Olenko kamala kun menen mielelläni töihin lepäämään!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Olen rv 22 ja todella väsynyt. teen raskasta fyysistä työtä sairaanhoitajana. Olin nyt 3 päivää vapaalla lasten kanssa ja voin sanoa, että en levännyt yhtään. Olen aivan poikki ja huomenna alkaa taas työputki ja lähden oikeasti töihin lepäämään. Lapset kiukutelleet enemmän tai vähemmän ja taloa saanut siivota joka päivä ja ruokaa laittaa, pyykätä ja hyysätä. Mies tuossa pyörähtää ja lähtee urheilemaan töiden jälkeen.

Itku tuli illalla kun olen aika uupunut. Ei kukaan oikein ymmärrä.

eikä mies ole mikään luuseri, kyllä hän usein lapset ottaa mukaan ja käy laskettelemassa jne. niiden kanssa, mutta kun olen vaan aivan kuitti.

[QUOTE="eee";22781957]Jaksatko varmasti myös sitten, kun sinulla on vielä yksi lapsi lisää?[/QUOTE]

Sama tuli mieleen, eikä millään pahalla. Tietty jos sulla jo kouluikäisiä, saat heiltä edes hetken rauhaa, kun vauva syntyy.

Et ole kamala. Niin minäkin menen töihin lepäämään, vaikka meillä on töissä tosi kiirettä, joskus ei vessaankan kunnolla ehdi... Mut kyllä se kotielämään verrattuna on silti "lepäämistä". Ja mulla on vain kaksi lasta enkä ole raskaana. Eli mä kyllä ymmärrän sua...

Alkuperäinen kirjoittaja mä myös;22782017:
Et ole kamala. Niin minäkin menen töihin lepäämään, vaikka meillä on töissä tosi kiirettä, joskus ei vessaankan kunnolla ehdi... Mut kyllä se kotielämään verrattuna on silti "lepäämistä". Ja mulla on vain kaksi lasta enkä ole raskaana. Eli mä kyllä ymmärrän sua...

Ja vaikeat lapsesi ilahduttavat pitkin päivää jotakuta toista, joka on töidensä jälkeen puolikuollut kun pitää niin vaikeita lapsia hoitaa... kiitos niille äideille, jotka sellaisia lapsia tekevät

Yhteistyössä