Olenko kamala nipo pösilö, jos tällaisesta asiasta naapurille sanon?

[QUOTE="Mä";23886372]Meillä tehdään sitä harva se päivä, enkä ole kokenut että siitä pitäisi valittaa. :)[/QUOTE]

Osaatkohan nyt arvioida kuinka kauan on 7min rimputusta putkeen? Normisti minuuttiakaan tuskin kukaan soittaa? Minusta se on kyllä vähintäänkin outoa, ikinä en ennen ole moiseen törmännyt ja olen minäkin kerrostalossa asunut. Pyörän kello on muutenkin hieman omituinen tapa ilmoittaa tulostaan sisällä oleville, kun kerran ovikellokin on.

[QUOTE="Hupu";23886125]Voisitko sanoa sille tytölle suoraan asiasta joskus kun on taas pihallanne leikkimässä? Neljäsluokkalainen jo tajunnee asian, jos ystävällisesti sanot, että vauva nukkuu siihen aikaan ja herää rimputukseen.[/QUOTE]

Peesi. Ei varmaan edes tee ilkeyttään,ei vaan ole tullut ajatelleeksi.

Minäkin ajattelen näin, myös omakotiasujana. Esim. meillä on tiukka raja, että ennen klo 9 en päästä lapsia ulos leikkimään, vaikka olisivat kuinka ajoissa valmiina ja hyvä ilma. En vaan halua, että naapurit heräävät meidän lasten ääniin, vaikka onkin suojaisa piha ja se on epätodennäköistä. Tai, että nurmikkoa ei leikata enää ilta 8 jälkeen jne.

Sama juttu. Joskus viikonloppuisin tekis mieli mennä nurmikkoa leikkelemään heti aamusta, mutta odotan aina jopa ysiin, että kaikki naapurit saavat varmasti aamurauhan:)

Peesi. Ei varmaan edes tee ilkeyttään,ei vaan ole tullut ajatelleeksi.

Juu en usko, että tekee ilkeyttään. Ehkä tosiaan ei vaan ole hoksannut. Sen ikäiset on mulle ihan vieraita. Pitää jutella kun tulee tohon meidän puolelle trampoliiniin hyppimään seuraavan kerran. Niin kauhea nipo naapuri olen, että vieras lapsi saa leikkiä meidän kamoilla kun itsellä ei ole ;)

[QUOTE="Kenguru";23886404]Sama juttu. Joskus viikonloppuisin tekis mieli mennä nurmikkoa leikkelemään heti aamusta, mutta odotan aina jopa ysiin, että kaikki naapurit saavat varmasti aamurauhan:)[/QUOTE]

Minä haluan teidän naapuriin!!! Meillä yksi naapurin poika tulee hakemaan omaa poikaani ulos joskus jopa klo 8 jälkeen aamulla...mitäpä se auttaa lapselle sanoa kellon ajasta, joka kelloa ei vielä ymmärrä...kaikki vanhemmat vain evät oikeasti välitä.

[QUOTE="Tiina";23886461]Minä haluan teidän naapuriin!!! Meillä yksi naapurin poika tulee hakemaan omaa poikaani ulos joskus jopa klo 8 jälkeen aamulla...mitäpä se auttaa lapselle sanoa kellon ajasta, joka kelloa ei vielä ymmärrä...kaikki vanhemmat vain evät oikeasti välitä.[/QUOTE]

No just :( Joo mulle on tosi tärkeää, että ne toiset ihmiset huomioon ottavat käytöstavat opetetaan meillä kotona. Kyllä nuo monena aurinkoisena aamuna ovat jo klo 8 maissa alkaneet vinkua pihalle, mutta olen selittänyt, että naapurissa varmaan vielä nukutaan.

Yhteistyössä