Olenko kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surumieli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en tajua miksi niin monella ryyppääminen on ainoa keino rentoutua. kavereiden kanssa ei voi pitää hauskaa, jos ei juo kaljaa. Mun molemmat lapset ovat syntyneet ennen laskettua aikaa, joten jos mun mies olisi halunnut lähteä kaljoittelemaan viime metreillä, niin todellakin olisin vetänyt herneet nenään. Onneksi mun mies tajusi ihan itsekin, ettei voinut, eikä edes halunnut osallistua synnytykseen kännissä.

Tarkoitin näkemykselläni sitä, että toivoisin miehen tärkeysjärjestyksen olevan tässä kohtaa toinen ja sitä, etten ymmärrä mikä on se suuri ero juoko kaksi vai viisi kaljaa illlan aikana...
Ja bileet siis jatkuvat vielä tänään, joten mies ehtii kyllä niihin mukaan eli kaikkea ei olla vielä menetetty.

Voihan 3 viikkoa ennen la:ta sattua mitä vaan muutakin, joka vaatii sairaalaan näytille lähtemistä, joten ei minusta kohtuutonta lainkaan. T: 2 synnytyksen käynnistyksen vaatinutta raskausmyrkytystä rv 38 kokenut.

Et ollut kohtuuton. Se on ihme tämä suomalainen kulttuuri, jossa kännääminen on niin tärkeää, että se menee oikeasti todella tärkeiden asioiden edelle. Mun mieheni kävi kuukautta ennen juhlissa selvinpäin omasta tahdostaan, vaikken mitään sanonutkaan asiasta. Hänelle se oli itsestään selvää. Hän ajatteli, että mulla on turvallisempi olo, kun hän on käytettävissä, jos jotain sattuu. Ja oli muuten rakastavampikin olo.

En ainakaan minä suostu elämään tämän suomalaisen alkoholille myönteisen kulttuurin ehdoilla. Esim. mun lapsien edessä ei kännätä missään tapauksessa eli lapsiani en vie mihinkään selllaiseen paikkaan, jossa jouduttais sellaista näkemään. Jussit on kyllä vietetty tästä syystä ihan oman perheen kesken.

Kiitos myös sympatiakommenteista, hyvä tietää etten ole kuitenkaan ihan kauhea vaatimuksineni enkä ainoa, joka ajattelee kaljoittelusta tässä vaiheessa raskautta näin :) Jotenkin vaan yllätyin tilanteesta, olin luullut mieheni ajattelevan ajokunnostaan samoin kuin minä... Mutta kyllä minä nyt näiden kommenttien kautta olen avannut silmiäni miehenikin näkemykselle.
Minulla myös tuttuja, joiden synnytykset käynnistyneet yllättäin vesien menolla, ilman varoittelua. Itselläni toki supisteluja ollut ja monenlaista muutakin oiretta, mutta kuten aiemmin kerroin mitään isompaa muutosta ei kohdunsuulla ollut alkuviikolla tapahtunut...

[QUOTE="vieras";21960049]Hohhoijaa. Et ollu kohtuuton vaan ihan mahdoton, ei olis itselle tullut mieleenkään tuommoinen. Sori vaan. Taksilla pääsee ja sinä sen kai kuitenkin synnytät? Itse soitin aikanaan miehelle kun lähtö tuli että joutaako heittämään laitokselle niin sain tuotua oman auton kotiin, ei tarvinnut jättää sairaalan parkkiin.[/QUOTE]

Siis meinasitko ajaa itse autolla synnärille? Ei vissiin sit kovasti vielä supistellut... Meiltä matkaa 50 km synnytyssairalaan, joten ei tulis pieneen mieleenkään lähteä ite ajelemaan eikä se kyllä taitais olla sallittuakaan...

Yhteistyössä