Olenko kuitenkaan kutsuttu juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanha akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyse naapurista eli ei mistään eskarista

en tiedä millainen röyhkeä hyväksikäyttäjä sulla on naapurina, mutta usko nyt jo että et tietenkään vie lahjaa eikä lapsesi, jos ei juhlissa ole käynyt kun ei kutsua tullut.
usko jo!

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
kyse naapurista eli ei mistään eskarista

en tiedä millainen röyhkeä hyväksikäyttäjä sulla on naapurina, mutta usko nyt jo että et tietenkään vie lahjaa eikä lapsesi, jos ei juhlissa ole käynyt kun ei kutsua tullut.
usko jo!

Tätä mieltä minäkin olen mutta kun nykykäytäntö tuntuu muttuneen niin 70 luvun alusta;)
Nykyään jopa jotakin ihme "kiitospusseja" jaellaan vieraille kun ennen vireraat oli onnellisia jos kakkua sai:)

Eiks täällä ollut vähän aika sitten ketju jossa joku kitisi kuinka lapsensa kaveri ei tuonut lahjaa vaikkei päässyt synttäreille? tai jotain vastaavaa...

Ap: ette todellakaan anna lahjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Auts:
Tuota on liikkeellä, meidän lapsi on kolme kertaa sanonut nyt eskarin alettua että se ja se kaveri kutsui synttäreille, vaan ei kutsukorttia ole näkynyt. Pyydetään vain muutama luokalta ja sit ne hehkuttaa niistä juhlista. Tosi kivaa. Mutta sama kämmi tehdään meilläkin, oltiin suunniteltu että ollaan tasapuolisia ja kaikki kutsutaan vaan eipä kutsuta enää. Kutsutaan vain ne jotka lapsi haluaa kutsua.

Itse olen kerran lapsena kutsunut koko koulun, onneksi ihan kaikki ei päässeet tulemaan, vaikka olikin pieni koulu. Voi olla että tässäkin on käynyt niin, että lapsi on ominpäin kutsunut jo niin monta vierasta, että on pakko laittaa toppi.

ei annettu lahjaa kun ei kutsua tullut ninkuin muille,eli kirjallisena. Eli en tiennyt pitääkö juhlan juuri silloin ja mikä klo tms.
Nyt juhakalu vinkuu kuitenkin lahjaa aika kuuluvastikin meiltä

Lapsesi on voinut kertoa, että lahja on hankittu synttärisankarille, ja siksi tietää tulla sitä hakemaan. Lapset on lapsia. Itse olen niin leppoisa, että antaisin lahjan kuitenkin, kun on lapsista kyse. Periaatteen vuoksi on ihan turha pahoittaa oman ja toisen lapsen mieltä sen enempää. Seuraavalla kerralla ei lahjaa kannata hankkia tai puhua omallekaan lapselle lahjasta, ennenkuin on kutsu tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja entä jos:
ei annettu lahjaa kun ei kutsua tullut ninkuin muille,eli kirjallisena. Eli en tiennyt pitääkö juhlan juuri silloin ja mikä klo tms.
Nyt juhakalu vinkuu kuitenkin lahjaa aika kuuluvastikin meiltä

Lapsesi on voinut kertoa, että lahja on hankittu synttärisankarille, ja siksi tietää tulla sitä hakemaan. Lapset on lapsia. Itse olen niin leppoisa, että antaisin lahjan kuitenkin, kun on lapsista kyse. Periaatteen vuoksi on ihan turha pahoittaa oman ja toisen lapsen mieltä sen enempää. Seuraavalla kerralla ei lahjaa kannata hankkia tai puhua omallekaan lapselle lahjasta, ennenkuin on kutsu tullut.

Näin luulisin minäkin käyneen.
Naapurin lapsi on vain luvannut kutsua lapsesi ja varmaan monia muitakin. Kun sitten virallisia kutsuja on lähetetty ei lapsesi ole kustuvieraslistalle mahtunut.
Lapsesi on kuitenkin hehkuttanut ostettua lahjaa, ksoka kuvitteli kutsuille menevänsä, ja siksi naapurin lapsi olettaa saavansa sen.

Yhteistyössä