A
"A.p"
Vieras
Mökkijuhannus olisi minulle maanpäällinen helvetti. Minua ei saa mistään hinnasta pois sivistyksen parista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Emmätiiä.
Mutta meillä oli ihan kiva mökkijuhannus, mökillä jossa on sähköt, sisävessa, nettiyhteys, telkkari ja liuta kanavia, yms eli kunnon varustus (ja josta ajaa 25 minsaa kotiin)
En ehkä jaksaisi mitään ulkohuusseilua ainakaan just nyt.
En kai mää ny mökkireissua synnyttämällä pilaa :OMää olin jo ihan varma että sä oot jakautunut...![]()
En kai mää ny mökkireissua synnyttämällä pilaa :O
Supistelee kyllä, eilenkin, muttei tarpeeksi. Maanantaina aattelin synnyttää, huomennakin ehkä vois mutta maanantaina on parempi päivä, kun lapsenvahditkin on taas maisemissa.
Emmätiiä.
Mutta meillä oli ihan kiva mökkijuhannus, mökillä jossa on sähköt, sisävessa, nettiyhteys, telkkari ja liuta kanavia, yms eli kunnon varustus (ja josta ajaa 25 minsaa kotiin)
En ehkä jaksaisi mitään ulkohuusseilua ainakaan just nyt.
Lapsesi syntyy 28.6.
Sitten aloittajan aiheeseen, minuakaan ei kiinnosta mökkeily juhannuksena tai muutenkaan. Useimmiten kylmää, hyttysiä, tylsää, en tykkää.
Eiiiii...15.6. (tai oikeastaan 13.6. jos pilkkua viilattaisiin) oli laskettu aika.LA:ta en tiiä mutta 1.7. on hyvä päivä syntyä :heart:
Ja ap:lle, eihän se mökkiloma mikään ainut oikea tapa oo. Kukin tekee tyylillään mutta ei väheksytä maaseutua kuitenkaan, kyllä sielläkin sivistystä onMutta kaupungissa minäkin tykkään juhannuksen viettää.
Eiiiii...15.6. (tai oikeastaan 13.6. jos pilkkua viilattaisiin) oli laskettu aika.