Olenko kummajainen, kun en mistää hinnasta suostuisi viettämään juhannusta maalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "A.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei muakaan minnekään mökille saa, viimeks oon mökkeillyt yhden yön 15 vuotta sitten ja tuskin enää ikinä. Ei kiinnosta.
Enkä mä maallakaan tykkää olla, ihan tarpeeks korvessa asutaan itse.

[QUOTE="A.p";26532786]Mökkijuhannus olisi minulle maanpäällinen helvetti. Minua ei saa mistään hinnasta pois sivistyksen parista.[/QUOTE]

Oletatko, että sivistyneisyys päättyy siihen, missä seisoo taajamamerkki?

Vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja "A.p"
Mökkijuhannus olisi minulle maanpäällinen helvetti. Minua ei saa mistään hinnasta pois sivistyksen parista.

Sivistys taitaa olla jopa terminä sinulle liian vieras ):

Emmätiiä.

Mutta meillä oli ihan kiva mökkijuhannus, mökillä jossa on sähköt, sisävessa, nettiyhteys, telkkari ja liuta kanavia, yms eli kunnon varustus (ja josta ajaa 25 minsaa kotiin) :)

En ehkä jaksaisi mitään ulkohuusseilua ainakaan just nyt.

En kai mää ny mökkireissua synnyttämällä pilaa :O

Supistelee kyllä, eilenkin, muttei tarpeeksi. Maanantaina aattelin synnyttää, huomennakin ehkä vois mutta maanantaina on parempi päivä, kun lapsenvahditkin on taas maisemissa.

Lapsesi syntyy 28.6.

Sitten aloittajan aiheeseen, minuakaan ei kiinnosta mökkeily juhannuksena tai muutenkaan. Useimmiten kylmää, hyttysiä, tylsää, en tykkää.

oon niin laiska etten jaksa mökkeillä lasten kanssa..itikat syö ne hengiltä ja koko ajan saa pelätä onko joku 4:stä tippunut portaat vai hukkunut..siksipä mökkeilläänkin miehen kanssa kaksin ensi viikolla=DLasten kanssa oltiin juhannus kaupungissa ja käytiin kylpylässä.

Emmätiiä.

Mutta meillä oli ihan kiva mökkijuhannus, mökillä jossa on sähköt, sisävessa, nettiyhteys, telkkari ja liuta kanavia, yms eli kunnon varustus (ja josta ajaa 25 minsaa kotiin) :)

En ehkä jaksaisi mitään ulkohuusseilua ainakaan just nyt.

Voi vidu! Sinäkin siis olet vielä elossa!
images

Tahdoin niin, että olisit hävinnyt... johonkin. Samaan paikkaan kuin Tytsi!

[QUOTE="vieras";26533302]Voi vidu! Sinäkin siis olet vielä elossa!
images

Tahdoin niin, että olisit hävinnyt... johonkin. Samaan paikkaan kuin Tytsi![/QUOTE]
En häivy kulumallakaan. Sun pitää vaan jotenkin yrittää kestää se :hug:. Vaikka mustumalla ja estämällä minut (ja Tytsi, ja ketkä kaikki sua vituttaakaan) - mutta sehän olisi liian helppo ja toimiva konsti.

Ja ap:lle, eihän se mökkiloma mikään ainut oikea tapa oo. Kukin tekee tyylillään mutta ei väheksytä maaseutua kuitenkaan, kyllä sielläkin sivistystä on :) Mutta kaupungissa minäkin tykkään juhannuksen viettää.

[QUOTE="A.p";26532786]Mökkijuhannus olisi minulle maanpäällinen helvetti. Minua ei saa mistään hinnasta pois sivistyksen parista.[/QUOTE]

Harvinaisen tervejärkinen ajattelutapa. Inhoan pakollisia mökkilomia sukulaisten kanssa: riitelyä ja nahistelua pikkuasioista, tavaroiden roudaamista sinne ja takaisin, itikoita ja muita verenimijöitä sekä kiukkuisia ihmisiä, kun kukaan paikallaolijoista ei oikeasti tahtoisi olla paikalla, mutta kukaan ei uskalla sanoa sitä suvun matriarkalle. Niinpä mustana lampaana nautin hiljaisesta kaupunkijuhannuksesta: naapurit ovat mökeillään, kaikkialla on hiljaista, linnut visertelevät ja kaikki kodin mukavuudet ovat käden ulottuvilla. Täydellistä.

En minäkään piittaa mistään mökkilomista. Mutta ap varmaan laskee tämän meidänkin kotona möllöttämisen mökkilomaksi, kun emme asu siellä kaupungin sivistyksessä.

Yhteistyössä