olenko liia vaativa/julma miehelleni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Sanoisin myös että äitiyslomalla ja muutenkin kotona ollessa se suhde mieheen joutuu koville.Ennen on ollut vähemmän aikaa pohtia suhdetta ja kun kotona on niin kaikki pyörii siinä ympärillä.

Mä luulen että teidän pitäis lähteä kaksin jonnekin muualle.Saisit tuulettua itekin ja ehkä suhteenne sais uuden kipinän...

Mä oon huomannut että mies saa siipiinsä kun mulla on tylsää.JOllen näe ystäviä ja saa purettua mun 3000 sanaa (miehillä vain 200-300 sanaa päivässä) niin sekoon.Siis tuo määrä on 3000 sanaa päivässä ja kun ei toinen keskustele ja tulee turhautunut olo niin sitten räjähtää...

Harrastuksia ja mies lapsen kanssa enemmän.SIinä olis muutama vinkki.
Kaksinoloaikaa..Jos teidän suhde sais vielä tuulta purjeisiin.

Jollei molemmat yritä,se suhde kuolee.
Yhteinen yritys se on...
MOlempien on panostettava!!

olen myös tottunut puhumaan paljon, minulla kaksi siskoa ja kun olemme samassa paikassa tai vaikka olen kavereiden kanssa niin juttua piisaisi vaikka viikoksi.siksi onkin ahdistavaa kun olen paljon nyt kotona tietenkin niin ei ole ketään kelle puhua. toivoisi vain että tulisi nyt joku käymään että päivn aikana saisi edes jonkun muunkin kanssa puhella kuin vauvan.

Oletko itse ajatellut,että sinulla voisi olla masennusta?Jos vain näet kaikista asioista huonot puolet,eikä iloa tunnu löytyvän mistään niin kuulostaa vähän siltä.Minulla läheinen ystävä kärsi synnytyksen jälkeen masennuksesta,kuulostaa niin samalle,ja hän oli ihan sokea omalle tilalleen,ennen kuin tuli täysi romahdus.Kun apua haki ja sai niin alkoi taas elämä hymyilemään.Alkoiko teidän ongelmat vasta lapsen tulon myötä tulla esiin?Ehkä miehesi vielä hakee omaa paikkaansa perheen isänä,jos ei oikein tiedä miten vauvan kanssa olla ja sen takia pakenee perhe-elämää?Meillä mies tuntuu kans kauheen etäiseltä kun perheessä pieni vauva,mutta kun lapsi kasvaa,on ainakin meidän isukki alkanut viihtyä koko ajan paremmin lasten kanssa(kaikilla kolmella kerralla).Voimia kuitenkin teille,toivottavasti saatte asiat selviämään!Miehesi kyllä kuulostaa juuri perussuomalaiselta mieheltä,ja usko minua,niitä on paljon,meillä yksi!

jotain tuli mieleen, meillä oli suhteen alussa hieman samantapaista hankaluutta, tuntui ettei mies oikein osannu puhua/riidellä. Tähän vaikutti kyllä se että ei kotonaan ollu saanu koskaan suunvuoroa kun äitinsä hyvin dominoivana oli vaan suuttunu enemmän jos ois jotain sanonu. meni siis helposti lukkoon ja koki liian hyökkäävänä jos nostin jotain ongelmia esille. edelleen saa vähän lypsää jos jokin painaa mieltä. Omalla tavallaan yritti huomioida, esim just jollain pienellä lahjalla tai oli laittanu esim ruokaa. Annatko tarpeeksi tilaa miehellesi sanoa mitä hänellä on mielessä?
Enemmän aikaa yhdessä, jätä mies lapsen kans jotta saa aikaa olla sen kaa kahdestaan ja luotua suhdetta ja sinä saat omaa aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lähetin miehelle viestin että saa tämän lukea kun tulee.varmaan nauraa ja pitää minua tyhmänä kun olen tänne kirjoitellut, mutta eipä tuo minua enää haittaa.

Teillä on hakusessa yhteinen tapa kommunikoida. Sitä kannattaa miettiä ja säätää useampaankin kertaan. Tiedän kokemuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
jotain tuli mieleen, meillä oli suhteen alussa hieman samantapaista hankaluutta, tuntui ettei mies oikein osannu puhua/riidellä. Tähän vaikutti kyllä se että ei kotonaan ollu saanu koskaan suunvuoroa kun äitinsä hyvin dominoivana oli vaan suuttunu enemmän jos ois jotain sanonu. meni siis helposti lukkoon ja koki liian hyökkäävänä jos nostin jotain ongelmia esille. edelleen saa vähän lypsää jos jokin painaa mieltä. Omalla tavallaan yritti huomioida, esim just jollain pienellä lahjalla tai oli laittanu esim ruokaa. Annatko tarpeeksi tilaa miehellesi sanoa mitä hänellä on mielessä?
Enemmän aikaa yhdessä, jätä mies lapsen kans jotta saa aikaa olla sen kaa kahdestaan ja luotua suhdetta ja sinä saat omaa aikaa.

kyllä minä hänen antaisin puhua, jos hän vain sitä haluaisi. jos olen täyden raivon vallassa niin saatan aika kiivaasti sanoa,mutta kyllä annan miehen sanoa myös sanottavansa (jos sellaista olisi)

Yhteistyössä