olenko liian nipo, vai onko C.S.I:t 9v.katsottavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piita-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piita-75

Aktiivinen jäsen
30.05.2008
1 578
0
36
Pojan kaveri on kylässä ja katson olkkarissa C.S.i:tä, pysäytän ohjelman jos pojat tulee tänne. Kaveri katsoi telkkarin ruutua kun oli pysähtynyt ohjelman alkumainoksiin ja totesi että "joo, mäkin katson tota, ja C.S.I miamia ja C.S.I new yorkia!" Ja kun poikani oli heillä, olivat kuulemma katsoneet jotain "aikuisten kauhuleffaa" hetken kaverin isän kanssa...

meillä poika ei saa näitä ohjelmia katsoa, eikä pelata esim. pleikkarilla pelejä joissa on ne ikämerkinnät ennen kuin on sen ikäinen...

oonko nipo, minkäikäisten te annatte katsoa C.S.I:tä?

Et ole nipo. Mä katselin eilen Poliisikoira Rexin ja mietin, että sekään ei kyllä ole mikään lastenohjelma, vaikka aikaisin illasta tuleekin.

En enää muista, minkä ikäisinä mun lapset alkoi katsomaan C.S.I:tä, mutta teinejä joka tapauksessa jo olivat.

Mä näin kerran painajaista kun olin juuri ennen nukkumaanmenoa katsonut CSI Miamia. Se oli se jakso missä ne pojat matkivat sitä videopeliä ja murhasivat samassa järjestyksessä ihmisiä.

no kiva kuulla, luulin jo olevani "kauhea nipo joka ei ymmärrä kun kaikki muutkin saa"!

Itse kanssa ajattelen että mitä myöhemmin ohjelmat tulee, sitä vanhemmille ne on tarkoitettu. Eikä meidän poika valvo enää tuohon aikaan, ja vaikka valvoisikin, ei saisi katsoa noita ohjelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Eikös se ole K-15?
Ei. Siinä ei ole mitään K-merkintää.

Ai eikö? Minusta kun se menee niin, että yhdeksästä eteenpäin on yleensä niitä K15-sarjoja ja dvd-boksissakin taitaa tietty ikäraja olla, mistä siis revit ettei mitään K-merkintää?!

Alkuperäinen kirjoittaja HÄH?:
Ai eikö? Minusta kun se menee niin, että yhdeksästä eteenpäin on yleensä niitä K15-sarjoja ja dvd-boksissakin taitaa tietty ikäraja olla, mistä siis revit ettei mitään K-merkintää?!
Katoin telkku.comin sivuilta. Esim TV2:n Kova laki-ohjelmassa on toi K15, mutta ei C.S.I:ssä.

CSI:ssä on tosi kaameita jaksoja. Pikku tyttö tuumaa: "Vai ei naapurin vanha täti anna meille yhtä monista kissoistaan! No minäpä kaadan hänet maahan ja tapan lyijytäytekynällä!" Syytti veriteosta vielä äitiään ja lopussa itki, kun ei päässyt äidin luokse.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja HÄH?:
Katoin telkku.comin sivuilta. Esim TV2:n Kova laki-ohjelmassa on toi K15, mutta ei C.S.I:ssä.

aika outoa, luulisi että joku raja olisi näissä sarjoissa... mutta mä kyllä päätän meillä "lapsen katsottavat" ohjelmat eikä lapsi, eikä toi oo musta lasten sarja...

kiitos tuesta =)

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Pojan kaveri on kylässä ja katson olkkarissa C.S.i:tä, pysäytän ohjelman jos pojat tulee tänne. Kaveri katsoi telkkarin ruutua kun oli pysähtynyt ohjelman alkumainoksiin ja totesi että "joo, mäkin katson tota, ja C.S.I miamia ja C.S.I new yorkia!" Ja kun poikani oli heillä, olivat kuulemma katsoneet jotain "aikuisten kauhuleffaa" hetken kaverin isän kanssa...

meillä poika ei saa näitä ohjelmia katsoa, eikä pelata esim. pleikkarilla pelejä joissa on ne ikämerkinnät ennen kuin on sen ikäinen...

oonko nipo, minkäikäisten te annatte katsoa C.S.I:tä?

meillä samanikäinen, ei katso mitään csi-ohjelmia. simpsonit saa katsoa aikuisten ohjelmista ja noita lauantain juttuja, joissa valitaan joku pois. selviytyjät ja niitä sen tapaisia.

Et todellakaan ole nipo. Minusta on käsittämätöntä, ettei niissä ole mitään ikärajaa. Enkä kyllä anna Simpsoneitakaan katsoa tuon ikäisen, se on aikuisten piirretty, ei lasten. Vaikka ohjelmassa ei välttämättä aina olis suoraa väkivaltaa, niin se sisältö on mitä on..

jatkan samaan ketjuun... kun pojat eilen lähti ulos, se kaveri katsoi meidän filmipinoa pöydällä ja totesi "Muumio, mä oon nähnyt ton ja sen Muumio 2 myös" Ainakin Muumiossa on ikäraja 12v., mutta aika hurjalta tuntuu senkin ikäiselle... Eli pakko uskoa että olivat oikeesti katsoneet siellä jotain "aikuisten kauhuleffaa" kuten poikani sanoi. En nyt tiedä mitä tekisin, pitäiskö mun sanoa ton kaverin vanhemmille ettei saisi katsoa noita filmejä siellä. Mutta jos siellä muutkin niitä katsoo, niin... ääk...

mä taidan kans olla nipo mut en antas kattoo mitään csi juttuja niis on kuitenkin ruumiita ja hirveesti ampumista =( (ite kyllä tykkään kyseisistä sarjoista)
meillä kans yx tytön 7v poika kaveri tuli meille ja alko kattoon mein dvd pinoja ja näki spiderman leffan joka on k 13 ja kerto että on siitä nähny kaikki jaksot samoiten pilailu versio epic movie tai joku tollanen niin kerto siitä kohtauksia ja mä kauhulla kuuntelin.. tyttö kysy saako myös kattoo mutta ei saanut lupaa.
mä kauhistelen jo hirveää henriäkin =) sekin on vähän hiinä ja hiinä saavatko kattoo =)