Olenko mä hirviö???

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskeletko suomea?:
Tarkotti varmaan, että mies ei saa piereskellä ;) Mut on kyllä ihan kamalaa luettavaa nuiden kirjotusvirheiden takia, sori vaan.

No älä ;) .

Mä tiedän kyllä Savannan kirjoitustyylin ja sen, jotta kaikki sanat ei taivu, kuten suomen kielen pitäisi, mutta nostan silti hälle hattua, ainakin yrittää ja on ihan oikeesti AITO ihminen jutuissaan, sitä mä arvostan ja kaikille, joille tuo mun pointti taas tuttuun tyyliin suhahti ohi ---> se oli vitsi, huuli, heitto, zoukki...juunou... :xmas:
:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mä tiedän ettei ole suomalainen kirjottaja. Mut kun kuitenkin on tänne asettunut, niin voishan sitä käydä ihan opiskelemassa oikeinkirjoitusta. Kyllä mä ainakin haluaisin kirjottaakin ymmärrettävää kieltä, jos ulkomailla asuisin.

:o kaksplus palstan takia oikeinkirjoitustunteja :laugh: . Kyllä mulle ainakin on MELKEIN aina selvinnyt Savannan pointti kirjoituksissaan ja uskon, että niin on monelle muullekin :) .

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Musta tuntuu, ettet sä ole hirviö, vaan sun mies on sulle käsittämättömän kiltti. Laske siitä, kuinka hurjasti se susta tykkää.

No sen huoma :ashamed: jos mä annan sudelma hänelle,hän menee tajuttomaksi :ashamed:

Ihanaa. :D :heart:

:D mutta hän sen saa kerran vuodessa :xmas:

Oi sun pitäs useemmin. Sitten miehen ei tarttis pelätä, että tykkäätkö siitä silti, vaikkei se tekiskään kaikkia hommia.

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Miehelle ei saa piereskellä!!!!!! :kieh:

Peesi. Mädäntykää jossain muualla kuin miehenne vieressä! :attn:

Tarkotti varmaan, että mies ei saa piereskellä ;) Mut on kyllä ihan kamalaa luettavaa nuiden kirjotusvirheiden takia, sori vaan.

Minusta aika hyvää suomea kun ottaa huomioon, ettei ole suomalainen kirjoittaja :) Suomi kun ei kielenä ole ihan helpoimmasta päästä oppia..

Kyllä mä tiedän ettei ole suomalainen kirjottaja. Mut kun kuitenkin on tänne asettunut, niin voishan sitä käydä ihan opiskelemassa oikeinkirjoitusta. Kyllä mä ainakin haluaisin kirjottaakin ymmärrettävää kieltä, jos ulkomailla asuisin.

Oho mikä kommentti. Että ei pitäisi sanoa mitään vieraalla kielellä jos ei osaa kaikkea TÄYDELLISESTI. Jo on viddu aikoihin eletty. Mitenkäs sitä sitten oppii ikinä mitään kieltä jos se pitää ensin täydellisesti sisäistää.
Jos ap on venäläinen niin sanon sen että itse ontuvasti venäjää puhuvana voin sanoa että venäläiset suhtautuvat lausuntaani erittäin ymmärtävästi ja jaksavat aina kehua kun olen opiskellut venäjää. Ja tiedän että se on toisinaan melkoista mongerrusta.
On sääli että me suomalaiset olemme niin vittumaista kansaa että pilkkaamme ihmisiä kun he eivät opi tätä siansaksaa täydellisesti - ja pidetään vielä mielessä että tämä on yksi ainoa maa maailmassa jota tätä kauheaa (mutta kaunista )) kieltä puhutaan

:o kaksplus palstan takia oikeinkirjoitustunteja :laugh: . Kyllä mulle ainakin on MEL`KEIN aina selvinnyt Savannan pointti kirjoituksissaan ja uskon, että niin on monelle muullekin :) .

Ehkä tarkoitin hieman laajemmin tänne asettumisella kuin palstaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Olet itsekäs ihminen. Ilmeisesti miehes välittää ja rakastaa sinua todella. Oletko koskaan miettinyt että mitä sitten kun miehesi väsyy? Jos hän sairastuu vakavasti?

sitten mä hoidan häntä toki :D

Saisinko kysä että miten? Miten sinä häntä hoidat koska arkisetkin askareet ovat sinulle ylivoimaisia? En todellakaan tarkoita että naisen pitäisi tehdä kaikki kotityöt mutta voisihan niitä hiemna jakaa. Varsinkin kun miehes tekee kahta työtä (joista toinen on sinun) jotta saisi sinulle sitä surullisen kuuluisaa shoppailurahaa..

Alkuperäinen kirjoittaja BDT:

Minusta aika hyvää suomea kun ottaa huomioon, ettei ole suomalainen kirjoittaja :) Suomi kun ei kielenä ole ihan helpoimmasta päästä oppia..

Oho mikä kommentti. Että ei pitäisi sanoa mitään vieraalla kielellä jos ei osaa kaikkea TÄYDELLISESTI. Jo on viddu aikoihin eletty. Mitenkäs sitä sitten oppii ikinä mitään kieltä jos se pitää ensin täydellisesti sisäistää.
Jos ap on venäläinen niin sanon sen että itse ontuvasti venäjää puhuvana voin sanoa että venäläiset suhtautuvat lausuntaani erittäin ymmärtävästi ja jaksavat aina kehua kun olen opiskellut venäjää. Ja tiedän että se on toisinaan melkoista mongerrusta.
On sääli että me suomalaiset olemme niin vittumaista kansaa että pilkkaamme ihmisiä kun he eivät opi tätä siansaksaa täydellisesti - ja pidetään vielä mielessä että tämä on yksi ainoa maa maailmassa jota tätä kauheaa (mutta kaunista )) kieltä puhutaan

Sultaki mennä vilahti mun pointi ohi, että heilahti ;) Tää on nyt kuiteski se maa, mihin ap on asumaan asettunut. Minä haluaisin oppia vieraan kielen kunnolla, jos ulkomailla asuisin ja kävisin näin olle tunneilla enkä toistaisi joka kerta samoja kirjotusvirheitä.

Musta tuntuu, ettet sä ole hirviö, vaan sun mies on sulle käsittämättömän kiltti. Laske siitä, kuinka hurjasti se susta tykkää.

No sen huoma :ashamed: jos mä annan sudelma hänelle,hän menee tajuttomaksi :ashamed:

Hienoo Savanna, uskon ihan noin tapahtuvan, mies palvoo maata jalkojesi alla.
You are so lovely:)

Mulla käy miestä sääliksi. Ei minkäänlaista tasa-arvoa. Mutta mikäs siinä, jos toinen tykkää hommista.
Mulle pitää olla mies, joka omaa tervettä itsekkyyttä ja osaa laittaa tarpeentullen vastaankin :p

Alkuperäinen kirjoittaja BDT:

Sultaki mennä vilahti mun pointi ohi, että heilahti ;) Tää on nyt kuiteski se maa, mihin ap on asumaan asettunut. Minä haluaisin oppia vieraan kielen kunnolla, jos ulkomailla asuisin ja kävisin näin olle tunneilla enkä toistaisi joka kerta samoja kirjotusvirheitä.

Ok, sorry jos ylireagoin. Tottakai opiskella voi lisää. Samaa mieltä siitä että asuinmaan kieli on hyvä hallita. Mielestäni ap hallitsee sen jo tosi hyvin ja
kirjoittaminen on paras keino sitä kehittää.
Mutta itsekin kieliä harrastavana tiedän miten vaikeaa on korjata sitä minkä on jo väärin oppinut. Ja vielä kerran se : jos saa itsensä ymmärretyksi näinkin vaikealla kielellä kuin suomi, se on jo tosi hyvä suoritus.

Olet itsekäs ihminen. Ilmeisesti miehes välittää ja rakastaa sinua todella. Oletko koskaan miettinyt että mitä sitten kun miehesi väsyy? Jos hän sairastuu vakavasti?

sitten mä hoidan häntä toki :D

Saisinko kysä että miten? Miten sinä häntä hoidat koska arkisetkin askareet ovat sinulle ylivoimaisia? En todellakaan tarkoita että naisen pitäisi tehdä kaikki kotityöt mutta voisihan niitä hiemna jakaa. Varsinkin kun miehes tekee kahta työtä (joista toinen on sinun) jotta saisi sinulle sitä surullisen kuuluisaa shoppailurahaa..

jotenkin,kyllä mä voin ja silloin toki voimat löyty

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä