V
Venakko Milanna
Vieras
mä keskustelin tänään neuvolan tätin kanssa hän sanoi että ei se oo masennus vaan olet väsynyt(tai laiska
)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mun esikoinen meni tänään päiväkotiin mä jäin kotona vauvan kanssa,esikon ikä on 2v 5kk .Must vaan tunttu etten jaksa enää olla kahden lapsen kanssa kun se on raskasta en ehdi tehdä mitään kotona, mä vaan ajatelin että näin on kaikille parasta jos esikko menee päiväkotiin ja mä olen vauvan kanssa.Mut nyt iski syylisyyden tunne että olen niin huono äiti,että en pysty olla kahden lapsen kanssa,ai nii mull on vielä synn,jälkeinen masennus :ashamed: :ashamed: :'( :x
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ai , mä tiesin että saan paskaan niskaan!Jos hän ikävoi sitten on toinen asia,mut mun mielipide että jokaisille lapsille pakko mennä päiväkotiin!!!Ai nii hyi hyi mua kuopusta mä annan päivähoitoon jo silloin kun hän on 10kk ikäinenAlkuperäinen kirjoittaja Cathryn:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:miksi miksi on niin vaikeaa hoitaa omia lapsia kotona??? ei ymmärrä! nehän on ihan pieniä vielä .mites pärjäät sitten kun ne on murkkuja?vai ajatko iltasin ne pois kotoa kun et jaksa.kannattikohan niitä lapsia sun saadakaan jos et jaksa niitä hoitaa.
:headwall: hän tuli kotiin niin onnellisena jopa halua sinne takas päivähoitoon!Eikä hän on mikään pieni 2,5 vuotias :headwall: sen ikäinen tarvitsee päivittäin seuraa
![]()
![]()
ai nii mä kyll haluan lisää lapsia mut en jaksa niitä hoita koko päiviä ,haluan myös oma aika ja töihin mennä jossain koht
![]()
![]()
![]()
Niin hän nyt tykkääkin, mutta esim. viikon päästä kyllä varmaankin ikävöi äitiä ja ihmettelee, miksei voi olla kotona äitin kaa, kun vauvakin on. Miettisit lasta, etkä ittees. *savu nousee korvista*Luletteko että te olette hyviä äitiä jos teijän lapset ovat kotona
!!!Nii haukukaa mua vielä mä menen lauantaina ravintolaan ja mun pienet muksut jäävät kotona mun äidin kanssa ai ai ai :wave:
B)
Alkuperäinen kirjoittaja lutsu:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mun esikoinen meni tänään päiväkotiin mä jäin kotona vauvan kanssa,esikon ikä on 2v 5kk .Must vaan tunttu etten jaksa enää olla kahden lapsen kanssa kun se on raskasta en ehdi tehdä mitään kotona, mä vaan ajatelin että näin on kaikille parasta jos esikko menee päiväkotiin ja mä olen vauvan kanssa.Mut nyt iski syylisyyden tunne että olen niin huono äiti,että en pysty olla kahden lapsen kanssa,ai nii mull on vielä synn,jälkeinen masennus :ashamed: :ashamed: :'( :x
Mielestä tuo on väärin, olen keskustellut lastenhoidon ammattilaisen kanssa, joka oli sitä mieltä ettei alle kouluikäinen tarvitse päiväkotia virikkeiden takia.
Tästä mielipiteestä ei tarvi vetää papuja reikiin, sillä jokaisella on oma moraali ja sille ei sitten voi mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja lutsu:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mun esikoinen meni tänään päiväkotiin mä jäin kotona vauvan kanssa,esikon ikä on 2v 5kk .Must vaan tunttu etten jaksa enää olla kahden lapsen kanssa kun se on raskasta en ehdi tehdä mitään kotona, mä vaan ajatelin että näin on kaikille parasta jos esikko menee päiväkotiin ja mä olen vauvan kanssa.Mut nyt iski syylisyyden tunne että olen niin huono äiti,että en pysty olla kahden lapsen kanssa,ai nii mull on vielä synn,jälkeinen masennus :ashamed: :ashamed: :'( :x
Mielestä tuo on väärin, olen keskustellut lastenhoidon ammattilaisen kanssa, joka oli sitä mieltä ettei alle kouluikäinen tarvitse päiväkotia virikkeiden takia.
Tästä mielipiteestä ei tarvi vetää papuja reikiin, sillä jokaisella on oma moraali ja sille ei sitten voi mitään.
pitäisikö mun olla jokaisen lapsen kanssa koulun asti vai 18v asti
![]()
![]()
voi vitsi siis te ajatelette että te olette hyviä äitiä mut missä teijän lapset ovat jo se olette koko päiviä netissä????mull ei ollut koskaan oma aika kun olin ollut kahden kanssa kotona!Tänään on ihana olen koko päivä yksin kotona toinen muksu on mummon luona
B)
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:voi että te olette hauskat!!! Mä olen varma ihan zombi äiti täälä=) Voiteko vaan vastata nyt mun kysymyksen mistä teillä löyty aika olla netissä päivällä siis??? :xmas: Ai nii ja mun äidin ammatti on tarhan opettaja ja hän on siitä mieltä että pitäis laita jo 1v hoitoon,ja vielä alussa mull oli syylisyyden tunne vaan sen takia kun en tienyt miten laps reagoi!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:mut minkä ikäisille sitten teijä mielestä on normaalia mennä päiväkotiin?
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:mut minkä ikäisille sitten teijä mielestä on normaalia mennä päiväkotiin?