Olenko mä ihminen jolta ei tarvitse pyytää anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pettynyt"

Vieras
Seurustelin miehen kanssa joka erään riidan yhteydessä sanoi mua huoraksi koska olen kaveri huoran kanssa. No ei meistä kumpikaan ole huoria. Anteeksi mies ei pyytänyt, oli sitä mieltä ettei hänellä ole mitään anteeksi pyydettävää. Tuo suhde sitten onneksi päättyikin.

Vehtasin erään miehen kanssa joka samaan aikaa yritti iskeä mun erästä toista kaveria. Kaveri suuttui tuolle miehelle ja sanoi suorat sanat, että tuollainen saa loppua ja toki kertoi mulle tuon miehen iskuyrityksistä. Mies pyysi anteeksi mun kaverilta, mutta ei multa.

Tapailin erästä miestä joka samaan aikaan etsi treffisivustolla naisseuraa ja sain tietää tuosta. Ei anteeksipyyntöä.

Enkö mä olen anteeksipyynnön arvoinen. :/ On mennyt niin täysin usko miehiin ja parisuhteeseen. Mulle ei ole tarkoitettu ketää, ei mulle ole sitä oikeaa. Kun vielä saisi tunteet pois tuosta viimeisintä miestä kohtaan, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

Onks muka miehillä tapana pyydellä anteeksi? Mua on loukattu elämäni aikana monet kerrat. Multa ei ole läheskään yhtä montaa kertaa pyydetty anteeksi. Anteeksipyynnöt voi laskea yhden käden sormilla...ylipäänsä ihmiset on huonoja anteeksipyytäjiä.

[QUOTE="Pettynyt";26264771]On mennyt niin täysin usko miehiin ja parisuhteeseen. [/QUOTE]
No varmaan, jos haksahdat kusipäihin. Mieti mieluummin miksi näin on ja lakkaa kerjäämästä anteeksipyyntöjä.

Onks muka miehillä tapana pyydellä anteeksi? Mua on loukattu elämäni aikana monet kerrat. Multa ei ole läheskään yhtä montaa kertaa pyydetty anteeksi. Anteeksipyynnöt voi laskea yhden käden sormilla...ylipäänsä ihmiset on huonoja anteeksipyytäjiä.

En tunne miestä joka pyytelisi mitään anteeksi. Nyksä on sellanen mies joka sanoo välillä todella pahasti eikä koe tehneensä mitään väärin, sanoo kuulemma totuuksia. Hänen suusta: Ainoa vika mitä minussa ( siis miehessä ) on se että on liian tunnollinen. Jep.
Kerran sanoi aivan asiattomia minusta äitinä ja lapsen kasvatuksesta jotka eivät todellakaan ollut totuuksia. Tästä loukkaannuin niin että tostesin hänelle että nyt mieti ja mieti tarkkaan onko sulla minulle jotain sanottavaa noiden kommenttien jälkeen jos ei ole oikeaa sanottavaa viikkoon kuulunut saat varmasti avioeropaperit lähipäivinä.
Meni muutama päivä kun pyysi anteeksi ja sanoi ollensa asiaton.
Se on ainoa kerta kun on pyytänyt minylta anteeksi. Saati riidan jälkeen tulee itse sovittelemaan.
Ja näitä idiootteja ja maailma kruunuja on nähty etten jaksa uskoa että kovin montaa miestä on joka älyää pyytää anteeksi.

Ehheehhee.....aika harvoin avioliitossakin pyydetään anteeksi ;-) No joskus kun oikein menee matalalentoa monta päivää, mutta useinmiten äksyilyt lakaistaan maton alle.

Aika naivia odottaa anteeksipyyntöä joltain muutenkin käytös-pälleiltä, anteeksi nyt vaan....

[QUOTE="Pettynyt";26264771]Seurustelin miehen kanssa joka erään riidan yhteydessä sanoi mua huoraksi koska olen kaveri huoran kanssa. No ei meistä kumpikaan ole huoria. Anteeksi mies ei pyytänyt, oli sitä mieltä ettei hänellä ole mitään anteeksi pyydettävää. Tuo suhde sitten onneksi päättyikin.

Vehtasin erään miehen kanssa joka samaan aikaa yritti iskeä mun erästä toista kaveria. Kaveri suuttui tuolle miehelle ja sanoi suorat sanat, että tuollainen saa loppua ja toki kertoi mulle tuon miehen iskuyrityksistä. Mies pyysi anteeksi mun kaverilta, mutta ei multa.

Tapailin erästä miestä joka samaan aikaan etsi treffisivustolla naisseuraa ja sain tietää tuosta. Ei anteeksipyyntöä.

Enkö mä olen anteeksipyynnön arvoinen. :/ On mennyt niin täysin usko miehiin ja parisuhteeseen. Mulle ei ole tarkoitettu ketää, ei mulle ole sitä oikeaa. Kun vielä saisi tunteet pois tuosta viimeisintä miestä kohtaan, mutta helpommin sanottu kuin tehty.[/QUOTE]

Itse en pyydä anteeksi miehiltä! Ei jaksa. Vaikka ne tunteet kyllä pitäs toiselle sanoa!

Ei kusipäät pyydä anteeksi. Minkä ihmeen takia kuvittelet huonosti käyttäytyvän idiootin pyytävän anteeksi? Jos kerran kusipäät kiinnostaa niin asennoidu jo nyt siihen, että loppuelämäsi saat olla kynnysmattona ja anteeksipyyntöä on turha toivoa.

[QUOTE="a p";26266846]Ai teidänkö mielestä on oikein sanoa seurustelukumppaniaan huoraksi eikä sitä tarvitse pyytää anteeksi?[/QUOTE]

Jos mun seurustelukumppani sanois mua huoraksi en jäisi odottelemaan anteeksipyyntöä vaan jättäisin sen heti.

[QUOTE="vieras";26266869]Ei kusipäät pyydä anteeksi. Minkä ihmeen takia kuvittelet huonosti käyttäytyvän idiootin pyytävän anteeksi? Jos kerran kusipäät kiinnostaa niin asennoidu jo nyt siihen, että loppuelämäsi saat olla kynnysmattona ja anteeksipyyntöä on turha toivoa.[/QUOTE]

No en mä sitä etukäteen tiennyt, että ovat kusipäitä!

Oot kohdannut sellaisia ihmisiä jotka ei vaan välitä mistään. Tuskin ovat olleet aidosti pahoillaan, niin se anteeksipyyntökin heiltä olisi sanahelinää vain. Kannattaa ottaa sellainen asenne, että mitä edes tekisit tuollaisten miesten anteeksipyynnöillä? Anteeksi pyydetään sillon kun välitetään toisesta ja ollaan pahoillaan, anteeksi annetaan jos pystytään. Tuo tarkoittaa sitä että nämä tyypit eivät ole välittäneet sinusta (jo tekojensakin puolesta), ja sinun on todellakin parempi ilman heitä ja turhia anteeksipyytelyitä. Joskus vielä tapaat ukon joka ei noin idoottimaisia touhuja harrasta, ja pyytää anteeksi sitä pienintäkin ärjähdystä huonona päivänä.

Olen minäkin kohdannut kaikenlaista kulkijaa, mutta sellaisilta joita en elämääni halua, en todellakaan odota mitään anteeksipyyntelyjä. Voivat ihan rauhassa säästä anelunsa sellaiselle jolla kiinnostaa.

Jokainen on oman onnensa seppä. Älä hakeudu vääränlaisten miesten seuraan. Tollonahan ne sinua pitävät, kun kusipäitä palvot. Pyytävät anteeksi sellaisilta, joilla on itsekunnioitusta haistattaa niille paskat.

Jokainen on oman onnensa seppä. Älä hakeudu vääränlaisten miesten seuraan. Tollonahan ne sinua pitävät, kun kusipäitä palvot. Pyytävät anteeksi sellaisilta, joilla on itsekunnioitusta haistattaa niille paskat.

Mä en ole etukäteen tiennyt, että ovat kusipäitä! Olen haistattanut pitkät kun on selvinnyt totuus miesten touhuista!

Miksi te jotkut luulette, että tuo mun haukkuminen auttaa mua? Vittu te olette paskoja eikä selvästikään kannattaisi mitään purkaa tänne kun heti saa vain haukut! Tulee vain paskempi mieli kun lukee teidän idioottien vastauksia!

Vaikutat ap melko herkältä, ja näin ollen olet oiva saalis kusipäille. Tätä kannattaa miettiä ihan sen vuoksi, että oppisit jatkossa tunnistamaan moiset tyypit jo heti kättelyssä. Kaipaatko miestä, joka ottaa ohjat ja vie sinua?

Anteeksipyynnöstä...mitä virkaa on idiootin anteeksipyynnöllä? Ihan vilpittömästi kysyn tätä, koska minua se ei ainakaan lepytä yhtään. Enemmänkin suututtaa lisää!

Toivottavasti löydät kumppanin, jonka ei tarvitse pyydellä anteeksi :)

[QUOTE="a p";26267406]Mä en ole etukäteen tiennyt, että ovat kusipäitä! Olen haistattanut pitkät kun on selvinnyt totuus miesten touhuista!

Miksi te jotkut luulette, että tuo mun haukkuminen auttaa mua? Vittu te olette paskoja eikä selvästikään kannattaisi mitään purkaa tänne kun heti saa vain haukut! Tulee vain paskempi mieli kun lukee teidän idioottien vastauksia![/QUOTE]

Ei tuossa viestissäni varsinaisesti sinua haukuttu. Totesin, että ne miehet pitävät sinua tollona, kun kusipäitä palvot. Miksi muuten pyytävät anteeksi sellaiselta, joka on osoittanut, ettei siedä sellaista käytöstä, mutta eivät sinulta? Olet ehkä niellyt sokeana niin monta valhetta, etteivät enää kertakaikkiaan voi ottaa sinua tosissaan. Pistävät halvalla.

Ja jos tässä haukkumisesta puhutaan, sinä juuri haukuit minua idiootiksi ja paskaksi, vaikka minä en haukkunut sinua. Yliherkkyytesi viittaa äärimmäisen huonoon itsetuntoon, mikä puolestaan selittää paljon, miksi ajaudut tuollaisten kusipäiden saaliiksi. Nyt kannattaa vilkaista itseään peiliin ja etsiä syitä omasta tunne-elämästä. Ehkä se omanarvontuntokin on sieltä esiin kaivettavissa. Tsemppiä sinulle valitsemallasi tiellä!

[QUOTE="a p";26266882]No en mä sitä etukäteen tiennyt, että ovat kusipäitä![/QUOTE]

No mutta nyt tiedät niin minkä takia ihmettelet edelleen miksi ei anteeksipyyntöä tullut. Sitä ei tullut siksi, että ne on kusipäitä. End of story.

Oletko tehnyt selväksi, että sua ei kohdella miten sattuu? Tosin vaikuttaa siltä että olet valmis tyytymään kaikenlaiseen , ettei vaan tarvitse olla yksin. Oletko epätoivoinen?

Yhteistyössä