olenko mä jotenki päästä vialla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heisp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heisp

Vieras
..ku pidän lapsillani AINA puhtaat vaatteet?? jos on valkoisessa paidassa edes yksi pieni tahra niin se lähtee heti pesuun ja päälle pistetään puhdas, sama housujen kaa.. välillä en tarhaan kehtaa ees pistää mitään "hienoja" vaatteita koska tiedän että tarhan jälkeen ne menee heti pesuun, eli sinne käytetään aina vain tummia housuja ja semmosia paitoja, mitkä ei haittaa vaikka meneeki vähän likaiseks.. mut silti joka päivä tarhan jälkeen ne kaikki vaatteet menee pesuun..

sama asia myös petivaatteiden kanssa.. onko muita samanlaisia äitejä?

No minä en ainakaan ole samanlainen! Välillä muksut niin likaisissa vaatteissa että heikompaa hirvittää.. :D
En kyllä yhden tahran takia pesuun laita, koska muuten saisin pyykätä koko ajan kotona ollessa.

Alkuperäinen kirjoittaja minde1984:
monetkos vaatekerrat teillä menee sit päivässä? *kauhulla miettii sitä pyykky vuorta*

no meillä on kolme muksua jolle vaihtelen jatkuvasti vaatetta,ja pesen ainakin 3 koneellista pyykkiä päivässä..mutta silti on koppa aina täynnä :ashamed:

Kyllä jos jonnekin kotoa lähdetään niin katson, että on puhtaat vaatteet mut esim, nyt kesällä kun lapset on pihalla lähes koko päivän niin en kyllä ala viittä kertaa päivässä vaihtamaan vaatteita jos yksi tahra näkyy, sit illalla pyykkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
monetkos vaatekerrat teillä menee sit päivässä? *kauhulla miettii sitä pyykky vuorta*

no meillä on kolme muksua jolle vaihtelen jatkuvasti vaatetta,ja pesen ainakin 3 koneellista pyykkiä päivässä..mutta silti on koppa aina täynnä :ashamed:

apua!!! meillä pestää 3-4 koneellista viikossa ja meitä on 2 aikuista ja 1 9,5kk

meillä 2 lasta, molemmille menee päivän aikana n.3 ehkä 4 paitaa, ja 2 housut per lapsi.. :ashamed: nyttenki lähetään ulos, eli sen jälkeen kaikki vaatteet menee pesuun..

No aika tarkka olen joo...mut mä tykkään pyykkäämisestä ja puhtaan pyykin tuoksusta. Pk:hon puen puhtaat vaatteet, jopa ulkovaatteet saatan pestä useita kertoja viikosssa kun sille päälle satun.. :saint:

apua!!! meillä pestää 3-4 koneellista viikossa ja meitä on 2 aikuista ja 1 9,5kk

meillä pestään saman verran samassa ajassa ja meitä on 2 aikuista ja 3 lasta

no höh,oon ihan kateellinen! oon kyllä nyt jo vähän vähentäny tätä siivous/pyykkäys hulluuttani,mutta vielä tarttis petrata..oon yrittäny olla vaihtamatta lapsille vaatetta niin usein mutta ne vaihtaa sit itte jos mä en vaihda..on niin tottuneet siihen! meillä vaihdetaan jopa unipuvutkin joka päivä,ja mieheni mielestä se on jo ihan hullua... :headwall:

apua, mieti minkä määrän vuodessä käytät esim energiaa pyykinpesuun

Minusta tuntuu että olet hiukan erikoinen. Kyllä minäkin vaihdoin lapsille vaatteet, jos ne olivat oikeasti sotkuiset, mutta tahra tai kaksi ei haitannut.

Toisaalta yksi pojistamme on aina ollut samanlainen kuin sinä: maailma tuntuu kaatuvan, jos vaatteessa on tahra, ja erityisen kovaäänisesti se kaatui kun hän oli 3-5-vuotias. Jos kaikki kolme olisivat samaa maata, meillä pitäisi varmaan olla kaksi pyykkikonetta.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:

apua, mieti minkä määrän vuodessä käytät esim energiaa pyykinpesuun

no enpäs ole tuota ikinä tullut ajatelleeksi :/
mutta meillä on onneksi a-luokan kone käytössä.
enkä mä ainut ole joka näin paljon pyykkiä pesee!meidän koko suku ainakin on samanlaisia...mutta siis yritän vähentää!

Yhteistyössä