Olenko mä liian pinnallinen ja turhamainen kun häpeän kaveriani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tää kaveri on 24v nainen. Käy suihkussa korkeintaan kerran viikossa ja yhtä usein vaihtaa vaatteet. Haisee todella pahalle, ei voi edes sanoin kuvailla. Vaatteet on aina likaiset. Nyt kesällä tää kaveri pitää hihatonta kukkapaitaa ja punaista lyhyttä hametta. Tällä kaverilla on reilusti ylipainoa. No ei mulla mitään ylipainoisia vastaan, mutta ne vaatteet... Tää kaveri ei ajele kainalokarvojaan, eikä säärikarvojaan, vaan ne rehottaa ja vielä korostuu hihattoman ja lyhyen hameen kanssa. Ainoa ulkonäköseikka mihin tää kaveri panostaa, on hiusten värjääminen.

Oon yrittänyt kaveria pyytää meille saunomaan, ei suostu. Nyt tää kaveri käy usein yhdellä pojalla, poika pyytää sen sinne siivoomaan kun itse menee töihin. Kaveri kehui että poika on kiinnostunut hänestä kun pyytää siivoamaan ja aina ensimmäisenä ojentaa pyyhkeen ja pyytää menemään suihkuun. Varmasti tosirakkautta!

Oonko mä ihan kamala kun en kehtaa liikkua kaverin kanssa julkisilla paikoilla?

tuli mieleen että onkohan hiukan heikkolahjainen, ehkä jotain mielenterveysongelmia?

Samaa mieltä.

Ehkäpä ei suostu saunaan, koska nolottaa olla alasti muiden seurassa? Entäpä jos alat itsekin ojentamaan kaverille pyyhkeen saman tien kun tulee kylään ja käsket suihkuun? :D

Mietityttää vaan, että mikä ihmeen siivouskuvio tämä oikein on - käyttääkö "poika" kaveriasi hyväkseen? Jos kaverisi on ihastunut, ei asialle mitään mahda, mutta olisiko siinä(kin) tapauksessa hyvä vaihtaa muutama sana tämän pojan kanssa?

Hartolassa taitaa asua tällä hetkellä. Jostain pohjoisesta on kotoisin, en muista mistä...

Tän kaverin äiti ja yksi sisko on samanlaisia. Kaksi muuta siskoa pitää kyllä huolta hygieniastaan ja ulkonäöstään, toinen on ammatiltaan kosmetologi-kampaaja.

Yhteistyössä