V
"vieras"
Vieras
Tää kaveri on 24v nainen. Käy suihkussa korkeintaan kerran viikossa ja yhtä usein vaihtaa vaatteet. Haisee todella pahalle, ei voi edes sanoin kuvailla. Vaatteet on aina likaiset. Nyt kesällä tää kaveri pitää hihatonta kukkapaitaa ja punaista lyhyttä hametta. Tällä kaverilla on reilusti ylipainoa. No ei mulla mitään ylipainoisia vastaan, mutta ne vaatteet... Tää kaveri ei ajele kainalokarvojaan, eikä säärikarvojaan, vaan ne rehottaa ja vielä korostuu hihattoman ja lyhyen hameen kanssa. Ainoa ulkonäköseikka mihin tää kaveri panostaa, on hiusten värjääminen.
Oon yrittänyt kaveria pyytää meille saunomaan, ei suostu. Nyt tää kaveri käy usein yhdellä pojalla, poika pyytää sen sinne siivoomaan kun itse menee töihin. Kaveri kehui että poika on kiinnostunut hänestä kun pyytää siivoamaan ja aina ensimmäisenä ojentaa pyyhkeen ja pyytää menemään suihkuun. Varmasti tosirakkautta!
Oonko mä ihan kamala kun en kehtaa liikkua kaverin kanssa julkisilla paikoilla?
Oon yrittänyt kaveria pyytää meille saunomaan, ei suostu. Nyt tää kaveri käy usein yhdellä pojalla, poika pyytää sen sinne siivoomaan kun itse menee töihin. Kaveri kehui että poika on kiinnostunut hänestä kun pyytää siivoamaan ja aina ensimmäisenä ojentaa pyyhkeen ja pyytää menemään suihkuun. Varmasti tosirakkautta!
Oonko mä ihan kamala kun en kehtaa liikkua kaverin kanssa julkisilla paikoilla?