V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:sanos miehellesi että hakeutuu nyt alkuun lähimmän optikon paikeille ja vilkaisee sun runkoasi sen jälkeen uudestaan
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:sanos miehellesi että hakeutuu nyt alkuun lähimmän optikon paikeille ja vilkaisee sun runkoasi sen jälkeen uudestaan
PEESI!!
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:sanos miehellesi että hakeutuu nyt alkuun lähimmän optikon paikeille ja vilkaisee sun runkoasi sen jälkeen uudestaan
PEESI!!
:kieh: :kieh: :kieh: hän vaan sanoi äsken että hän ei mene mun kanssa koskaan enää ravintolaan jos mä en laihdu :kieh::kieh: ja että olin tanssinut kuin lehmä,eikä minulle saa laitta mini hame :kieh: :headwall:
nii ens kerralla menen vaikka yksin :saint: |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:sanos miehellesi että hakeutuu nyt alkuun lähimmän optikon paikeille ja vilkaisee sun runkoasi sen jälkeen uudestaan
PEESI!!
:kieh: :kieh: :kieh: hän vaan sanoi äsken että hän ei mene mun kanssa koskaan enää ravintolaan jos mä en laihdu :kieh::kieh: ja että olin tanssinut kuin lehmä,eikä minulle saa laitta mini hame :kieh: :headwall:
Kuule, sä pääset sinne ravintolaan ilman miestäsikin - tai öö, miksi tuollaista nyt voikaan sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:sanos miehellesi että hakeutuu nyt alkuun lähimmän optikon paikeille ja vilkaisee sun runkoasi sen jälkeen uudestaan
PEESI!!
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:sanos miehellesi että hakeutuu nyt alkuun lähimmän optikon paikeille ja vilkaisee sun runkoasi sen jälkeen uudestaan
PEESI!!
Jospa vain passittaisit miehen ulkoruokintaan vähäksi aikaa? Ihan järkyttävää puhetta tuollainen![]()
![]()
se on totta!Joskus mies ärsyttä niin paljon mua!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: mä muistan kun mä olin raskaana hän sanoi että olen lehmä :headwall: :headwall: :headwall: vaikka hän sanoi heti että "vitsi ,vitsi"mut siltti ärsyttä vieläkin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:et ole. en ole minäkään vaan olen normaali ja sinä olet hoikka. juuri tuon verran haluisin painaa. itse 171cm ja paino 75kg
Muta että tuollaisia puheita. ei mitään kunnioitusta. miehesi saisi hävetä. älä suostu tuollaiseen käytökseen
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:se on totta!Joskus mies ärsyttä niin paljon mua!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: mä muistan kun mä olin raskaana hän sanoi että olen lehmä :headwall: :headwall: :headwall: vaikka hän sanoi heti että "vitsi ,vitsi"mut siltti ärsyttä vieläkin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:et ole. en ole minäkään vaan olen normaali ja sinä olet hoikka. juuri tuon verran haluisin painaa. itse 171cm ja paino 75kg
Muta että tuollaisia puheita. ei mitään kunnioitusta. miehesi saisi hävetä. älä suostu tuollaiseen käytökseen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:157cm ja 70kg... täällä vois jo puhua ylipainosta...Onko se sun ukko semmonen 190cm 90kg täydellinen vartalo?
mä olen joskus liian kiltti :kieh: :kieh: |O =)Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:se on totta!Joskus mies ärsyttä niin paljon mua!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: mä muistan kun mä olin raskaana hän sanoi että olen lehmä :headwall: :headwall: :headwall: vaikka hän sanoi heti että "vitsi ,vitsi"mut siltti ärsyttä vieläkin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:et ole. en ole minäkään vaan olen normaali ja sinä olet hoikka. juuri tuon verran haluisin painaa. itse 171cm ja paino 75kg
sä odotat lastanne ja sua haukutaan lehmäksi? mulle ei tarvitsisi kuin kerran sanoa jokin tuollainen kommentti niin sais melko nopeasti mies etsiä uuden majapaikan ja uuden "lehmän" itselleen!
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:sä odotat lastanne ja sua haukutaan lehmäksi? mulle ei tarvitsisi kuin kerran sanoa jokin tuollainen kommentti niin sais melko nopeasti mies etsiä uuden majapaikan ja uuden "lehmän" itselleen!
et!Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Olenko oikeassa, että olet itärajan puolelta Suomeen tullut ja sulla on suomalainen mies?
Tätä kysyn siksi, että niin monet suomalaiset sovinistimiehet tuntuvat haluavan esim venäläistä vaimoa sen tietyn mielikuvan vuoksi, mitä venäläinen nainen monille miehille on...
Miehesi käytös vain kuulostaa ihan tuon tietyn miestyypin käytökseltä!!
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:et!Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Olenko oikeassa, että olet itärajan puolelta Suomeen tullut ja sulla on suomalainen mies?
Tätä kysyn siksi, että niin monet suomalaiset sovinistimiehet tuntuvat haluavan esim venäläistä vaimoa sen tietyn mielikuvan vuoksi, mitä venäläinen nainen monille miehille on...
Miehesi käytös vain kuulostaa ihan tuon tietyn miestyypin käytökseltä!!Mä olen tullut tänne äidin kanssa 7v sitten ,kun mun äiti on Suomalainen, ja Suomessa mä olen tutustunut miehen kanssa ,hän on Virolainen mut asuu Suomessa jo yli 10v
![]()
Kiitos sinulle ,olet ihanaAlkuperäinen kirjoittaja Bonita:Milanna hei! Sun mittasi ovat kohdallaan. Epäilen noista miehesi kommenteista(mm minihameesta) että hän tunsi syvää mustasukkaisuutta naisestaan kun näki muiden miesten (ja naisten..)katsovan naistaan piiitkään... Eli pidä lippu korkealla, äläkä anna tuommosen äijän rutata itsetuntoasi; sinulla on kaikki syy olla ylpeä itsestäsi! Mollaamalla hän haluaa musertaa itsetuntosi ja vallan itselleen. Hän ei ehkä ole ihan terve mieleltään; ehkä hänellä on heikko itsetunto??
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:et!Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Olenko oikeassa, että olet itärajan puolelta Suomeen tullut ja sulla on suomalainen mies?
Miehesi käytös vain kuulostaa ihan tuon tietyn miestyypin käytökseltä!!Mä olen tullut tänne äidin kanssa 7v sitten ,kun mun äiti on Suomalainen, ja Suomessa mä olen tutustunut miehen kanssa ,hän on Virolainen mut asuu Suomessa jo yli 10v
![]()
Ok Tuli vaan heti mieleen semmoset ällöttävät sovinisti-iljetykset! :x
Ei pahalla tosiaankaan! =)