Olenko maksanut älyttömiä nettiliittymästäni?? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulluko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hulluko?

Vieras
Kun saunalahdeta tarjosivat nettitikkua jossa rajaton nopeus 14,55 egeä kuussa. Nykyään meillä on sonera 1M josta maksanmelkein 40 euroa. Kannattaiskohan vaihtaa? Saunalahden soppari on tosin kahdenvuoden sopimus, hinta ei silti muutu, nettitikku ilmainen ei avaus/kuukausimaksuja?

Vaihtaisitko sinä, uskaltaisitko? Meillä on aina ollut tämä sama liittymä niin nyt jännää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihmettelen vaan onko tuohon joku koirahaudattuna kun on noin halpa.... :)

Niin, sitoutuminen.
Osta se tikku, niin ei tarvitse sitoutua, otat vain pelkän liittymän. Niin minä tein toki normaalihinnalla, mutta silti paljon halvemmalla kuin aiempi liittymä.

Uskaltaisin, mikäli asut lähellä keskusta-aluetta. Kauempana ollut aikalailla ongelmaa noiden mokkuloiden yms. tikkujen kanssa, eikä siitä samaisesta syystä meidän sikahintaista elisaakaan voida vaihtaa :whistle:

Mä en välttämättä luottais pelkkään nettitikkuun, yhteydet voi olla miltei mitä vaan. Riippuu paljon paikkakunnasta.
Mä otin pari vuotta sitten Dna;an mokkulan kun sitä niin kovasti kehuttiin. No, yhteydet oli mitä oli, ja mä jumissa täyteen paskaan kaks vuotta. Kävi nimittäin ilmi sitten myöhemmin että vaikka asutaan suurehkon kaupungin taajamassa niin just me asutaan jollain helvatan ulkopeittoalueella jossa tuo mobiilijutska ei toimi.
MUTTA oikeutta kaupanpurkuun ei ollut koska dataa siirtyi kuitenkin, vaikkakin hyyyviiin hitaasti. Sain sentään vaihtaa hitaimpaan nopeusluokkaan jolloin maksoin sitä edullisinta kuukausimaksua. Mut siltikin tosiaan maksoin tyhjästä reilut 1.5 vuotta...

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja oho sori:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
hitto, eikös kaupan voi purkaa 24 tuntia sopimuksesta?

Siinähän on se 14 päivän palautusoikeus

AI TÄMMÖSISSÄKIN?

juu u

Mä otin sen nettitikun ja ei toiminut meillä ollenkaan. Enää en ikinä ota,en oo kuullut kun huonoa vaan niistä.

Olen purkanut Elisan kanssa määräaikaisen sopparin, ei toiminut mokkulayhteys. Kamppailla piti kovasti Elisan kanssa, mutta viimein kerroin ottavani yhteyttä kuluttajavirastoon tms., koska operaattori ei pystynyt omaa osuttaan sopimuksesta pitämään, raha kyllä kelpasi. Että kyllä niitä määräaikaisiakin pystyy kesken sopimuskauden purkamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Raidallinen tiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja oho sori:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
hitto, eikös kaupan voi purkaa 24 tuntia sopimuksesta?

Siinähän on se 14 päivän palautusoikeus

AI TÄMMÖSISSÄKIN?

juu u

Mä otin sen nettitikun ja ei toiminut meillä ollenkaan. Enää en ikinä ota,en oo kuullut kun huonoa vaan niistä.

Saitko katkaistua sopimuksen?

Yhteistyössä