Olenko mielestänne kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies on nyt lomalla.

On väsynyt. Ja "valittaa" sitä miten on poikki/ramaistunut ja niin edelleen. EI siis narise, vaan muistaa kyllä aina pitää mjut ajantasalla.

Mä olen sanonut sille pariin otteeseen ettei ole paljoa varaa mulle tulla inisee väsymystä, ettei tosiaan heru sympatiaa.
Ja että onko pakko joka päivä maata sängyssä (nukkua päivunet) kun nukkuu aamuisinkin pidempään.

Itse olen tässä jo 7kk nukkunut katkonaisia yöunia ettei paljoa niinkun sympatiaa heru.
Ja tiedän olen ilkeä akka.

Mutta kyllä mua vituttaa. Mies kuitenkin saa nukkua yöunet kokonaiset ja silti on väsynyt.!! Joo joo kaikki erilaisia ja vaati erilaista unta mut ärsyttää silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Onpas teillä lämpimät välit :D.

:laugh: no varmasti tulee tosta mieleen ettei ole.

Mutta siis on.

Mutta mä en vaan pidä siitä et mies inisee mulle väsymytsä kun itsekkin on aikasta poikki.

Ja ei me tosiaan aina puhuta noin. Ja rakkautakin kyllä on ja paljon vaikka ehkä vaikea uskoa ton tesktin perusteella :D

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
No olet. Mies sentään käy töissä ja on ansaitulla lomalla.

Niin,käy töissä...heh!Milloin vaimon loma on?en ymmärrä kun aina puhutaan että miehet käy töissä ja niiden pitää saada nukkua yöt kunnolla ja käydä lomalla..MILLOIN ÄITIEN LOMAT ON?äidit on sentää kiinni lapsissa sen 24h/pv:ssä.milloin äidit saa nukkua yöt läppeensä.Miehet vinkuu väsymystään,milloin äiti saa valittaa että väsyttää?EIKÖ äitejä väsytä ikinä???

Alkuperäinen kirjoittaja äiti minäkin:
niin unohdin vastata ap:lle että ET OLE KOHTUUTON!ymmärrän sua täysin.

peesi tähän.. Todellakin. Ja se on ihan eri asia nukkua katkematon yöunia. En kyl jaksais itsekä tuollasta valitusta kuunnella.

Yhteistyössä