Olenko mielestänne liian laiha? Mua kehotetaan lopettamaan laihdutus (170/65).

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Olen nyt laihdutellut puolisen vuotta ja 13 kiloa on lähtenyt painosta. Alan jo näyttää aika hyvältä, varsinkin kun salilta vaivalla hankitut lihakset alkaa näkyä läskikerroksen alta. Vielä ehkä 4-5 kiloa pitäisi saada painosta pois, niin olen tavoitteessa.

Kaverit ei kuitenkaan tue mua tässä, vaan sanovat, että ei pidä enää laihduttaa, kun olen jo kohta liian laiha, tarjoavat aina herkkuja, vaikka olen sanonut, että en ota nyt. Minusta tämä ei pidä paikkaansa, en todellakaan ole lähelläkään rasvatonta tai liian laihaa. Vai johtuisko siitä, että olen aina ollut jonkin verran isompi kuin muut ja nyt olen menossa heistä "ohi" ja olen ikään kuin samalla viivalla... En ole enää se porukan punkero.

Vastakkaiselta sukupuoleltakin olen alkanut saada huomiota, ennen läskinä olin aina seinäruusuna. Olemme siis sinkkuja koko porukka, joten mietin, että olisiko siinä jotain uhkan tuntuakin niille, joilla on jo kova tarve löytää kumppani ja nyt minä olenkin mukana varteenotettavana vaihtoehtona, enkä vain pullukkaystävänä.

No et ole liian laiha. Ite oon 167cm ja 59kg, voisin kuvitella, että aika lailla kuten sinäkin, naisellista pyöreyttäkin löytyy.. :D Olet oikeassa, kaverisi varmaan pelkäävät, että laihdut lisää ohi heidän.

Mikä sun vaatekoko on? Mulla on 36.

Viimeksi muokattu:
entäs mä 162 ja painoa 58kg. kolme lasta. harrastan liikuntaa 3-4x viikossa. 3x juoksen n1h kerralla. 1x viikossa lihaskuntoa.
4kk laihdutin 10kg personal trainerin avustuksella.

Painoindeksi antaa kyllä periksi vielä pudottaa painoa tuosta mitä se nyt on. Ja itse olen tuolla "viiden kilon erotuksella" vielä varsin hyvässä lihassa, eli varaa olisi pudottaa.

Mutta jos sulla onkin paljon lihasmassaa, joka painaa...siinä tapauksessa saatat kyllä olla jo hyvinkin hoikka, eikä varaa pudottamiselle enää ole.

Eli ei sitä ns. näkemättä voi sanoa että voitko vielä pudottaa vai et.

Olen huomannut että joidenkin on vaikea sulattaa sitä asiaa että kaveri / ystävä / perheenjäsen / työkaveri muuttuu ... ehkä ne ajattelee että muutut myös ihmisenä jos laihdut "liikaa"?

Tai sitten ne on vain kateellisia.

Olen huomannut että joidenkin on vaikea sulattaa sitä asiaa että kaveri / ystävä / perheenjäsen / työkaveri muuttuu ... ehkä ne ajattelee että muutut myös ihmisenä jos laihdut "liikaa"?

Tai sitten ne on vain kateellisia.

Mä olin ihan aidosti huolissani, kun siskoni pudotti 30 kiloa. Alkoi nimittäin likka olemaan jo hyvin hoikassa kunnossa.

Mutta ihan fiksuun kuntoon hän lopulta itsensä jätti. Eipä noista mitoista enää juuri pudotettavaa ole, mutta eipä hän pienempää lukemaa vaakaan enää toivokkaan :)

No et ole liian laiha. Ite oon 167cm ja 59kg, voisin kuvitella, että aika lailla kuten sinäkin, naisellista pyöreyttäkin löytyy.. :D Olet oikeassa, kaverisi varmaan pelkäävät, että laihdut lisää ohi heidän.

Mikä sun vaatekoko on? Mulla on 36.

Vaatekoko on 38, yläosista saattaa olla jopa 36 joskus, riippuen paidan mallista. Ja joo, minustakin mulla on vielä ihan reippaasti sitä naisellista pyöreyttä, jota haluan vielä jonkin verran karsia. Oma ihanne kun on enemmänkin lihaksikas ja jäntevä, hoikka.

Ilman kuvaa on hyvin vaikea sanoa. Mulla on urheileva kaveri, jonka mitat ovat 175/70 ja se on oikeasti tosi timmi ja hoikka. Näyttää todistettavasti (siis muidenkin mielestä) hoikemmalta kuin minä, joka olen 175/63. Että ihan pelkkää painoakaan ei kannata tuijotella.

voi kun saisin ite painon samaan :D muutama vuosi sitten painoin 54 kg ja pituutta on se 170 cm, silloin ei ois muutama lisäkilo haitannu. Nyt taas toivon että saisin painon ees siihen 65 kg niin olisin erittäin tyytyväinen. Et ole liian laiha.

Et ole, itse olen 169 ja painan 57kg. Jatkuvaanhan sitä liiallisesta laihuudesta saa kuulla kun on saanut laihdutettua, minultakin lähti lasten jälkeen peräti 34kg! Mutta itse tiedän voivani hyvin ja näyttävänikin hyvältä, suurimmaksi osaksi kommentit tulevat ylipainoisilta.

• Tykkää
Reactions: Lex
Itse painan 55-56kg ja pitkä olen 171cm. Olen juuri hyvän kokoinen ja tunnen voivani oikein hyvin. En näytä enkä ole liian laiha, ennen joulua painoin lähes 53kg ja silloin alkoi tuntumaan että nyt pari kiloa lisää ja nehän tuli hetkessä :D Painoin viime kesänä 64kg ja kyllä oli tukala olo..

No et ole!
Itse olen 171cm/56kg ja jos olisi yhtään lisää niin tuntisin itseni todella lihavaksi. Mutta se onkin ruumiinrakenteesta kiinni, mulla on kapeat käsivarret, reidet jne joten ei tähän kroppaan sopis enempää kiloja.

no riippuu miten painos jakaantuu.. mä alotin laihdutuksen tosta painosta 170/65kg nyt 59 ja 54kg on tavoite, se sopii parhaiten mun vartalotyypille:S
'
Aika tasaisesti jakaantuu. Mä en ole mikään älyttömän siro, oon semmoinen urheilullinen ja jäntevä. Tuo vähän päälle 60 kg on mulle aika mukava paino, ei tunnu pahalta. Tai sanotaanko näin, että en ole aikuisiällä ikinä painanut vitosella alkavaa lukua, joten paha sanoa sittenkään:D

Yhteistyössä