olenko mielestänne suuttunut turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miehen sukulaisella on parin kk päästä seitsemänkymppiset ja suunnittelin sinne asua.Ajattelin laittaa kaapissani olevan sifonkimekon joka yltää reidenpuoliväliin ja alle sukkikset. Kengiksi ostin sandaalit joissa 9cm korko ja näytin niitä kaupassa miehelle ja sanoi että laita noi sinne.

No nyt eilen mies puuttui pukeutumiseeni ja sanoi että onko sulla sinne sopivaa vaatetta Sanoin että laitan sen yhen mekon ja mies tähän että meidän pitäisi mennä hänen äidilleen että hän voisi näyttää mitä häin laittaa. Nyt anoppi laittoi viestiä että laittaa suorat housut ja paidan jossa kimallelankaa. Eilen ei osannut sanoa mitä päälleen laittaa sanoi jotaki että älä iltapukua laita.. outoa tässä on se että itselleni housut eivät ole juhlavaate eikä suvussani. Olen joskus mennyt suorilla housuilla työhaastatteluun...

Miksi kutsuvat jos en kelpaa omana itsenäni? Nolottaa kun heitin miehelle vitsillä mitä puen tuonne päälle kk sitten niin meni sen äidilleen sanomaan..

Outoa tässä on sekin että en ole tyyliltäni erityisen paljastavasti pukeutuva. Nyt tuli mieleen että häpeääkö se mua tai jotaki? ikää minulla 25 ja miehellä 31. En saa tätä pois mielestä ja vaivaa..

Pitäisikö hoikan nuoren naisen laittaa juuttipyku päälle ettei jotain anoppia vituta vai mikä täs on ongelma?

Mies haluaa ettei äitiään vituta musta aika sakiaa..

Nehän on synttärit ja jos ap ei ole uskovainen niin pukeutuu sen mukaan muut diilaa asian kanssa sitte.

Toinen on sekin ettet mene jos sua ei hyväksytä omalla tyylillä. Kaikki ei oo jakkupukutyyppejä.

Jo tuo, että olit kenkäostoksilla miehesi kanssa, ja mies sanoi: "Laita nuo sinne". Haloo!
En mene koskaan vaateostoksille ukkojen kanssa, ja jos sattuisikin olemaan joko ukko messissä, niiin en paljon kyselisi, jos päätän itse jo ostaa jotain.

Oleellista olis varmaan että pukeutuminen olisi juhlavuudessaan samalla tasolla kuin muilla vierailla, ja anoppi varmaan parhaiten tietää miten miehesi suvussa on tapana juhliin pukeutua. Itse ainakin kokisin oloni epämukavaksi, jos olisin ainoa seksikkäästi ja bilehenkisesti pukeutunut. Mut kukkin tyylillään tietty.

Oleellista olis varmaan että pukeutuminen olisi juhlavuudessaan samalla tasolla kuin muilla vierailla, ja anoppi varmaan parhaiten tietää miten miehesi suvussa on tapana juhliin pukeutua. Itse ainakin kokisin oloni epämukavaksi, jos olisin ainoa seksikkäästi ja bilehenkisesti pukeutunut. Mut kukkin tyylillään tietty.
Vittu tollokin tajuaa ettei mihinkään 70v juhliin pukeuduta seksikkäästi tai bilehenkisesti.

Nokun mulla ei ollut aikomusta pukeutua jeansin vesirajamekkoon vaan sifonkimekkoon.. näytin miehellekki

Kysyit, ja vastaan että minusta suutuit, vaikka tiedänkin että kysymys on laitettu aloitukseen vain sitä varten että siihen kuuluisi vasta "no et tietenkään" ;) Ja minusta 9 cm korot ja polven yläpuolelle loppuva mekko saattavat hyvinkin olla liian seksikkäitä 70 v. silmissä :) On hyvä ajatella myös juhlakalun ja vieraiden terveyttä, ettei verenpaine kohoa liikaa ;)

Kysyit, ja vastaan että minusta suutuit, vaikka tiedänkin että kysymys on laitettu aloitukseen vain sitä varten että siihen kuuluisi vasta "no et tietenkään" ;) Ja minusta 9 cm korot ja polven yläpuolelle loppuva mekko saattavat hyvinkin olla liian seksikkäitä 70 v. silmissä :) On hyvä ajatella myös juhlakalun ja vieraiden terveyttä, ettei verenpaine kohoa liikaa ;)

Mummini silmissä eivät hän on yli 80:D

Miehen sukulaisella on parin kk päästä seitsemänkymppiset ja suunnittelin sinne asua.Ajattelin laittaa kaapissani olevan sifonkimekon joka yltää reidenpuoliväliin ja alle sukkikset. Kengiksi ostin sandaalit joissa 9cm korko ja näytin niitä kaupassa miehelle ja sanoi että laita noi sinne.

No nyt eilen mies puuttui pukeutumiseeni ja sanoi että onko sulla sinne sopivaa vaatetta Sanoin että laitan sen yhen mekon ja mies tähän että meidän pitäisi mennä hänen äidilleen että hän voisi näyttää mitä häin laittaa.
...tossa kohtaa tarinaa tuli deja vuu ja muistin hetki sitten lukeneeni saman jutun _tältä_ palstalta, joten...hmm..

Yhteistyössä