Olenko minä nipo vai oliko mieheni ajattelematon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti kolmelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti kolmelle

Vieras
Meille luvassa lapsivapaa ilta ja 1 aamu. Minä tietysti olin suunnitellut, että kun mies pääsee töistä illalla (aina myöhään) syödään hyvin ja vietetään kerrankin yhteinen yö, kaikessa sen merkityksessä ;) Aamulla saadaan loikoilla sängyssä niin pitkään kuin huvittaa eikä kukaan ole kiljumassa aamupalaa.

Mies oli kuitenkin suunnitellut menevänsä tekemään seuraavana aamuna aikaisin yhden tekemättömän jutun :o Siis ainoa aamu tällä viikolla (ja pitkään aikaan) kun olisi saanut nukkua ilman lapsia tai herätyskelloa, niin tämä olisi laittanut kellon TOSI aikaisin soimaan... johon minäkin olisin tietysti herännyt. "Ei sun tarvii herätä siihen tai nosuta ylös", mieheni kommentoi. Just :headwall:
En todellakaan ole tunnettu sikeäunisuudesta :whistle:

Tietysti suutahdin miehelle, että onko se sen puuhansa parissa mielummin kuin aikatauluttoman aamun kanssani :kieh:

Meillä on lapset tosi harvoin kotoa poissa, kaikki kerralla varsinkaan. Ja nyt sitten ei olisi siitäkään mitään yhteistä iloa :/ Näinkö ne avioliitot kuihtuu ja päättyy...?

Alkuperäinen kirjoittaja :):
hyvä että edes jotain kiinnostaa hoitaa työnsä kunnolla. silloin ei sängyssä makaava ruma, lihava lahna kiinnosta miestä :)

Vaan on nössö mies semmonen, joka ei eroa, jos vaimo kiinnostaa vähemmän kuin työ. Mies se lahna sillon on.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle:
Meillä on lapset tosi harvoin kotoa poissa, kaikki kerralla varsinkaan. Ja nyt sitten ei olisi siitäkään mitään yhteistä iloa :/ Näinkö ne avioliitot kuihtuu ja päättyy...?

Mies oli ajattelematon. Mutta avioliitot kuihtuvat jos keskusteluyhteys ei pelaa oikein. Eli syyllistämisen sijaan pitäisi vain puhua omista toiveista ja tunteista. Jos toinen sitten tekee toisin vaikka tietää tunteesi niin se pitäisi vain hyväksyä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle:
Minä tietysti olin suunnitellut, että kun mies pääsee töistä illalla (aina myöhään) syödään hyvin ja vietetään kerrankin yhteinen yö, kaikessa sen merkityksessä ;) Aamulla saadaan loikoilla sängyssä niin pitkään kuin huvittaa eikä kukaan ole kiljumassa aamupalaa.

Niin, sinä olit suunnitellut. Kannattaisi jutella niistä suunnitelmista ajoissa myös sen kumppanin kanssa niin saattaisi olla leppoisampaa.

Olit suunnitellut... Kerroitko suunnitelmistasi vasta nyt miehellesi??? Jos ukkos olisi tiennyt suunnitelmistasi ajoissa, niin olisi ehkä ehtinyt suunnitella omat työnsä ja tehnyt ne joskus muulloin.
PUHUKAA!!!

Yhteistyössä