I
ihanpöljäkö?
Vieras
Olen tämän vuoden puolella aloittanut noiden keräilyn ja haksahtanut ihan täysin. Olen aika köyhä yh opiskelija ja olen kerinnyt hommaamaan jo seuraavat mukit
uimahyppy
piirustus
pullopostia
rantaelämää 3kpl
delfiinisukellus 3kpl
talvinuotio 3kpl
lumilyhty
nipsu ruskea
myy vihreä
mamma
hemuli
mymmeli
rakkaus
nuuskamuikkunen
vain yhden kausimukin olen saanut kaupasta, eli tuon talvinuotion... kaikki muut olen ostanut kirppikseltä tai yksityisiltä myyjiltä
oonko ihan pöljä? Meillä on tasan 1 kahvinjuoja, eli minä... lapset ei noihin saa edes koskea...
lisäksi 6 ensimmäistä on hyllyn päällä jemmassa...
En edes halua laskea että paljonko mulla on mennyt noihin rahaa, (varmaan vähemmän mitä niistä nyt saisin, niin edullisesti olen ostanut) jos 2 kuukaudessa olen hamstrannut tuon määrän niin mitä se on loppuvuodesta?
uimahyppy
piirustus
pullopostia
rantaelämää 3kpl
delfiinisukellus 3kpl
talvinuotio 3kpl
lumilyhty
nipsu ruskea
myy vihreä
mamma
hemuli
mymmeli
rakkaus
nuuskamuikkunen
vain yhden kausimukin olen saanut kaupasta, eli tuon talvinuotion... kaikki muut olen ostanut kirppikseltä tai yksityisiltä myyjiltä
oonko ihan pöljä? Meillä on tasan 1 kahvinjuoja, eli minä... lapset ei noihin saa edes koskea...
lisäksi 6 ensimmäistä on hyllyn päällä jemmassa...
En edes halua laskea että paljonko mulla on mennyt noihin rahaa, (varmaan vähemmän mitä niistä nyt saisin, niin edullisesti olen ostanut) jos 2 kuukaudessa olen hamstrannut tuon määrän niin mitä se on loppuvuodesta?