olenko outo/ainoa? en pidä alkoholista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja weird
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

weird

Vieras
siis mä en tykkää millään tavalla olla edes pienessä hiprakassa, ja tuntuu että kukaan´muu ei oo samaa mieltä..-

en saa siitä kertakaikkiaan mitään mielehyvää.. tulee vaan jotanki tosi outo olo, en tiiä miks

oon varmaan ainoa

Sama täällä, mutta kyllä mun joskus tekee mieli ottaa stressinpoistokänni. Saunaoluet, -siiderit tms ei kuulu tähän talouteen - en vaan tajua miksi pitäisi, karkit maistuu paremmalle eikä niistä tuu kuin sokerihumalaan :p :ashamed: Eli en osaa tissutella sen alkon maun vuoksi, enkä tajua mitä hauskaa hiprakassa on noinniinkuin koti-illanvieton suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja sit mua pidetään tylsänä jos en juo.. mä en tosiaan tarvi siihen humalaa että mulla olis hauskaa..

Mun hauska on jotain ihan muuta kuin muiden hauska. En tunne ketään, joka haluaisi pelata lautapelejä Pepsi Maxin voimalla pikkutunneille tai haluaisi vaan tehdä rinta rinnan kanssani palapelejä sanomatta sanaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja sit mua pidetään tylsänä jos en juo.. mä en tosiaan tarvi siihen humalaa että mulla olis hauskaa..

Mun hauska on jotain ihan muuta kuin muiden hauska. En tunne ketään, joka haluaisi pelata lautapelejä Pepsi Maxin voimalla pikkutunneille tai haluaisi vaan tehdä rinta rinnan kanssani palapelejä sanomatta sanaakaan.

minä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No et tosiaan ole. Mua inhottaa se olotila mikä tulee jo pienestä hiprakasta, en tykkää siitä, muuttuu hallitsemattomaksi olotilaksi.

mä nuorempana join (nyt olen 25 eli en vanha vieläkään) mutta en koskaan niin paljon etten tiennyt mitä teen. koskaan en sammunut tai oksentanut..

nykyään mulle meinaa iskeä jokin paniikki/ahdistuskohtaus kun otan edes pullolisen siideriä tms..

sit ärsyttää kun miehelle maistuu välillä liikaakin, tai siis mun mielestä sen asenne juomiseen on ihan vääristynyt..
mä toivon välillä että löytäisin jostain raittiin miehen. niitä tuskin paljoa on.

mun mies syyllistää mua kun en halua lähtee hänen kanssaan jollekki ryyppyreissuille ja viedä lasta hoitoon..

En minäkään pidä alkoholista, ja nyt raskauden jälkeen en sitä vähääkään, mitä ennen. Lasillinen puna- tai valkoviiniä ruoan kanssa menee, samoin 1 siideri / lasillinen kuohuviiniä. 2 lasillista tuntuu jo olevan liikaa. Hiprakassa on inhottava olla. Tuntuu, että itse asiassa hiprakka tulee välillä jo siitä yhdestä lasillisesta.

En ole ollut humalassa moneen vuoteen, mutta opiskeluaikoina kylläkin. Itse asiassa en pitänyt siitä edes silloin, mutta ympäristön paine aiheutti sen, että tuli juotua. Silloinkin tosin jo join vähemmän kuin muut.

Neuvolassa raskausaikana eivät meinanneet uskoa, kun olin täyttänyt alkoholikyselyyn, että max. 1-2 annosta viikossa. Nyt synnytyksen jälkeen hyvä, että olen vuoden aikana nauttinut edes yhteensä 10 annosta...

On hankala olla todellinen kohtuukäyttäjä umpijuoppojen maassa :)

Yhteistyössä