Olenko perverssi ja sairas, vai onko normaalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana todella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana todella

Vieras
Olenko sairas ja jotenkin perverssi vai onko normaalia, onko muilla ollut samaa????

Eli:
Tämä on noloa... Että kun lapsi sanoo tai tekee jotain hellyttävää ja tulee sellainen hyvä olo ja hyvän olon tuntemus kun halaan lasta niin joskus käy myös sellainen lämmin tunne myös alapäässä. Pelästyin ja ahdistuin ja nyt sitten sain siitä hirveän pelon itselleni, olenko jotenkin perverssi, sairas??????????

Imetysaikana tätä oli kans ja olen sen lukenut olevan normaalia, mutta onko tälläinen.

Kyllä minulle tulee hyvä olo kun lapsi halaa, mutta minulle tulee sellainen hyvä olo, että rakastan häntä koko sydämestäni koska hän on rakas lapseni, mutta en ole koskaan kiihottunut tai tuntenut alapäässä mitään niin kuin kirjoitit.

Ei ole normaalia saada lapsen halauksesta samanlaisia tunteita kuin miehen halauksesta, ei edes imetysaikana.

en kyllä osaa sanoa normaalista, mutta ei itsellä ainakaan tuommoista tunnetta tule... Positiivista asiassa on se, että itse tiedostat nyt kyseessä olevan jotain mahdollisesti "epänormaalia". Pääasia on, ettei mitään tapahdu sen kummempaa, ei se lapsi sun yksityisiä alapää tuntemuksia tiedä. En nyt ala spekuloimaan mistä nuo sinun tuntemukset mahdolliset ovat peruja, mutta jos koet itse ne ahdistavana, hakeudu ihmeessä ammatti-ihmisen luokse juttelemaan.

Hmm... Vaikea kysymys. Seksuaalisuus on tosi vaikea ja moninainen asia. Halaukset, pusut ja silittelytkin ovat seksuaalisia tekoja, myös silloin kun ne kohdistuvat lapsiin. Ne ovat kuitenkin eri tavalla seksuaalisia tekoja kun aikuisten välinen seksi ja seksuaalisuus.

Ehkä piuhat meni jotenkin sekasin hetkeksi? Ehkä näin käy muillekin, mutta sitä ei huomaa tai tule ajatelleeksi, koska siitä tulisi mieleen vain epämiellyttäviä mielleyhtymiä?

Meni vähän sekavaks, mutta ehkä tajusit pointin.. Eli en sinuna mitenkään liikaa huolestuis.

No tuskin tarvitsee pelätä. Olen lukenut että todella moni tuntee kaikenlaisia "laittomia" tuntemuksia. Mutta ero on siinä että miten toimii niiden asioiden kanssa. Anna itsellesi anteeksi se mitä olet ja elä sen asian kanssa syyllistämättä itseäsi.

Mielestäni et tarvitse ammattiapua ellei asia oikeasti ahdista sinua tai aiheuta lieveilmiöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Kyllä minulle tulee hyvä olo kun lapsi halaa, mutta minulle tulee sellainen hyvä olo, että rakastan häntä koko sydämestäni koska hän on rakas lapseni, mutta en ole koskaan kiihottunut tai tuntenut alapäässä mitään niin kuin kirjoitit.

Ei ole normaalia saada lapsen halauksesta samanlaisia tunteita kuin miehen halauksesta, ei edes imetysaikana.

no imetys saa kohdun supistelemaan ja joillakin naisilla emättimenkin, eikä siinä ole mitään epänormaalia.

Kysy vaikka kätilöiltä

Tuon imetysjutun tiesin, että silloin on ihan normaalia tuntea hyvää oloa.

Eikä tämä minun "hyvän olon " tuntemus ollut sellaista seksiin liittyvää hyvää oloa. On ihan tajuttoman vaikea kuvailla tunnetta, mutta se tuntui koko kropassa, sydämmessä ja alapäässä, itselleni se oli todella ahdistavaa. Laukaisi voimakkaan pelon jos olen jotenkin pedofiili, vaikka tiedän että en ikinä pystyisi kajoamaan lapseen seksuaalisesti!!!

Seksuaalista mielihyvää voi saada monesta asiasta, jotka eivät liity mitenkään seksiin. Minä voin ainakin tuntea pientä seksuaalista mielihyvää tehdessäni asioita joita todella rakastan. Pienestä ei kannata huolestua.

Mielestäni olet ihan normaali, ehkä vain normaalia herkempi omille tuntemuksillesi. Itse koin samaa imetyksen yhteydessä, mutta voihan kroppa reagoida muuhunkin läheisyyteen. Jos ja kun tiedostat ja pelästytkin tuntemuksia, niin vaikea on kuvitella, että vahongoittaisit lastasi.

No ei ole kyllä itsellä ollut tuollaisia tuntemuksia, onneksi, vaikka hyvänolon tunne tuleekin. Aikoinani kun imetin lapsiani, sain siitä mielihyvää ja erittäin ihanan fiiliksen, mutta se oli kaikki vaan "yläpäässä". Tosin siitähän on ihan yleisesti kirjoitettukin, että nainen voi imettäessään saada jopa orgasmin :o

Et ole epänormaali.Seksuaalisuus on todella kimurantti juttu.Ei ole kauaa kun luin jostain,että vanhempi voi tuntea seksuaalista mielihyvää hoitaessaan lasta.Mutta se ei tarkoita mitään sen kummempaa.Biologinen juttu.
Silloin asia on tietenkin eri jos tulee halu koskettaa lasta epäsopivasti tms.
Samallalailla imetys voi tuntua jonkun mielestä kiihottavalta,eikä siinäkään ole mitään epänormaalia.
Nyt vaan huoli pois! (: Älä tarkkaile liikaa omia tuntemuksiasi,niin ennen pitkään unohdat koko asian.

Ei mitään hätää ole, ilmeisesti tämä ajatus sai alkunsa yhdestä/muutamasta tapauksesta kun näin yllättäen rupesi vaivaamaan. Sellaisia hermohärmiöitä voi sattua. Tilanteen tarkkailu kiinnittää huomiotasi asiaan ja tekee kärpäsestä härkäsen. Sitä en suosittele.

kaikenlainen läheisyys saattaa joillekin laukaista seksuaalista mielihyvää,se voi olla vaikkapa koira tai kampaaja tms,mutta alapäässäkin on vain hermopiste johon mielihyvä säteilee.itse käytän sellaisia masennuslääkkeitä,jotka vapauttavat hermoja tms tuottavat mielihyvää,niin sama mielihyvä virtaa myös alapäähän hermostojen kautta ilman ,että muhun edes kosketaan.fysiikkajuttuja.jotkut saattavat saada orgasmin pelkästään katsomisesta.ei kannata velloa syyllisyyden tunteessa,olet varmasti hieno mami ja tiedät rajasi.ja uskon,että äiiys muutenkin on jotenkin mullistavaa ja hormonaalisesti ailahtelevaa,tunteet heittää tms,ihmekkös pienet alapää kutittelut.

Yhteistyössä