Olenko perverssi ja sairas, vai onko normaalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana todella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvän olon voi aistia monessa elimessä, myös jalkovälissä, eikä kyseessä ole mitään seksuaalista tai hävettävää. Seksuaaliset pakkomielteet lapsia kohtaan ovat ihan eri asia.

Älkää nostako tällasia oksettavia aloituksia. Tuollainen ei todellakaan ole normaalia. Ihan oikeasti, ei ole oikein hyvää ja normaalia että aloittaja nosti asian esille. Terapian ja lääkkeiden tarpeessa.

Alkuperäinen kirjoittaja yäk;28817188:
Älkää nostako tällasia oksettavia aloituksia. Tuollainen ei todellakaan ole normaalia. Ihan oikeasti, ei ole oikein hyvää ja normaalia että aloittaja nosti asian esille. Terapian ja lääkkeiden tarpeessa.

Tervetuloa tähän sairaan pelottavaan, oikeaan maailmaan, jossa kaikki ei olekaan yksioikoisen helppoa ymmärtää. Elämä ja sen eläjät ovat monimutkaisine rakenteineen kerrassaan ihmeellisiä. Musta ja valkoinen ovat turvallisia, helppoja sävyjä, mutta usko pois: suurin osa asioista koostuu harmaan eri sävyistä.

olen lukenut aiheesta joskus vuosia sitten. Ja ajattelin itse alkuun että TODELLA sairasta ja kaikkea, kunnes luin enemmänkin ja se KUULEMMA on ihan normaalia että saa sellaisen tunteen, MUTTA, se että haaveilee sitten muutoin lapsesta ei ole.

En sitten tiedä miten sulla ap on, en pysty samaistumaan, kun itselläni ei ole sellaisia tuntemuksia ollut, mutta sen lukemani perusteella asia on ihan ok. Se mikä on hyvä, on se että tunnet noin ahdisvaksi asian. Kokisin niin ettei siinä silloin sen kummempaa ole. Ihmismieli/kroppa on outo paikka.

Itse ole saanut unia/ajatuksia/tuntemuksia ihmisistä joita oikeasti vihaan ja halveksun.

no olisiko se normaalia jos miehelläsi alkaisi seisomaan lasta halatessaan?
sama asia miehen kiihottuneisuus vain näkyy ulospäin naisen ei.
minusta ei ole normaalia kiihottua lapsen läheisyydestä

Komppaan kyllä täysillä tätä. Sairasta ja oot todellakin pervo. Hyi jumaliste, eikö teijän kaltasia saa suljettuu johonkin pimeeseen maanalle, siellähän sitten lääppisitte toisianne. Yksikin sairas pervo, joka mun tyttäreen koskee, niin se on varma, että se katuu sitä lopun ikäänsä. Otan nimittäin sillon oikeuden omiin käsiini, koska tuomiotkin pedofiileille on naurettavia ja korkeintaan päänsilityksiä ja näin, mahdollistetaan se, että tekee uudestaan. Miettien minkälaiset jäljet tollanen paska jättää lapseen. Mua niin, vituttaa, että tollasia sairaita, jätekasoja on pitäny etes tähän maailmaan syntyä.

Sitten tulee ap ja kysyy onko normaalia!?! EI OLE NORMAALIA, MEE HOITOON!!!!!

Yhteistyössä