Olenko pilannut elämäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
Olen kihloissa ihanan miehen kanssa, ainakin alussa tuntui että hän on unelmieni täyttymys....nyt ei enää :( kerron kohta miksi.....
Olemme seurustelleet 2 vuotta ja asuneet yhdessä ja nyt meille on tulossa vauva. Miehelläni on todella vaikea luottaa ihmisiin mutta minuun hän luotti alussa kunnes petin hänen luottamuksensa parilla valheella, en siis pettänyt miestäni ei mitään sellaista!!! Tai no...en tiedä :( tapasin entisin poikaystäväni sattumalta ja sanoin hänelle mitä mulle nykyään kuuluu, siinä se. Onko pettämistä? Noh, mieheni on minusta tosi mustasukkainen...sairaalloisen....:( Hän luulee että petän häntä joka paikassa, netissä, lenkillä,kaupungilla....
Itken usein kun menin valehtelemaan hänelle jos kaikki tämä onkin minun syytäni...hän ei enää pysty luottamaan? Sanoin että jos tämä epäileminen ei lopu niin meidän suhde on loppu! en jaksa joka päivä riidellä, mies tulee kotiin ja syyttää että teen taas jotain hänen selän takanaan...tuosta minun valehtelusta on jo kohta vuosi ja mies menee pahempaan suuntaan...
KYSYMYS SIIS KUULUU......kauanko minun pitää vielä sietää mieheni epäilyjä? syyttelyä? koska sanon että nyt riitti.....? Voiko tälläiselle laittaa aikarajaa?

Kylläpä kuulosti tutulta tuo sinun tarina.
Käypä lukemassa, ja mieti osuuko asiat kohdalleen?

http://www.suhdesoppa.fi/narsismi/tunnista-narsisti/

jätä heti vaikka tuntuis kuinka ihanalta se mies!! jos vaan vielä voit niin tee abortti ja jos et halua niin sano miehelle että lapsi ei ole sen!! kuulostaa minun entiseltä mieheltä :( 10v naimisissa ja sitten riitti, tuntui että jos tämä elämä on loppuun asti tällaista niin parasta olisi loppua heti. Mutta kun en ole itsetuhoinen (paitsi kun nuorella iällä menin sellaisen matkaan) niin lähdin ja nyt minulla on ihana mies ja ihana lapsi.

Yhteistyössä