No niin, jatkoa tarinaamme seuraa...
Suostuin kuin suostuinkin miehen vaatimuksesta nyt juhannuksena anoppilaan. Ei ollut edes ainut vierailu huhti- ja kesäkuun välillä, mutta tämä oli se pahin. Viimeisen vierailun seurauksena oli se, että tällä kertaa ihan oikeasti näin anopin viimeistä kertaa... Nainen ei enää pystynyt hillitsemään itseään mitenkään, vaan käyttäytyi vieraiolun alusta asti aivan todella erikoisella tavalla.
Tällä kertaa anoppi kohdisti pääosin vihansa poikaansa, mm. solvasi tätä "osittain henkisesti sairaaksi sadistiksi" ja paljon paljon muuta. Anoppi yritti saada minuakin mukaansa miestäni vastaan (tuli haukkumaan omaa poikaansa minulle kahden kesken), mutta koska pysyin aivan neutraalina, sain minäkin lopulta osani.
Anopilla meni täysin hihna, ja hän räyhäsi suoraan, että olen pilannut ja muuttanut hänen poikansa ja olen pahaksi hänen pojalleen. Eli pika pikaa vierailun kestäessä ilmeisesti muutti mieltään, että mies (eli poikansa) ei olekaan osittain henkisesti sairas sadisti vaan vika on sittenkin minun. Anopin loppunäytösriehumisen aikana me vain pakkasimme tavaramme ja lähdimme ovesta jättäen anopin itsekseen vihansa kanssa.
Nyt sitten sanoin miehelle, että anoppi tapasi minut viimeistä kertaa. Lasta en myöskään hänen luokseen enää päästä. En enää tämän jälkeen. Pelkään lapseni puolestasta. Olo on helpootunut, koska asia tavallaan sai lopullisen pätöksensä. Samalla säälin syvästi miestäni...