Olenko todella kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pikan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pikan"

Vieras
Mies petti tammi-helmikuussa työkaverin kanssa. Lyhyt suhde, valitsi jäädä luokseni.

Nyt on PAKKO päästä risteilylle, työkavereiden kanssa. Pakko! Risteily on varattu helmikuussa, maksettu, ja minulle kerrtottu NYT. Lähtö on perjantaina.

Sanoin miehelle, että asia tuntuu musta niin pahalta, että se on uusi valinta suhteestamme, jos lähtee, ne aio täällä itkeä epäilysksissäni sitä aikaa, vaan suhde loppuu sihen.

Silti on pakko pääästä. Suuttuu ja syyllistää minua. Hänen viikonloppuna olevia synttäreitäkään ei juhlita jos hän ei pääse lähtemään. Kostaa näin lapsille.

Kostaa lapsille mitä?? Mitä teiän lapset on muka tehneet?

Miksi kertoi sulle vasta nyt? Kuulostaa kyllä itsekkäälle,vaikka olis puhtaat jauhot pussissa niin silti suhdekriisin jälkeen itsekäs valinta "pakko päästä" jos kerran tietää että susta tuntuu pahalta..

Meillä ei mitään isoa kriisiä ole ollut,mutta jälleen tänään ihan "tavallisen" riidan jälkeen olen todennut että mieheni on lähes liian hyvä mulle.. Jaksaa mun kiukuttelua ja temppuilua. Ja riidan "keskelläkin" (riideltiin aamulla,sit lähdin lapsen kanssa aiemmin sovittuun menoon eikä tehty sovintoa) ajattelee mua,esim osti kaupasta mun lempparileipää ym.

Mielestäni et. Toisaalta, eikö ole kuluttavaa olla suhteessa, jossa ei voi luottaa toiseen? Ymmärrän kyllä, että luottamuksen uudelleenrakentamiseen menee aikaa ja miehen on ansaittava luottamus takaisin. Jos miehesi olisi fiksu niin hän itse tajuaisi jättää tässä vaiheessa risteilyn väliin.

Et ole kohtuuton! Veikkaanpa, että suhde työtoveriin elää edelleen :( Miksi muutem olisi ihan pakko päästä risteilylle. Jos miehesi oikeasti katuisi ja haluaisi rakentaa suhdettanne, olisi hän nöyrää poikaa ja ymmärtäisi miksi et luota häneen. Hän kunnioittaisi tunteitasi ja toiveitasi. Eipä taida olla taistelemisen arvoinen suhde. Jos jäät, tulevaisuutesi on itkua ja pas..n nielemistä, mies tekee mitä tykkää ja pyyhkii sinuun jalkasi mennessään :(

[QUOTE="www";23602947]Et ole kohtuuton! Veikkaanpa, että suhde työtoveriin elää edelleen :( Miksi muutem olisi ihan pakko päästä risteilylle. Jos miehesi oikeasti katuisi ja haluaisi rakentaa suhdettanne, olisi hän nöyrää poikaa ja ymmärtäisi miksi et luota häneen. Hän kunnioittaisi tunteitasi ja toiveitasi. Eipä taida olla taistelemisen arvoinen suhde. Jos jäät, tulevaisuutesi on itkua ja pas..n nielemistä, mies tekee mitä tykkää ja pyyhkii sinuun jalkasi mennessään :([/QUOTE]

Näin, itse kyllä ymmärtäisin että haluaa mennä kavereiden kanssa juhlimaan jos ei ole pitkään aikaan ollut missään, mutta pitäisi miehen nyt ymmärtää ap:n tunteetkin. Ja miksi vasta nyt kertoi risteilystä kun jo helmikuussa varattu?

Eihän se kuitenkaan mitään elämää ole että jatkuvasti olisi estämässä toista menemästä mihinkään...

Yhteistyössä