Olenko turhaan loukkaantunut miehelleni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh?

Vieras
On jo aikoja sitten sovittu että lapset menee pe hoitoon ja tulevat su eli äitienpäivänä klo 12. Eli vapaata ois tiedossa miehen kanssa. Mutta mies ilmoitti et jääkin ylitöihin pe ja tulee joskus 11 aikoihin ja on koko la päivän töissä, ei tiedä kuin myöhään menee. Mies vetoaa siihen et vähän rahaa et sen takia haluaa töihin mennä. Meillä siis oikeasti melkein 600e sähköntasauslasku maksamati, tiedän... Mutta silti tuntuu pahalta. Mitäs minä yksin kotona möllötän =( Piti olla yhteistä aikaa kahden kesken kolmen lapsen arjesta =( Ja itse vielä raskaana olen

Olet loukkaantunut turhaan.
Mies raataa töissä joten sinun on paras olla valittamatta ja keksiä itsellesi yksin jotain kivaa puuhaa ettei tarvitse sitten syyllistää muita kun olet yksin möllöttänyt.
Joku hemmottelupäivä vaikka.

olisi loukkaantunut, koska mies ajattelee teidän parasta. Harmittaa saattaisi, mutt en kyllä kauaa murehtisi, vaan soittelisin ystävät läpi ja viettäisin mukavan vapaan vkonlopun kavereiden kanssa!!

Ymmärrän että on voi olla vaikea saada lapsia hoitoon ja kahdenkeskistä aikaa. Ymmärrän, että se tuntuu susta nyt ajan tuhlaukselta kun mies onkin töissä. Mutta tunne ja järki nyt vastakkain.

Mä antaisin miehen mennä töihin, vaikka se itsestä pahalta tuntuisikin. Ei sillä rakkaudella makseta sitä tasauslaskua...

Ymmärrän sinua ihan täysin. Toisaalta kyllä olet loukkaantunut, olisin itsekin ja voisin kuvitella oman mieheni tekevän samoin. Mutta kuitenkin ryhdistäytyisin ja nauttisin omasta ajasta. Nukkuisin pitkään, söisin kauan aamupalaa, löhöisin, lukisin ja kävisin kaupungilla ja lenkillä. Sit istuisin tietokoneella ja söisin jotain epäterveellistä ja hyvää. Ja ennenkaikkea NAUTTISIN!! Tee sinäkin näin. Ja koittakaa ottaa lähitulevaisuudessa uusiksi yhteinen lomapäivä. :)

Minä olisin kyllä myös loukkaantunut tai ainakin ollut erittäin pahoilla mielin. Siis siitäkin huolimatta, että on iso lasku maksamatta. Ja on siitä vähän oikeuskin olla pahoilla mielin, vaan ei kannata jäädä rypemään koska silloin viikonloppu on kyllä auttamattomasti pilalla.. :) Keksit jotain kivaa hemmottelua itsellesi, nyt kun ei ketään muuta ole häiritsemässä. :)

Jos olette sopineet että viettäsitte kahdenkeskistä aikaa, niin et ole turhaan loukkaantunut.

Mutta nauti omasta ajasta, äläkä jää märehtimään asiaa. Ei siitä miehestä paljon iloa ois kuitenkaan ollut.

Yhteistyössä