Olenko vainoharhainen, vai voiko epäilyksessäni olla järkeä?

appelsiinipuu

Uusi jäsen
31.07.2010
6
0
1
Olen seurustellut poikakaverini kanssa 2vuotta, ja hyvän ystäväni tuntenut iät ja ajat. Joten oli täysin luonnollista, että kun aloin seurustella niin vietimme paljon kolmisin aikaa.

En tiedä missä kohtaa asiat sitten jotenkin muuttuivat, mutta viimeaikoina olen alkanut miettimään tosissani, onko poikaystäväni ehkä ihastunut ystävääni.

Aina kun vietämme leffa-iltaa kolmisin, poikaystäväni kommentoi _kokoajan_ ystäväni jokaista sanomista, lausahdusta tai toteamusta, siis ihan mitä tahansa tämä ystäväni vain sanoo. Poikakaverini ei yleensä näinä leffa-iltoina huomioi ollenkaan minua, ikäänkuin en olisi ollenkaan paikalla. Hän ei siis osoita varsinaisesti mitään sanomistaan minulle, vaan kaikki jutut joita hän sanoo tai kertoo ovat tarkoitettu kaverilleni.

Poikakaverini kyselee aina minulta mitä tälle nimenomaiselle ystävälleni kuuluu ja koska hän tulee kylään.

Poikaystäväni ei käyttäydy samoin muita naispuolisia kavereitani kohtana. Toki juttelee heillekin ja on mukava yms. mutta ei huomioi samoissa määrin heitä ja kysele minulta mitä heille kuuluu yms.

Olen kysynyt epäsuorasti onko poika kiinnostunut ystävästäni mutta hän vastasi että ei ole ja perusteluna se että "olemme kiinnostuneita erilaisista asioista, joten miksi olisin ihastunut häneen?".