Olenko vittumainen lähi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyny

Vieras
Tässä olen kuukauden päivät ollu omien vanhempien luona, mulla oli käsi paketissa ja vauvalla uniongelmia valvoo yöt ja päivät nukkuu miten sattuu joten aika raskasta yksin pitemmän päälle.. Vanhempani asuu 150km päässä missä asutaan ja missä lapsen isä on. Lapsen isä ei ollu raskaus aikana kiinostunu koko lapsesta muut naiset ja viina kiinosti, petti ja lähti kun olin puolessa välissä raskautta. Aina kun ollaan siellä oltu on käyny puol tuntia istumassa ehkä kerran viikossa meillä, ehkä pitää sylissä kun sille lapsen annan mutta kohta antaa takasi, hän kuulema aina töissä niin ei kerkiä ja rankka työ niin ei jaksa, viimeksi kun oli tosi lyhyt päivä hänen piti rentoutua ja ei siksi voinu tulla lastaan katsomaan... No nyt en ole päässy käymään siel eli isä ei ole nähny vauvaa, olen nyt sitte vittumainen akka ja häntä ei kuulema haittais vaikka joku tappais minut.. Olen yrittäny pitää välit hänen vanhempiin kunnossa vaikka he käski mun tehdä abortin ja haukku kun olin heidän pojan laittanu ku mato koukkuun lapseen kiinni.. Mies itse halus lasta ja meillä oli normaali suhde ennen tätä miehen vapauden halua. Minä en vaan enää kohta jaksa yrittää, koko täällä olo ajan olen laittanu viestiä että miten vauva voi ja kuvia jne.. hän ei itse koskaan kysy.. en vaan jaksais enään. Anteeksi sekava kirjoitus mut ajatukset pomppii miten sattuu..

juu,käy lastenvalvojalla ja sano kuinka asia on. ja laita muistiin koska lapsen isä soittaa tai tule käymään. koska jos lapsen isovanhemmat on semmoisia niin ne voi joskus vaatia lapsenlapsen niille että sä et jaksaa pitää lapsesta huolta!