En jaksa enää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Tapella sossun ja lapsen isän kanssa. Lapsi kertoi että isä usein tukistaa häntä ja läpsii. Tietysti huolestuneena soitin sossuun. Tyttö ei ole uskaltanut (?) muille tätä kertoa,mutta olen muutenkin hänen käytöksestään huomannut että isä niin tehnyt (kun korotan ääntäni niin suojaa päänsä yms.). Nyt lapsen isä ja sossu leimasivat minut valehtelijaksi ja jouduinkin itse syyniin. En jaksa enää :( Meillä siis yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa ja eri paikoissa asumme. Meni kyllä viimeinenkin luotto sossuun!! Isä saa jatkaa lapsen pahoinpitelyä ja minä jouduin suurennuslasin alle.

Sossu sanoo että mulla ei ole tarpeeksi näyttöä, isä ilmeisesti kieltänyt lasta kellekkään kertomasta ja on vielä niin pieni (3,5v) että tottelee isäänsä (osittain pelostakin?). Oma olo on toivoton,en haluaisi antaa lastani sinne, mutta pakko on :(

Meilläkin isä uhkaillut hakevansa huoltajuutta kokonaan itselleen, en ymmärrä miten tässä kävi näin :( Isä tukistaa lastaan ja yht' äkkiä minä olenkin valehteleva ja manipuloiva äiti. Pelkään niin että menetän lapseni :(

Voi ei! Laita sähköpostia usealle taholle asiasta! Että tyttö suojaa itsensä ja pelkää...Kaikki mahdolliset lapsen oireet! Älä luovuta, lapsesi takia jaksat, yksin virkailija voi mennä vikaan mutta hanki taustalle muitakin!

Lehdistössä ollut juttua, miten sossut aina uskvat äitiä. ovat ilmeisesti päättäneet kääntää kelkkansa ja nyt sulle kävi huono tuuri. Tämä ajattelee, että on parempi ja uskoo isä.l

sait hyviä neuvoja. laita kaikille mahdollisille tahoile ja tee rikosilmoitus jos miehesi loukkaa kunniaasi. väittää perättömiä.