olenkohan mä jotenkin vääränkokonen tai jotain rinnoistani kun rintaliivit ei istu kunnolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kenGURU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei noi mittaukset kerro paljon p*skaakaan. Liivien mallista se on kiinni. Mullakin vaihtelee mallista riippuen liivikoko jostain 75D:stä 70F:ään ja erään mittanauhan kanssa hääränneen myyjän mielestä 75C kuuluisi taulukon mukaan mulle. No ei ihan sovi. Mee vaan sinne liikkeeseen ja anna ammattilaisten kärrätä sulle erilaisia malleja eri kokoisina. Sitten vaan sovittelet äläkä hämäänny, jos parhaimmilta tuntuvat ovatkin keskenään ihan eri kokoisia.

Mullakin sellainen ongelma että rinnat ovat aika "kaukana toisistaan" että jotkut liivit sitten pusertavat ne sivuista kasaan ikävästi ja hiertävät rinnan ulkosyrjää kun kupit ovatkin ihan lähellä toisiaan, vaikka muuten kuppikooltaan ja ympärykseltään olisivat sopivat...

Minulla ei ole koskaan elämässäni ollut yksiäkään sopivia rintaliivejä. Siksi olen luopunut niiden käytöstä jo vuosia sitten, kun lopetin jälkimmäisen imetyksen. Imetysaikana rinnat kasvoivat ihan hullun lailla, joten liivejä oli pakko käyttää. Nyttemmin ne ovat kutistuneet sellaisiksi huolettomiksi tyynen ilman tuulipusseiksi, joiden koostumus on sama kuin hyvin jauhetulla purukumilla. Huoletonta siis.

Yhteistyössä