Olenkohan masentumassa vai muuten vain katkera tai jotain:(

29.04.2008
619
0
16
Muutaman viikon jo ainakin olen ihan päivittäin surkutellut ja miettinyt kavereiden/ystävien vähyyttä.. Tai kyllä niitä on mutta mielestäni aivan liian harvoin ollaan tekemisissä. Haluaisin käydä kylässä enemmän kavereilla ja että myös meillä kävisi kavereita. Viikot olen melkeinpä lasten kanssa keskenään kotona kun mies työreissuilla.. Kahden pienen kanssa ei niin helppo ole lähteä varsinkaan kun meillä ei aina ole auto käytössä. Aikani olen pyydellyt kavereita kylään mutta vähän ovat käyneet niin en jaksa olla itekkään aina se lähtevä osapuoli. Siispä tyydyn kohtalooni surkutella kotona "yksinäisyyttä".
Aivan tyhmää on myös että kun esim facebookissa joku ystäväni on laittanut tilapäivityksiin "kävin ihanan ystäväni kanssa lenkillä", saan pahan mielen ja mietin että ei minulla vain ole tässä lähellä ketään ihanaa ystävää kenen kanssa lähteä lenkille.. Tiedän että on typerää :ashamed: Pitäisi olla iloinen ystäväni puolesta että hänellä on ihana ystävä kenen kanssa lenkkeillä..
Ystävänpäivänä aloin laittelemaan viestejä niin siinä havahduin että ei mulla oikeasti ole nykyään montaakaan ystävää kun sai oikein miettimällä miettiä kenelle laittaisi ja millaisen viestin :( Vain yhdelle laitoin että "rakas ystävä"..
En tiedä olenko vain katkeroitunut kotiäiti vai mistä johtuu... Ehkä siitäkin kun olen tottunut että ympärilläni on ennen ollut paljonkin kavereita mutta lasten teon jälkeen elämä on muuttunut.. Itse en kyllä tarkoituksella ole kavereita jättänyt mutta ehkäpä kaikki eivät ymmärrä että en enää pääse samalla tavalla joka paikkaan kuin ennen. Sekin jo kertoo jotain että en edes muista milloin kukaan olisi viimeksi pyytänyt minua johonkin illanistujaisiin jne. Kuullut kyllä olen että sellaisia on kaveripiirissä ollut...

Noh, jospa tämä tästä taas iloksi muuttuu... Kiiti jos joku jaksoi lukea kun ei oikeen ole viitsiny ajatuksiani kellekkään puhua..

Aika yleinen vaiva nykyään. Itse olen peiliin katsoessani huomannut ettei tule oltua kovin aktiivinen - silloin ei ole ihme jollei mihinkään pyydetäkään. Toisaalta monilla on kauhee kiire, arkena ei ehdi mitään ylimääräistä ja viikonloput on kiinni hamaan loppuvuoteen. Ajattelin silti yrittää jotain tyttöjen iltaa keväämmällä. Jos edes joku tulis...

kuule täällä on sinun kohtalotoveri. Eipä juuri ystäviä käy kylässä ja jos käy niin se on aina niin että ovat tulossa meille.. harvoin pyytävät omaan kotiinsa. Tekisi itelle niin hyvää käydä muuallakin välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
kuule täällä on sinun kohtalotoveri. Eipä juuri ystäviä käy kylässä ja jos käy niin se on aina niin että ovat tulossa meille.. harvoin pyytävät omaan kotiinsa. Tekisi itelle niin hyvää käydä muuallakin välillä.

Tuu sä käymään meillä niin sittenhän kumpikin saa haluamansa =)

Täällä myös kohtalotoveri... Ystävät asuu sen verran kauempana, etten heidän luokseen pääse, eivätkä ne mun luo... Toisinaan tuntuu, että onko ne pari ystävää edes enää mun ystäviä, kun ei esim. ystävänpäivänä tullu kummaltakaan viestiä. Ja itellä sama homma, en edes tienny kelle oisin lähettäny ja mitä ystävänpäiväviestiä. On mulla silti sisaruksia, jotka on samalla ystäviä ja samoin mies. Mut kyllä joskus käy kateeks, ku naapurin kotiäideillä käy kamuja, mut mulla ei ja mä en käy koskaan missään....

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mistä päin olet ja minkä ikäinen?

Miksi? En viitsi täällä kertoa. Sen verran haluan pitää oikean ja palstaelämän erillään...

Kysyin siks koska ilmeisesti kaipaat kavereita, mutta ei sitten :)

Ajatuksena houkutteleva olisi yrittää löytää kavereita tätäkin kautta mutta en tiedä miksi tökkii.. Tuolla tapaillaan-palstallakin oli vasta yksi ilmoitus ihan tästä läheltä haettiin äiti-kavereita. Kauan mietin uskallanko vastata mutta en sitten kuitenkaan. Mitä jos kemiat ei kohtaakkaan alkuunkaan tai jotain.. Sehän tuntuisi sitten pöljältä että haen ystävaa, mutten kelpuuta kumminkaan...

täällä kohtalotoveri ja en myöskään uskalla vastata noihin etsitään ystävää juttuihin.kai se on jotain itsesuojelua tjn.pitäs olla rohkeampi.itse olen turun seudulta

Yhteistyössä