N
niinpä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:No, mullei semmosia ole koskaan ollukkaa.... :attn: :attn:
Eikä enää edes parisuhdtta ollu muutamaan vuoteen... :headwall:
Miksi ei? Kyllä jokaisella ihmisellä pitää ystäviä olla!
Pitääkö? mistä semmosia hankitaan? Miten?
Älä sano, että se on itsestä kiinni, mene vaan rohkeesti mammapiireihin, harrasta, juttele. Ei tuolla tavalla ystäviä saa, vaikka äkkiseltään niin luulisi ja "minäkin löysin äitien ryhmästä ystävän"
Olen käynyt omassa ns. verrokkiryhmässä, kivoja naisia, mutta sekin kiva kaveruus vain jäi. Muista ei sitten mitään tullutkaan.
Yhteen samanikäiseen äitiin tutustuin ja hän antoi puh.nro:nsa mutta mulla uhmaikäinen järjesti "kohtauksen" ja minulla paloi käämit. Sen koommin siitä naisesta ei ole mitään kuulunut, enkä enää tervehdi jos näen. Kerran näin hänet. Katsoin terassilla syöttötuolissa istuvaa lasta, joka oli saman ikäinen kuin oma vauvani, ja sitten havahduin että vieressä on maireasti ja ehkä vähän vaivautuneestikin hymyilevä tuttu naama, säikähdin. en tervehtinyt.
Olisimme tuollon niin tarvinneet ystävää, tuolloin kun isompi sai huutokohtauksensa julkisella paikalla, olisi soittanut perään ja sanonut .. ihan mitä tahansa! tai sivuuttanut tapahtunen, kysynyt vain milloin kyläillään.
Emme siis ennättäneet puhelinnumeroiden vaihtoa pidemmälle, juttuhetket oli kerhojen yhteydessä.