Olenkohan minä kohta "toinen nainen"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Tapasin miehen. Komea, kohtelias ja naurava mies. Hän on ulkomaalainen mutta se ei haittaa; koskaan en ole kansalaisuutta katsonut.

Tapasimme discossa. Hän tarjosi minulle muutaman drinkin, pyysi pöytäänsä istumaan. Tanssimme, juttelimme, nauroimme ja pidimme hauskaa. Jossain vaiheessa hän otti minua kädestä kiinni, vieressä istuessaan. Katsoi silmiini ja sanoi että olen kaunis. Loppuillasta hän halasi minua pitkään ja antoi puhelinnumeronsa. pyysi soittelemaan.

Hänellä on vaimo. Ja lapsia. En kovasti heistä kysellyt mutta ymmärsin ettei rakkautta ainakaan hurjia määriä ole. Vaimo on suomalainen.

Olen ihastunut. TODELLA ihastunut. Mies pyörii mielessäni. Laitoin hänelle viestin, vastasi melkein heti. Olisi innokas tapaamaan uudelleenkin.

Voi että mitä teen. Pitkään aikaan en ole hullaantunut tähän malliin. Niihin silmiin voisin upota. <3

"Hänellä on vaimo. Ja lapsia. En kovasti heistä kysellyt mutta ymmärsin ettei rakkautta ainakaan hurjia määriä ole. Vaimo on suomalainen. "

Ai jai...Älä ny vaa tuohon kuluneeseen kliseeseen usko. :D

samaan on varmaan uponnu se sen vaimoki.. Voit kuule hyvinki olla yks monista pimatsuista jolle ukkeli jakelee numeroaan. Voi tietysti olla toisinkin, mutta minä aina ajattelen niin että jos varattu ukko alkaa mulle numeroitaan jakaan että tuskinpa oon sitte ainoa. Ällöttää tollaset ukkomiehet.

Just tuommoisia ne ukot on,ja just tuommosille naikkosille meillä on oma nimityskin,
Tulehan sitten itkemään tänne taas kun tämä ukko löytää taas uuden ja vaimo on ja pysy

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
"Hänellä on vaimo. Ja lapsia. En kovasti heistä kysellyt mutta ymmärsin ettei rakkautta ainakaan hurjia määriä ole. Vaimo on suomalainen. "

Ai jai...Älä ny vaa tuohon kuluneeseen kliseeseen usko. :D

jännä että noita valopäitä vaan riittää

Ja monikohan niihin silmiin on jo uponnut...Luuletko että sinä olet se ainutlaatuinen nainen jolle tämä häntäheikki on uskollinen. Herää pahvi! Sääliksi käy vaimoa ja lapsia...ei se rakkaus perheessä lisäänny sillä että mies käy ravintoloissa tuijottelemassa hyväuskoisia naisia silmiin. Ja tuota "olet kaunis" lausetta nämä suklaasilmät hokevat kaikille. Ei voi muuta sanoa kuin että apua!

Niin. Kyllä itseäkin mietityttää että onko luottamista. Mutta jotenkin on niin rehellisen oloinen. Hän ei edes yrittänyt suudella tai mitään, halasi vaan. Ja antoi oman numeronsa, ei pyytänyt minun. Heitti siis pallon minulle.
Ei hän vaimoaan haukkunut mitenkään mutta ymmärsin kuitenkin ettei liitto ole ehkä ihan rakkaudentäyteisin tällä hetkellä.
Sydän kyllä on tämän miehen perään. Jos annan tämän jutun olla niin kadunko loppuikäni?

minusta tuommonen mies ois lähinnä oksettava :x Eikö se oo sun mielestä hirmuinen TURN-OFF kun heti välittömästi halaa ja pitää kädestä kiinni ja lopuksi tokaisee että niin muuten, on mulla vaimokin. Ja lapsia :headwall: Tiiätpähän ainaki minkälaista kohtelua todennäköisesti itsekin saat aikanaan jos tohon leikkiin lähdet.

Mistä päin? Mun mies oli viime viikonloppuna discoilemassa ja nyt on kulkenut känny kourassa koko ajan. Väittää odottavansa jotain työdiiliä. Mietin onko näin. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut :
Niin. Kyllä itseäkin mietityttää että onko luottamista. Mutta jotenkin on niin rehellisen oloinen. Hän ei edes yrittänyt suudella tai mitään, halasi vaan. Ja antoi oman numeronsa, ei pyytänyt minun. Heitti siis pallon minulle.
Ei hän vaimoaan haukkunut mitenkään mutta ymmärsin kuitenkin ettei liitto ole ehkä ihan rakkaudentäyteisin tällä hetkellä.
Sydän kyllä on tämän miehen perään. Jos annan tämän jutun olla niin kadunko loppuikäni?

Minkähän perää se mies on ? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
No,minkä maalainen tämä ihastuksesi on?

Hmh, sanotaanko näin että Afrikan kokoisen läntin sisäpuolelta on. ;)

Mustasta afrikastako? :whistle:

Noup.

Ok...ihan uteliaisuuttani vain kyselin =) Oma mieheni on afrikasta ja ennen häntä tapasin monenmoisia häntäheikkejä, pelimiehiä melkeinpä kaikki ( ehkä seitsemän kymmenestä oli playereitä ). Olehan varovainen kuitenkin :)

Ok...ihan uteliaisuuttani vain kyselin =) Oma mieheni on afrikasta ja ennen häntä tapasin monenmoisia häntäheikkejä, pelimiehiä melkeinpä kaikki ( ehkä seitsemän kymmenestä oli playereitä ). Olehan varovainen kuitenkin :)

Niin. Varmaan niitä playereitä riittää. Tämä mies ei vaan sellaiselta vaikuta. Hankalaa. :ashamed:
Mistä päin Afrikkaa miehesi on? Oletteko pitkään olleet yksissä? :)

Toi "vaimon kanssa ei nyt mee oikein hyvin" on kyllä kauhee klisee :). Suosittelen odottamaan ainakin niin kauan et ukko saa perheasiansa kuntoon, et eroaako, jos eroaa ni sit ehkä. Mut varattua ukkoa en ikinä huolisi, enkä uskoisi mihinkään "kyllä minä kohta eroan" ja "vielä ei olekaan hyvä aika erota kun on sitä ja tätä".

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo :
Mistä päin? Mun mies oli viime viikonloppuna discoilemassa ja nyt on kulkenut känny kourassa koko ajan. Väittää odottavansa jotain työdiiliä. Mietin onko näin. :kieh:

Siis mistä päin Suomea? En viitti suuntaa sanoa. :ashamed:

no eipä sillä väliä mistä maasta mies on. Mun mielestä ei oo järkeä haikailla ukkomiehen perään siinä mielikuvassa että EHKÄ liitossa ei ole rakkautta. Eiköhän se mies olisi jo kimpsunsa pakannut jos suhteessa ei olisi hälle mitään.

Eikös toi oo yks kuluneimmista tarinoista?

En voisi koskaan "olla suhteessa" varattuun mieheen ihan sellaisistakin syistä kuin että tahtoisin viettää yöni hänen kanssaan silloin kun meille sopii eikä silloin kun hänen vaimonsa ei epäile tai lapsensa odota miestä kotiin. Ei voisi ulkona käydä miten tahtoo kun miehen pitäisi miettiä mahtaako vaimo nähdä/kuulla jne.

Ehkä jos mies ensin eroaa ja on sen jälkeen kiinnostunut niin sitten ottaisin selvää toimisiko meillä :) Jos ei avioliittonsa toimi ja se on syynä eroon niin vapain mielin kokeilemaan!

Yhteistyössä