Olenkohan syönyt liikaa tänään? Yritän laihduttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aamupala: Omena, ruisleipä ja sipaus margariinia
Lounas: Salaatti, jossa lehtisalaattia, mozzarellajuustoa, kevyt raejuustoa, tonnikalaa, ananasta ja kirsikkatomaattia. Keskikokoinen annos
Välipala: Täysjyväpaahtoleipä margariinilla, kahdella juustonsiivulla ja ohuen ohut leikkeleellä, desi rasvatonta maitoa
Iltapala: Desi raejuustoa, muutama ruokalusikallinen raejuustoa ja ananasta

Tuntuu ihan syöttöporsaalta... :(Ja tänään on vielä välipäivä liikunnasta, hyötyliikuntaa olen kyllä harrastanut jonkin verran :/

[QUOTE="vieras";23724248]Aamupala: Omena, ruisleipä ja sipaus margariinia
Lounas: Salaatti, jossa lehtisalaattia, mozzarellajuustoa, kevyt raejuustoa, tonnikalaa, ananasta ja kirsikkatomaattia. Keskikokoinen annos
Välipala: Täysjyväpaahtoleipä margariinilla, kahdella juustonsiivulla ja ohuen ohut leikkeleellä, desi rasvatonta maitoa
Iltapala: Desi raejuustoa, muutama ruokalusikallinen raejuustoa ja ananasta

Tuntuu ihan syöttöporsaalta... :(Ja tänään on vielä välipäivä liikunnasta, hyötyliikuntaa olen kyllä harrastanut jonkin verran :/[/QUOTE]

Missä päivällinen? Jättäisin pois juustot raejuustoa lukuunottamatta. Liian vähän söit tänään. On varmaan kiljuva nälkä?

[QUOTE="Tiina";23724264]Missä päivällinen? Jättäisin pois juustot raejuustoa lukuunottamatta. Liian vähän söit tänään. On varmaan kiljuva nälkä?[/QUOTE]

Ei ole tullut syötyä, en normaalistikaan syö kuin yhden "ison" aterian päivässä. Tuntuu, että olen koko ajan syömässä. Ennen laihduttamistani olen aina syönyt melko vähän, mutta tosi lihottavaa ruokaa. Nyt koitan syödä terveellisemmin. Onko parista juustonpalasta päivässä tosiaan merkittävää haittaa?

Ja siis ei ole oikeastaan nälkä ollut keventämisen aikana, mutta nyt on kuukautiset ja silloin on aina tarve olla koko ajan puputtamassa jotain.. Yritin jotain fiksua valita siihen mässyttämisnälkään, mutta silti tuntuu kuin olisin syönyt viikon ruuat

[QUOTE="vieras";23724292]Ei ole tullut syötyä, en normaalistikaan syö kuin yhden "ison" aterian päivässä. Tuntuu, että olen koko ajan syömässä. Ennen laihduttamistani olen aina syönyt melko vähän, mutta tosi lihottavaa ruokaa. Nyt koitan syödä terveellisemmin. Onko parista juustonpalasta päivässä tosiaan merkittävää haittaa?[/QUOTE]

No ei, ainakaan tuolla syömisellä. Mun mielestä sää syöt ihan liian vähän. Kroppa säästöliekillä. 5 ateriaa päivässä niin avot.

No.
Ihan lohtuna voin sanoa, että yritän itsekin laihduttaa ja olen syönyt seuraavanlaisesti:
Aamu: ruisleipä juustolla ja salaatilla
Lounas: lautasellinen kalakeittoa
Välipala: ruisleipä juustolla ja paprikalla
Päivällinen: lautasellinen kalakeittoa
Lisäksi oli sitten ihan pakko äsken syödä kaks tuc-keksiä metvurstilla. Voi huoh.
Mutta mulla onkin tänään ollu mässäysolo ja lisäksi kävin aamulla lenkillä.
Ja juu, kovin ykspuolista, mutta ollaan lähdössä viikonlopuksi muualle, niin en oo viitsinyt ostaa enempiä ruokia pilaantumaan.
Eli en kyllä usko, että ainakaan lihomaan pääset noilla sapuskoillasi.

[QUOTE="Tiina";23724311]No ei, ainakaan tuolla syömisellä. Mun mielestä sää syöt ihan liian vähän. Kroppa säästöliekillä. 5 ateriaa päivässä niin avot.[/QUOTE]

No mutta kun olen tottunut syömään vähemmänkin kuin tämän verran päivässä, ennen se vaan saattoi olla juustohamppari siellä ja lihapiirakka täällä, pari riviä suklaata välipalaksi ja pähkinäpussi iltapalaksi.... :D Ei siis mitään kovin täyttävää ruokaa.. Hyvin olen tähän mennessä laihtunut, mutta huomenna taitaa vaa'assa olla vähän liian suuria numeroita...

[QUOTE="pompom";23724360]No.
Ihan lohtuna voin sanoa, että yritän itsekin laihduttaa ja olen syönyt seuraavanlaisesti:
Aamu: ruisleipä juustolla ja salaatilla
Lounas: lautasellinen kalakeittoa
Välipala: ruisleipä juustolla ja paprikalla
Päivällinen: lautasellinen kalakeittoa
Lisäksi oli sitten ihan pakko äsken syödä kaks tuc-keksiä metvurstilla. Voi huoh.
Mutta mulla onkin tänään ollu mässäysolo ja lisäksi kävin aamulla lenkillä.
Ja juu, kovin ykspuolista, mutta ollaan lähdössä viikonlopuksi muualle, niin en oo viitsinyt ostaa enempiä ruokia pilaantumaan.
Eli en kyllä usko, että ainakaan lihomaan pääset noilla sapuskoillasi.[/QUOTE]

Mun silmiini näyttää herkulliselta ja terveelliseltä :) Itse olen aika laiska kokkaamaan, helppoa laittaa aina lautaselle salaattiainekset kaapista, ei tarvitse kypsytellä ja odottaa valmistumista :D Saanko kysyä mittojasi?

Normaalisti syön päivässä esim:

Aamupalaksi näkkileivän leikkeleellä, paprikalla ja kurkulla sekä omenan
Välipalaksi banaanin tai omenan
Päivälliseksi yllämainitun kaltaisen salaatin, välillä kasvissosekeittoa (pakasteesta.. :D) ja muutama lusikallinen raejuustoa
Iltapalaksi jos jaksan niin omena tai näkkäri, treenin jälkeen joskus pari ruokalusikallista raejuustoa

Yhteistyössä