Olenkos nyt paha ihminen (miehen exästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Kun sen ex aukoi päätään vauvauutisesta mm. naljailemalla että jopas oot sopan keittänyt, oliko vahinko, onkos kohta häät.. (itse jätti nyksäni, raskaaksi hankkiuduttuaan lähti toisen mukaan, sitten itki nyksäni perään ja nykyään on itse kihloissa)

Ja mä pistin vähän viestiä takaisin (koska on aiemminkin kettuillut ja koskien minua, joten oikaisin muutaman jutun muutenkin samalla) jossa vähän kettuilin takasin ja lopulta kirjoitin kuitenkin ystävällisesti mm. muistuttaen, että olemme käyttäytyneet häntä kohtaan koko ajan hyvin jnejne..

Ajattelin että kun on jo valmiiks sillä herneet nenässä niin ei ole väliä vaikka vetäs pari lisääkin sinne.

:ashamed: :whistle:

Kannattaa antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ei kannata ainakaan alentua exän tasolle ja alkaa kettuilemaan takaisin. Siitä on vain haittaa. Jotkut kun ovat sellaisia luonteeltaan että kostavat kolmansille osapuolille,esim tässä tapauksessa entiselle miehelleen.

Noita katkeria exiä kun tuntuu riittävän. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Meillä miehen ex sai aikanaan kuulla että meille tulossa yhteinen lapsi. Jo alko pommittaminen miehelle että ollaan liian kiireisiä asian kanssa ja että ei tule toimimaan pidemmän päälle. No nyt naimissa ja toinen lapsi syntynyt. Nyt kun ex ei muuta keksi niin tekee lapsesta pelinappulan. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Kannattaa antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ei kannata ainakaan alentua exän tasolle ja alkaa kettuilemaan takaisin. Siitä on vain haittaa. Jotkut kun ovat sellaisia luonteeltaan että kostavat kolmansille osapuolille,esim tässä tapauksessa entiselle miehelleen.

Aiemmin annoin mennäkin mutta nämä viimesimmät viestit teki sen, että koin välttämätöntä tarvetta avata sanaisen arkkuni ja kertoa miten asiat oikeasti ovat ja että hän voi tulla jatkossa ihan suoraan päin naamaa sanomaan jos joku mietityttää :wave: ..sen olen hänelle kauniisti todennut jo aiemminkin, että sanoo jos joku vaivaa mutta ehkä se nyt meni perille, tai sitten ei :xmas:

En kuitenkaan ala riidellä sen ihmisen kanssa, jos jatkossa aukoo vielä päätään niin aukokoot ihan yksinään. Oikaisinpahan nyt vaan ne jutut, joista on tähän asti kettuillut.

Suosittelen, ettet ole missään tekstiviestiyhteydessä miehesi entisen kanssa. Se on luultavasti täysin tarpeetonta, minkä sille voi, jos hän sinulle tekastailee, mutta jätä sinä vastaamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Suosittelen, ettet ole missään tekstiviestiyhteydessä miehesi entisen kanssa. Se on luultavasti täysin tarpeetonta, minkä sille voi, jos hän sinulle tekastailee, mutta jätä sinä vastaamatta.

Ei se mulle tekstannut vaan miehelleni mutta katsoin oikeudekseni oikaista (netin kautta pistin viestin) asiat kerta ne minua koskivat :saint:

Mut joo, annan jatkossa olla. Mut eipähän tartte sen neitin enää kettuilla siitä miten mies elättää minua (itse nyt rupesi heti kinuamaan isompia elareita..) jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei se mulle tekstannut vaan miehelleni mutta katsoin oikeudekseni oikaista (netin kautta pistin viestin) asiat kerta ne minua koskivat :saint:

Mut joo, annan jatkossa olla. Mut eipähän tartte sen neitin enää kettuilla siitä miten mies elättää minua (itse nyt rupesi heti kinuamaan isompia elareita..) jne.

On tosiaan parasta, että vain ne joiden oikeasti on oltava yhteyksissä lasten takia, ovat ja muut osapuolet pysyttelevät neutraaleina, tiedän kokemuksesta =) Ei aina helppoa =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Peesaan kyllä täysin tätä mielipidettä :) Vaikeneminen on kaikkein parasta tuollaisille akoille ;) Osoitat oman vahvuutesi sillä, että et hetkauta päätäsi suntaan tai toiseen tuollaisille jutuille, vaan elät omaa elämääsi!

En näe mitään tarvetta exän ja nykyisen puolison kahdenkeskiseen viestittelyyn.
Paitsi ystävällismielisessä sellaisessa... mitä sitä tappelemaan miehestä kuin pahaiset teinit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paitsi ystävällismielisessä sellaisessa... mitä sitä tappelemaan miehestä kuin pahaiset teinit.

Mäkään en näe tarvetta, että tän exän tarvitsisi kettuilla minusta ja meidän elämästä, keskittyisi siihen omaansa vaan :saint:

viis sen naikkosen puheista. Jos reagoit, sillä on vaan taas yksi syy lisää mollata sinua. Eniten sitä ottaisi saletisti aivoon se, että olisit niin kuin mitään ei ole tapahtunut ja keskityt lapseesi (+ tulevaan vauvaan) sekä mieheesi.

Mäkään en näe tarvetta, että tän exän tarvitsisi kettuilla minusta ja meidän elämästä, keskittyisi siihen omaansa vaan :saint:

Lapset on juuri tuollaisia... en se minä ollut toi aloitti :)

Lapsellakin on oikeus pitää puolensa, jos on jo kuukausien ajan ollut naljailun kohteena ;)

Lapsellakin on oikeus pitää puolensa, jos on jo kuukausien ajan ollut naljailun kohteena ;)

Eli hän on lähettänyt kuukausia sinulle tekstiviestejä...

Minäkin (näistä asioista kokemattomana ;) ) olisin sillä kannalla että antaa ex:n olla. Ainoa millä on merkitystä on se että sinun ja miehesi suhde toimii, ex kuuluu menneisyyteen ja saa kiukutella siellä sen minkä haluaa. Jos häntä on jäänyt harmittamaan suhteen katkaiseminen aikanaan niin varmasti edessä on naljailua moneenkin kertaan. Väittelynä sitä tuskin voi voittaa, joten viisaampi antaa vaan olla keskittyy omaan elämään.

Sen mitä olen nähnyt sinun miehesi lapsesta kirjoittavan kuvastaa niin hienoa suhtautumista että parempi vaan keskittyä tuon suhteen vaalimiseen eikä antaa lapsen äidin tulla siihen väliin. Lapsellehan on an vaan parempi mitä asiallisemmat välit vanhemmilla ja näiden uusilla puolisoilla on.

(itse jätti nyksäni, raskaaksi hankkiuduttuaan lähti toisen mukaan, sitten itki nyksäni perään ja nykyään on itse kihloissa)

Eikös tää kerro susta? :whistle:
Taidatte olla identtiset kaksoset. Millanen friikkimagneetti se ukko oikein on.
:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
(itse jätti nyksäni, raskaaksi hankkiuduttuaan lähti toisen mukaan, sitten itki nyksäni perään ja nykyään on itse kihloissa)

Eikös tää kerro susta? :whistle:
Taidatte olla identtiset kaksoset. Millanen friikkimagneetti se ukko oikein on.

Sori vaan, erosin exästäni lapsen ollessa melkein 1v, en ole kaivannut sitä sen jälkeen enkä jättänyt sitä toisen miehen takia :headwall:

Muistakaamme, että tääkin on vain ap:n kertomaa. Ei kaikki välttämättä ole noin mennyt, esim ap:n miehen tekosista ei tiedetä mitään.

Mä todellakin toivoisin, että joku olisi jo mulle kertonut jos mun mies olisi tehnyt jotain kamalaa entisessä suhteessaan mutta tuskinpa, ja jos olisi, miksihän sen ex tuli itkemään ikäväänsä silloin kun oli jo tämän nykyisensä kanssa :xmas: Ja tuo osoittaa sen mielestäni hyvin, kun ei osaa olla onnellinen toisen onnesta vaan sen sijaan pitää kettuilla joka asiasta.

Muistakaamme, että tääkin on vain ap:n kertomaa. Ei kaikki välttämättä ole noin mennyt, esim ap:n miehen tekosista ei tiedetä mitään.

Mä todellakin toivoisin, että joku olisi jo mulle kertonut jos mun mies olisi tehnyt jotain kamalaa entisessä suhteessaan mutta tuskinpa, ja jos olisi, miksihän sen ex tuli itkemään ikäväänsä silloin kun oli jo tämän nykyisensä kanssa :xmas: Ja tuo osoittaa sen mielestäni hyvin, kun ei osaa olla onnellinen toisen onnesta vaan sen sijaan pitää kettuilla joka asiasta.

Ei se välttämättä mitään "kamalaa" oo tehny, mutta et voi tietää miten miehes on käyttäytyny tätä naista kohtaan.
Ja onhan sitä joillaki ikävä pahoinpitelijääkin...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä