Olenkos nyt paha ihminen (miehen exästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Muistakaamme, että tääkin on vain ap:n kertomaa. Ei kaikki välttämättä ole noin mennyt, esim ap:n miehen tekosista ei tiedetä mitään.

Mä todellakin toivoisin, että joku olisi jo mulle kertonut jos mun mies olisi tehnyt jotain kamalaa entisessä suhteessaan mutta tuskinpa, ja jos olisi, miksihän sen ex tuli itkemään ikäväänsä silloin kun oli jo tämän nykyisensä kanssa :xmas: Ja tuo osoittaa sen mielestäni hyvin, kun ei osaa olla onnellinen toisen onnesta vaan sen sijaan pitää kettuilla joka asiasta.

Ei se välttämättä mitään "kamalaa" oo tehny, mutta et voi tietää miten miehes on käyttäytyny tätä naista kohtaan.
Ja onhan sitä joillaki ikävä pahoinpitelijääkin...

Luulisi olevan yleisessä tiedossa, jos mieheni olisi pahoinpidellyt exäänsä. Aika kaukaa haettua..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[
Luulisi olevan yleisessä tiedossa, jos mieheni olisi pahoinpidellyt exäänsä. Aika kaukaa haettua..

Ööööö... ei kukaan mun kavereista tiedä, että kerran ex paiskasi mut seinään...

Noh, lähtökohtana nyt kuitenkin on että nyksäni ei ole pahoinpidellyt ketään. Jos olisi, eiköhän se joskus paljastuisi. Turha sitä on tämän asian yhteydessä spekuloida :)

Koskas sä tähän miehees oot tutustunut? Jos en väärin muista, vielä viime vuonna teit eroa exästäsi.. nyt on jo maha pystyssä uudelle vempulalle.
Kovinpa hyvin varmaan tunnetkin tässä ajassa ihmisen, saati tiedät sen menneistä tempuista.

:snotty:

mä uskon että on rasittavaa oll naljailun kohteena, mut anna olla. sitä enemmän saat aikaan lisää epäsopua ja kinaa, miten enmmän puutut ja lisäät vettä myllyyn (vaikkei se olis edes tarkoitus). mä olen jätetty osapuoli enkä sillain samassa tilanteessa kuin sun miehen ex, mut sen tiedän ettei mikään ollut niin ärsyttävää kuin et ex:n uusi laittoi viel välillä viestiä.. ja todella siis niin etten häneen itse ottanut missään vaiheessa yhteyttä.

Toki voit haukkua tätä miehes ex-puolisoa, mutta kun et voi tietää, mitä heille on tapahtunut ja piste. Jos miehes on ollut häntä kohtaan ikivä, tuskin sitä sulle kertoo!
Inhottaa siksi että haukut häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Koskas sä tähän miehees oot tutustunut? Jos en väärin muista, vielä viime vuonna teit eroa exästäsi.. nyt on jo maha pystyssä uudelle vempulalle.
Kovinpa hyvin varmaan tunnetkin tässä ajassa ihmisen, saati tiedät sen menneistä tempuista.

Sä olet niin ilkeä ihminen, etten yhtään ihmettele omaa eroasi ja sitä että tulet todennäköisesti olemaan yksin jatkossakin |O

Toki voit haukkua tätä miehes ex-puolisoa, mutta kun et voi tietää, mitä heille on tapahtunut ja piste. Jos miehes on ollut häntä kohtaan ikivä, tuskin sitä sulle kertoo!
Inhottaa siksi että haukut häntä.

Siis haukkua!? Tämä nainen on kuukausi tolkulla haukkunut meitä tavoin ja toisin ja kun kerron siitä, se on haukkumista? Just.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä uskon että on rasittavaa oll naljailun kohteena, mut anna olla. sitä enemmän saat aikaan lisää epäsopua ja kinaa, miten enmmän puutut ja lisäät vettä myllyyn (vaikkei se olis edes tarkoitus). mä olen jätetty osapuoli enkä sillain samassa tilanteessa kuin sun miehen ex, mut sen tiedän ettei mikään ollut niin ärsyttävää kuin et ex:n uusi laittoi viel välillä viestiä.. ja todella siis niin etten häneen itse ottanut missään vaiheessa yhteyttä.

No, auoitko sinä itse sitten päätäsi eksällesi, arvostellen hänen uutta perhettään?

Sä olet niin ilkeä ihminen, etten yhtään ihmettele omaa eroasi ja sitä että tulet todennäköisesti olemaan yksin jatkossakin |O

ööö... kelle tän laitoit? Mä joka sanoin että et voi tietää miten miehes on kohdellut entistä puolisoaan, en tota laittanu. Ja mä olen liitossa ihan että...

Mun mielestä aika lapsellista käytöstä, molemmilta. Saatte hyvässä lykyssä melkoisen sodan aikaan, ja se kyllä vaikuttaa ihan lapseenkin. :/ Mä jättäisin omaan arvoonsa nyxän exän mahdolliset tekstailut.

Noh, lähtökohtana nyt kuitenkin on että nyksäni ei ole pahoinpidellyt ketään. Jos olisi, eiköhän se joskus paljastuisi. Turha sitä on tämän asian yhteydessä spekuloida :)

Ihan vaan, että ei kaikki asiat ole yleisessä tiedossa. Ja se versio, minkä miehesi kertoo sinulle, hänen ja exänsä erosta, saattaa olla ihan erilainen, kuin totuus.

Ihan vaan, että ei kaikki asiat ole yleisessä tiedossa. Ja se versio, minkä miehesi kertoo sinulle, hänen ja exänsä erosta, saattaa olla ihan erilainen, kuin totuus.

Ja yhtälailla voi olla totuus sekin mitä mieheni kertoo. Jos exä on eron syistä eri mieltä niin luulisi että olisi jo avannut sanaisen arkkunsa siitäkin kun on jo kaikesta muusta avautunut.

Ja kun ajatellaan, että nyksäni eron jälkeen hänen exänsä jo samantien muutti toisen miehen kanssa yhteen, ei liene epäselvää kenellä se rinnakkaissuhde oli. Kyseinen ihminen on itsekin tunnustanut että on aina pettänyt kaikkia miehiään.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

No, auoitko sinä itse sitten päätäsi eksällesi, arvostellen hänen uutta perhettään?

kyllähän sitä muutama sananen on tullut sanottua, meillä sikäli kuitenkin eri tilanne et tää uus oli mun entinen paras ystävä. mut kaikesta päätelleen te ja tiedän perhe on arka aihe tälle ex:lle. vaik miten pahalta tuntuis niin anna olla, niin asiat rauhoittuu paljon nopeammin. todennäköisesti kaikki tuo naljailu on vaan pahan olon purkamista. meillä ex tekee sitä mulla.. kun vituttaa niin mä san haukkuma viestejä. ex:iin on hyvä purkaa ilmeisesti vitutus. kun niihin viesteihin ei reagoi niin ei niitä kukaan jaksa iäisyyksiä lähettää.

no ihan miten vaan... tosin katsopa peiliin ole hyvä, neiti joka ei ole paljoa odotellut kun lasta alkaa vääntämään uuden kanssa.

En ole pettänyt ketään, etenkään raskaana, enkä jättänyt ketään toisen miehen takia. Joten sun on turha puhua peilistä minulle, kun en ole kenellekään pahaa tehnyt.

Parisuhteessa on aina kaksipuolta. Tuskin on suhde on kunnossa jos toisella on tarve vieraisiin lähteä! Ainakin useimmin! Ja kummallakin on omat versiot kerrottavana sitten eron syistä! Muuhun en ota kantaa. Onneksi oma poika omaa mukavan ja asiallisen "äitipuolen"

no ihan miten vaan... tosin katsopa peiliin ole hyvä, neiti joka ei ole paljoa odotellut kun lasta alkaa vääntämään uuden kanssa.

Peesi. Emilyninä en kehtais paljon ihmetellä muiden nopeutta yms.

Nämä on näitä yksipuolisia näkemyksiä asioista. Et sinä Emilyn ole täällä netissä ainakaan loistanut sosiaalisilla taidoillasi. Tuskin oikeassa elämässä olet kovinkaan erilainen.

En ole pettänyt ketään, etenkään raskaana, enkä jättänyt ketään toisen miehen takia. Joten sun on turha puhua peilistä minulle, kun en ole kenellekään pahaa tehnyt.

Mutta tuohan on vaan versio asiasta :D

Niin, ehkä hänen exällään on oikea versio asiasta. ;)

Peesi. Emilyninä en kehtais paljon ihmetellä muiden nopeutta yms.

Ei siinä ollut kyse exän nopeudesta vaan raskaaksi hankkiutumisesta ja samaan aikaan pettämisestä (onneksi on isyystestit), miten voit verrata sitä siihen jos minä sinkkuna tapaan miehen johon rakastun :headwall:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä