Oletan mieheni pettävän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainoharhainenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vainoharhainenko

Vieras
Olemme olleet naimisissa 4v. ja meillä on kaksi lasta.
Mieheni on aiemmissa suhteissaan pettänyt ja kertonut tämän avoimesti minulle. Mieheni työpaikassa on eräs naispuolinen työkaveri joka on flirttaileva ja mm. lähettää itsestään kuvaviestejä työasioiden lomassa. Nyt mieheni oli työmatkalla ja sain selville että heillä oli ollut yhteinen hotellihuone väliovella.
Mies ei ennen työmatkaa tästä kertonut koska "halusi välttää riitaa". Kun kysyin tuleeko kyseinen nainen mukaan, mies vältteli aihetta ja esitti tietämätöntä.

Tämä aiheuttaa päivittäisiä riitoja meillä kotona ja tunnen itseni todella idiootiksi. Mies jaksaa vakuutella ettei mitään ole todellakaan tapahtunut ja että ylireagoin kaikkeen..
Mitä mieltä??

No noi ei kerro vielä mitään. Mä oon eräässä vakuutusyhtiössä töissä ja siellä yksikön "nuoret" lähtee joka talvi hiihtokeskukseen ja joka kesä golffaamaan. Ne on 1-2 yön mittaisia ryyppyjuhlia ja siellä nukutaan aina ihan ristiin. Miehiä ja naisia on samoissa huoneissa. Jotkut panee, mutta ei kaikki. Itse olen seurustelevana ollut parilla reissulla mukana ja olen nukkunut samassa huoneessa, mutta eri sängyssä, vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Usein mökkejä varataan minimi ja kaikki nyt ei vaan pääse valitsemaan nukkumapaikkaansa.

Mitä todennäköisimmin miehesi ei petä sinua. Jos se pettäisi, et tietäisi tästä flirttailevasta kollegasta yhtään mitään. Et tietäisi sellaista olevan olemassakaan. Et myöskään tietäisi väliovella erotellusta hotellihuoneesta. Tällaiset asiat ovat tiedossasi vain, koska mies ei todennäköisesti petä sinua. Se kertoo niistä itse, tai antaa niiden tulla julki muuten. Pettäjät on paljon ovelampia. Ne kyllä varmistaa ettei puoliso saa tietää yhtikäs mitään mistään.

Mitä todennäköisimmin miehesi ei petä sinua. Jos se pettäisi, et tietäisi tästä flirttailevasta kollegasta yhtään mitään. Et tietäisi sellaista olevan olemassakaan. Et myöskään tietäisi väliovella erotellusta hotellihuoneesta. Tällaiset asiat ovat tiedossasi vain, koska mies ei todennäköisesti petä sinua. Se kertoo niistä itse, tai antaa niiden tulla julki muuten. Pettäjät on paljon ovelampia. Ne kyllä varmistaa ettei puoliso saa tietää yhtikäs mitään mistään.

Ovelia ja ovelia, itse kertoisin kyllä juuri jotakin mutten kaikkea, niin olisi helpointa olla jäämättä kiinni. Mietis nyt jos tämmöisessäkin tilanteessa mies ei olisi kertonut esim kuvaviesteistä tai koko naisesta, mitäs sitten sanoisi kun selviäisi asiat? Noinhan se ovelinta on.

Yhteistyössä