Oletatteko että siivoojan kodissa on siistiä? Tai sellaisen ihmisen joka on paljon kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaVanilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MillaVanilla

Aktiivinen jäsen
25.06.2010
1 972
0
36
Kun menette sellaisen ihmisen luo kylään (esim siivoojan, kotiäidin, työttömän, kotonalomailevan) niin oletatteko ettei siellä pölypallot pyöri ympäri asuntoa, tai ole tavaroita siellä sun täällä keskellä lattiaa?

Katselin vaan omaa kämppääni, eikä tämä taida olla kovin siisti jos joku tulisi nyt yllätysvisiitille, vaikka olen ollut viikon kotona ilman kummempaa tekemistä.

No ainakaan jos talossa pieniä lapsia, niin en odota mitään. Mulla 2 vee ja 2kk vauva, ja siivoaminen tuntuu aina siirtyvän, kun ei nää koskaan nuku samaan aikaan ja pienempi nyt nuku muutenkaan:/ koko ajan pitää kantaa jne.

Suutarin lapsella ei oo kenkiä... vai miten se meneekään? ;)
Oletatteko, että kasvattajan lapset on hyvin käyttäytyviä? Valmiiksi jo pelottaa, miten tässä käy. Synnytän kohta lapsen, jonka molemmat vanhemmat on ammattikasvattajia. Varmaan tulee vuosisadan riiviö!

No mä teen töitä kotoa käsin ja meillä on siistiä siksi, että en pysty keskittymään töihin jos on törkyä. Syksyllä olin kotirouva (eli siis suomalaisittain työtön) ja kyllä silloin paikat kiilsi, kun ei ollut muutakaan tekemistä

Veikkaan että jos meille lapsia siunaantuu, niin voi olla pikkuisen huonommassa kunnossa paikat.

no mä ainkin tunnen pari siivoojaa ja heillä ei kodit todellakan ole siistejä, ehkä eivät enää kotona jaksa siivota. Usein myös on nin että toisne mielestä on puhdasta jatoisne mielestä tosi epäsistiä. Tokai lapsiperheeessä saakin ola tavaroita vähjän siellä täälllä, mut aislti ei trvii oll avikon vanhoja elivänmuruja pöydillä tia pöydän alla eikä myöskään likaiset lattia

Asun kuitenkin yksikseni ja kaiken tämän "saastan" keskellä (eli tiskivuoren ja pölypallot) olen itse aiheuttanut omalla laiskuudella. Tiedän vielä olevani nopea siivooja, joten ei imurointiin menisi kun 5min ja tiskiin maks 20min. Silti saatan lykätä parikin viikkoa siivousta, jos teidän ettei kukaan ole tulossa käymään. :)