Oletko joutunut (seksuaalisen) ahdistelun kohteeksi Suomessa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomalaiset eivät ole käyneet kiinni, lähinnä on ollut kyse sellaisesta, että on tungettu mukaan rappukäytävään ja vaadittu, että katson runkkaamista tms. Yksi ulkomaalainen kävi käsiksi, mutta onneksi lähistölle ilmaantui ohikulkijoita, pääsin irti ja juoksin heidän luokseen.

No äänestämällä vihervasemmistoa olet suoraan tukemassa Sharia-lain ja Lähi-idän muslimikonservatiivien käsitysten leviämistä Suomeen maahanmuuttajamassojen mukana. Mites se naisten ja seksuaalivähemmistöjen asema olikaan sielläpäin maailmaa? Kyllä minä ainakin tässä tapauksessa siis valitsisin mieluummin sen suomalaisen konservatiivin. Ja lisäksi kannattaa ottaa huomioon myös että sekä Perussuomalaisista että Kokoomuksesta löytyy varmasti myös hivenen vapaamielisemmin ajattelevia ehdokkaita mitä tulee seksuaalivähemmistöihin.

Ai, ajaako perussuomalaiset naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia? Eipä ole siltä vaikuttanut! Joten typerää ratsastaa homojen oikeuksilla, jos on tarkoitus kalastella persuille ääniä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tärkeä asia;30717605:
Älä puhu paskaa!

Luulet siis oikeasti, että ne tänne tulevat maahanmuuttajat jättävät ne oman kulttuurinsa arvot ja käsitykset tosta noin vaan maansa rajalle kun sieltä lähtevät?

Jep.

Penskana tuli juotua hiukka liikaa joltain saatua vodkaa. Sit yksi hyypiö (parikymppinen) tunki seuraani ja seurasi pitkin kaupunkia ja kun olin porttikongissa pahoinvoimassa, imi mulle kiitettävän kamalat fritsut kaulaan. Onneksi pahoinvoinnin taltuttua mussa oli virtaa pinkaista turvallisimpien tuttavuuksien seuraan...

Parikymppisenä baarissa markkina-aikaan oli niitä markkinamyyjiä. Yksi varmasti nelikymppinen pöllö iski silmänsä muhun ja roikkui perässä ja vonkasi ja vonkasi ja yritti käpälöidä ja lopulta kimmastui ja alkoi huoritella ja lesbotella. -Ja kun poistuin baarista, oli kytiksellä ja lähti perään. Onneksi oli muitakin tuttuja miehiä näköpiirissä ja tyyppi sai vauhdikkaan lähdön...

Alkuperäinen kirjoittaja älä ole naiivi!;30717614:
Luulet siis oikeasti, että ne tänne tulevat maahanmuuttajat jättävät ne oman kulttuurinsa arvot ja käsitykset tosta noin vaan maansa rajalle kun sieltä lähtevät?

Jotain osviittaa tiettyjen maahanmuuttajaryhmien asenteista naisten oikeuksia kohtaan saamme varmaan jo heidän räikeästä yliedustuksestaan raiskaustilastoissa.

Uskomatonta kyllä olen kokenut seksuaalista ahdistelua lapsuudessani ihan asuessani tuppukylässä 1970-luvun Suomessa. Ja ahdistelijoina eivät olleet mitkään mamun eivätkä mustalaiset, vaan ihan semmoset (minusta sillon keski-ikäiset tai ikivanhat mutta luultavasti noin 35 - 40 -vuotiaat) suomalaismiehet. Kun multa sattui tissit pullahtamaan esiin 12-vuotiaana ja olin hoikkavuyötäröinen ja nätti, niin ehdottelijoita, autoonpyytelijöitä ja jopa käpälöitsijöitä löytyi siitä yhteisöstä. Ja ei, en pukeutunut provosoivasti ja en, en edes meikannut. Kihara tukka ja pitkät ripset, pienet tissit, tiukka vatsa ja pyöree pylly. Se sitten kai riitti. Opin vihaamaan valkoista keski-ikäistä miestä.

No, nykyisin olen semmoisen kanssa jo naimisissakin. Olen hänen kanssa jutellut asiasta, että mies joka itse ei sellaista tee ei varmaan koskaan voi uskoa mihin hänen lajitoverinsa voivat yltyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä ehdotat?;30717496:
Mitä puoluetta sitten ehdotat?

Jos perussuomalaisia tarkoitat, niin siinä on se ongelma, että hehän vastustavat myös tätä pohjoismaista tasa-arvoista yhteiskuntaa, mm. seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, sukupuolten tasa-arvoa, yms. Joten päästäkseen eroon sovinistisista maahanmuuttajista, joutuu vain ojasta allikkoon jos äänestää perussuomalaisia. Samoin heidän käsityksensä ja ehdotuksensa monen asian suhteen ovat nykymaailmassa ihan käsittämättömiä. Kun kosiskelee kouluttamattomia lähiöluusereita, ei voi odottaa enää saavansa fiksun porukan ääniä.

Nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa kannattavia puolueita äänestämällä joudut ainakin ojasta allikkoon, mikäli noita em. asioita arvostat, koska mitä enemmän tänne haalitaan muslimeja, niin sitä vähemmän täällä nuo mainitsemasi ihmisryhmät otetaan huomioon ja jossain vaiheessa alkaa heidän vainoaminen, kuten muissakin muslimimaissa.

Kyllä olen,teininä ja omassa pikkuisessa kotikaupungissa, molemmat oli ihan suomalaisia ukkoja.
Kerran aikuisena turkkilaisen osalta.

Yhteistyössä