oletko kateellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kateellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kateellinen

Vieras
Itse olen kateellinen mieheni työkaverin vaimolle joka lapseton maisterinainen itse olen vain kahden lapsen kotiäiti.Hän saanut itse päättää ettei lapsia halua minä en olisi halunnut lapsia mutta vanhin ed.avioliitosta syntyi raiskauksen seurauksena ja nuorempi sattumalta lääkärit sanoivat minulle ja miehelleni ettemme lapsia saa.Kun sain tietää olevani raskaana kerjäsin 3kk että saisin tehdä abortin mieheni ei sitä hyväksynyt.Ihme että selvisin synnytyksistä sairauksieni takia.

Valittevaa lastesi kannalta etteivät syntyneet lapsettomuudesta kärsivään perheeseen. Lapset eivät estä opiskelemasta jos vain rahkeet riittää. Sen ainakin tiedän, että moni on sinulle kade lapsistasi.

Ok. Älä vain koskaan myönnä lapsillesi, että sinä et heitä toivonut. Onko sinulla hyvä mies? Onko jotain muuta kuin lapset joista ajattelet muiden olevan kateellisia sinulle?

mä aloitin duunit lukioaikana..ja sen jälkeen suoritin tradenomin tutkinnon 3 duunia tehden..tienasin ihan älyttömiä summia rahaa ja elämä oli..ostin sijoitusasunnon ja aloitin remontoimaan samaan aikaan vanhaa hirsitaloa..sen jälkeen kariutui yksi ihmissuhde ja aloin miettimään elämääni ja rahan käyttöä..nyt olen 32v yhden ihanan lapsen äiti ja elän lapsen isän kanssa..ja suoritan maisteritutkintoa Jkl:ssä..

..kaikkeen on mahdollista..

mutta mä olen suorastaan kateellinen niille, joilta löytyy aitoa kädentaitoa..näkisitte mun miehen tekeleet..se on koulutukseltaan kirvesmies..se teki meille viime kesänä metritavarasta grillikodan pihaan..se on jatkanut tätä taloremppaa mun kanssa..se tekee ihan mitä vaan puusta..ja mä en osaa mitään sellasta..tai entäs joku kutominen?? öö..ei mua varten..en mä vaan osaa..

..ja mä en todellakaan ole mikään nörtti vaan olen ollut aito bilehile:)..laahustanut ympäri kaupunkia etsien bileitä..kulkenut laskettelukeskuksissa lumilauta kourassa ja miettinyt elämääni, että mitä tällä edes tekis..

..nyt mä olen opiskeluvapailla ja nautin elämästä lapsen kanssa..

..mä sanoin vajaa 30-vuotta, että en ymmärrä lapsien päälle..en niitä halua..enkä osaa niitä hoitaa..kunnes sain meidän leidin ja se sai mut ymmärtämään mitä rakkaus voi olla..rakkaus mieheen kalpenee sen rinnalla..

meil on ihanaa neidin kanssa..eilen illallakin tanssittiin hitaita meidän kodinhoitohuoneessa..poskiposkea vasten..mankka huusi täysillä..ja sit mä sain suukon:)

olen hyvin rakastunut lapseeni..

t: äiti ja tytär 2,5v

No se kiva juttu.mä sain toisen lapsen 22v raiskauksen seurauksena ja nyt alle 40v toisen kun lääkärien mukaan lasta ei pitänyt saada.mieheni ei huomioinut sairauksiani vaan pakotti jatkamaan raskautta vaikka se oli vaikea ja synnytykseen kuolemis mahdollisuus oli olemassa lisäksi oli ihme että lapsi terve olis voinut periä mun sairauteni.

lapsesi ovat aina syyttömiä aikuisten maailman ongelmiin..lapsi tarvitsee vain aikaa..rakkautta..ja tasapainoisen aikuisen,joka näyttää mallia maailmasta..

älä tuhoa lapsesi intoa elämään omilla murheillasi..vaan opettele itsekin nauttimaan siitä..laske liukumäistä..laske pulkkamäkeä..mene keinumaan lastesi kanssa..tee kaikki tämä aina yhdessä lastesi kanssa..

..jos sinulta jää laskut maksamatta..se ei ole lapsesi vika..jos sinulla ei ole taloudellinen tilanne hyvä..se ei edelleenkään ole lapsesi vika..

lapsi peilaa maailmaa sinun tekojesi kautta..joten mieti aina minkälaista mallia haluat antaa..

:) Aurinkoa Päivääsi..vaikka meillä onkin ihan sumuinen keli..

..ja muistakaa laittaa rairuohoa kasvamaan..mä olen tällänen tasaisesti seonnut mamma,joka teen kaikkea mahdollista tytön kanssa..ja meillä käy tukiperhelapsiakin tässä samalla..

..elämä on..

Kovasti olen töihin hakenut myös kauppoihin ja moneen moneen eri paikkaan.Tympii kun valtavasti hakee ja mitään ei saa.Mieheni niin kyllästynyt kuuntelemaan kun valitan yksinäisyyttä ja työn puutetta että aina tulee riita ja uhkaa erolla enään en sille valita.Olis kiva joskus saada palkkaa eikä aina ruinata mieheltä rahaa ikinä en ole palkkaa saanut.

Olet siis 40 vuotias ja et ole ikinä saanut palkkaa? Sulle ei auta kuin se et otat itseäs niskasta kiinni ja otat jonkun harrastuksen ja tai haet jonnekin töihin jossa sä voit reumasta huolimatta työskennellä. Tai hae sairaseläkettä.

Kyllähän sitä voi ihan hyvin vielä alkaa opiskelemaan. Eikä kaikki koulut vaadi hillitöntä lukupäätä. Kattelet jonkun kivan alan, joka sua kiinnostais, niin on sitten opiskeluintoa. Yleensä opettajat ja opiskelukaverit kyllä jeesaa.

No eläkettä en reuman takia saa ja ehkä aika helppo koulu pitäis olla että pärjäisin.Huono puoli vain kun fyysisten sairauksien takia en saa lääkärintodistusta fyysiseen ammatilliseen koulutukseen.

Yhteistyössä