Oletko käynyt Medilaserissa taittovirheleikkauksessa tai tunnetko jonkun, joka on?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huom

Vieras
Kiitollisena otetaan vastaan kokemuksia, jos jollakulla sellaisia on.
Olen päätymässä Espoon Medilaseriin, mutta en tunne ketään, kuka olisi leikkauttanut siellä silmänsä. Ja kun koko juttu muutenkin arveluttaa, niin olisi mukavaa kuulla paikasta jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mun:
Lapsuuden ystäväni helsingistä kävi.
Muuta en tiedä kun en tapaa kovin usein eikä puhuttuu siitä äsen kummemmin, tyytyväinen oli kovin palveluun ja tulokseen :)

Kiva kuulla, että kaikki sujui hyvin. Onko siitä miten pitkä aika, onko käynyt hiljattain?
 

Yhteistyössä