H
Huom
Vieras
Kiitollisena otetaan vastaan kokemuksia, jos jollakulla sellaisia on.
Olen päätymässä Espoon Medilaseriin, mutta en tunne ketään, kuka olisi leikkauttanut siellä silmänsä. Ja kun koko juttu muutenkin arveluttaa, niin olisi mukavaa kuulla paikasta jotain.
Olen päätymässä Espoon Medilaseriin, mutta en tunne ketään, kuka olisi leikkauttanut siellä silmänsä. Ja kun koko juttu muutenkin arveluttaa, niin olisi mukavaa kuulla paikasta jotain.