Oletko kokeillut pipokauppaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pipopäiden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pipopäiden äiti

Vieras
Hei !

Onko joku tilannut pipoja netissä olevasta pipokaupasta www.pipokauppa.fi ? Hienoja pipoja, mutta kuinka kauan kestää, että tulee kotiin? Jos jollain on tietoa, vois vastata

En ole tilannut, mutta tuollaisen virkkaa itse alta tunnissa =) Käykää pipopäiden kanssa ostamassa lankaa kaupasta ja virkkuukoukku viuhumaan, ohjeet löydät esim www.novita.fi. Kerä Mamboa maksaa n. 3e ja siitä tulee pipo ja puolikas seuraavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja virkkajien äiti:
En ole tilannut, mutta tuollaisen virkkaa itse alta tunnissa =) Käykää pipopäiden kanssa ostamassa lankaa kaupasta ja virkkuukoukku viuhumaan, ohjeet löydät esim www.novita.fi. Kerä Mamboa maksaa n. 3e ja siitä tulee pipo ja puolikas seuraavaa..

...kun osaisi :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja virkkaajien äiti:
Jos meidän 6v saa virkattua pipon niin kyllä sinäkin osaat =) Ohjeita löytyy Novitan lisäksi www.kaspaikka.fi Ei kun kokeilemaan..

No en kyllä osaa ja se on ihan tosi! :) Virkkaus ja kutdonta ei ole mun hommiani, ei sitten yhtään!

Olen käynyt katselemassa kyseisiä pipoja ja miettinyt asiaa. Pipot ovat kuitenkin aika peruskamaa eikä mitenkään erityisen hienoja. Myöskin hinta on omasta mielestäni aivan järkyttävä,20 euroa+postituskulut siitä minkä itse tekee parilla eurolla. Mutta kukin tietenkin tavallaan..

Alkuperäinen kirjoittaja fria:
Olen käynyt katselemassa kyseisiä pipoja ja miettinyt asiaa. Pipot ovat kuitenkin aika peruskamaa eikä mitenkään erityisen hienoja. Myöskin hinta on omasta mielestäni aivan järkyttävä,20 euroa+postituskulut siitä minkä itse tekee parilla eurolla. Mutta kukin tietenkin tavallaan..

no kun ei itte osaa...

Juu, kaikki ei tosiaan osaa/ehdi!

Kokeilin tuota linkkiä, muttei toiminut:( Mutta löysin toisen sivun, www.moga.fi jossa oli hienoja pipoja. Taidan pistää yhden tilaukseen ja kokeilla..

Yhteistyössä