Oletko koskaan kokeillut tai käyttänyt huumeita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mennyttä meininkiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mennyttä meininkiä

Vieras
Siinähän se kysymys oli jo. Tässä pari täsmennystä, joihin itse vastaan.

1) Oletko kokeillut vai käyttänyt huumeita?
-Olen lyhyitä ajanjaksoja käyttänyt viihdekäytössä.

2) Mitä olet käyttänyt?
- kannabis ja ekstacy

3) Minkä ikäisenä?
- kannabista 17-18 vuotiaana ja essoa 25-30 vuotiaana

4) Muuta?
- kannabista polteltiin noin vuoden ajan 1-2krt kk huvikseen pussikaljan ohella. Essoa käytin teknobileissä noin 5 vuoden ajan kotimaassa ja ulkomailla yhteensä noin 30 kertaa.

En. Ei oo ollut tarvetta.

2) Mitä olet käyttänyt?

3) Minkä ikäisenä?

4) Muuta?
Kukin tyylillään. Mä en nää hommassa mitään järkeä tai iloa, joten ei oo tarvetta ees koittaa. Kertoo jonkinlaisesta itsehillinnän puutteesta ja muille pätemisestä, jos pitää jotain edes kokeilla. Siis mun mielestä.
Pystyn vaihtamaan viihteelle ihan selvinpäinkin, en tarvi siihen edes alkoholia. Joo, otan sillon tällön, kaks-kolme kertaa vuodessa muutaman, mutta en sillonkaan sen takia, että saisin pään jollain tavalla sekasin. Jos ei kestä elämää ihan selvin päin, on asiat tosi huonosti.

- Kokeillut

2) Mitä olet kokeillut?
- alkoholi (viranomaiset voivat olla mitä mieltä haluavat, minä lasken sen huumeeksi), kannabis, kanna, LSA-siemenet, buprenorfiini, amfetamiini

3) Minkä ikäisenä?
- 16-19v. alkoholia ja kannabista pari kertaa, muita tasan kerran

4) Muuta?
- ainoo ihan kiva oli amfetamiini, mutta ikinä en kokeillut uusiksi. Ei noi oo mun juttu.

Mies onkin sitten kokeillut ja käyttänyt vaikka ja mitä. Tuli riippuvaiseksi subusta, sai traumoja psykedeelistä ja nykyään lievittää voimakasta ahdistuneisuus- ja psykoosisairauttaan alkoholilla kun lääkkeet ei tehoo. On tälläkin hetkellä laitoshoidossa.

-Kokeillut kerran.

2) Mitä olet käyttänyt?
- kannabis

3) Minkä ikäisenä?
- 22-vuotias taisin olla eli vajaa pari vuotta sitten.

4) Muuta?
- Tuli kokeiltua kun kaveri tarjos tupakkaa ja kun oli jo sytyttänyt kertoi vasta mitä se on.. (juu, en tunnista ulkonäöstä, en polta tupakkaakaan kun joskus baarissa tms.) Eipä siitä tullut paljon sen kummempi olo, enemmänkin tuntu et pää selveni..:D Minusta pössyttely on paljon vähemmän haitallisempaa kun alkoholin kittaaminen, enemmänkin hankintatavat ja laittomuus siitä vaarallisen tekee.. Oikeisiin huumeisiin en koskis edes tuhannen päissäni.

En ole kokeillut, ei ole ollut tarvetta siihen. Tarjottu on kyllä, mutta olen kieltäytynyt.
Lähipiirissä on niitä kokeilijoita/käyttäjiä jonkun verran ja yhdenkään kohdalla ei kyseisistä aineista ole ollut muuta kuin haittaa. :(

-En ole kokeillut tai käyttänyt, enkä halua kokeilla tai käyttää.

2) Mitä olet käyttänyt?
-

3) Minkä ikäisenä?
-

4) Muuta?
- En kannata huumeiden laillistamista, enkä halua, että kukaan lähipiirissäni sekaantuu huumeisiin.

- Muutaman kerran kokeillut

2) Mitä olet käyttänyt?
- kannabista

3) Minkä ikäisenä?
- n. 20-vuotiaana

4) Muuta?
- Kannabista olen kokeillut sekä sätkänä että kakkuun leivottuna. Kakusta varsinkin tuli aivan kauhea olo. Ei ollut minun juttuni, vaikka muutaman kerran hyvät naurut irtosikin polttelun jälkeen.

-Olen, satunnaisesti.

2) Mitä olet käyttänyt?
- kannabis, pamit, gamma, LSD

3) Minkä ikäisenä?
-15-18v

4) Muuta?
- kannabista ja gammaa olen käyttänyt satunnaisesti, muita koittanut kerran. Ihan hauskoja molemmat, mutta piti lopettaa ja keskittyä tärkeämpiin asioihin

En ole enkä kokeile.Ei kiinosta huumeidenkäyttö yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja entinen kokenut käyttäjä 14v;24153756:
minä en uskokaan että näin moni täällä ois kokeillu esim,tuota amfetamiinia tai LSD:Tä?

Jossakin vaiheessa täällä oli useampiakin jotka käyttivät jatkuvasti dexedrineä reseptillä. Sitä amfetamiiniä määrättiin aikoinaan kaikille adhd tyypeille vaikka nykyisin taitaa olla muut aineet

Yhteistyössä