Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiinnostaisi hiukan, että kuinka moni todellisuudessa on pettänyt![]()
En :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Olen:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiinnostaisi hiukan, että kuinka moni todellisuudessa on pettänyt![]()
Niin, eikös se ole vähän vaikeaa, jos ei ole seurustellut- vai muistelenko väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Elämäni aikana en kertaakaan.
Miks pettää ku voi jättää jos ei kiinnosta enää?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Olen:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiinnostaisi hiukan, että kuinka moni todellisuudessa on pettänyt![]()
Niin, eikös se ole vähän vaikeaa, jos ei ole seurustellut- vai muistelenko väärin?
Jos mulla olisi tarvetta pettää, en edes seurustelisi. En vain keksi yhtään syytä, miksi pettää..en ainakaan seksin takia, koska en aio edes yhden illan juttuja ikinä harrastaa. Mulla on harvinaisen korkea moraali ja omatuntoa kolkuttaa turhankin herkästi, tunnen sen verran hyvin itseni, että tiedän, etten tule koskaan pettämään!
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Elämäni aikana en kertaakaan.
Siinäpä se.
Mä petin päästäkseni suhteesta, mutten siltikään päässyt. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Olen:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiinnostaisi hiukan, että kuinka moni todellisuudessa on pettänyt![]()
Jos mulla olisi tarvetta pettää, en edes seurustelisi. En vain keksi yhtään syytä, miksi pettää..en ainakaan seksin takia, koska en aio edes yhden illan juttuja ikinä harrastaa. Mulla on harvinaisen korkea moraali ja omatuntoa kolkuttaa turhankin herkästi, tunnen sen verran hyvin itseni, että tiedän, etten tule koskaan pettämään!
Noin mäkin ajattelin sun iässäs, kauan kauan sitten...Ja vastaus kysymykseesi: Olen pettänyt (joskus aiemmin, en tässä suhteessani).
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Olen:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiinnostaisi hiukan, että kuinka moni todellisuudessa on pettänyt![]()
Noin mäkin ajattelin sun iässäs, kauan kauan sitten...Ja vastaus kysymykseesi: Olen pettänyt (joskus aiemmin, en tässä suhteessani).
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Elämäni aikana en kertaakaan.
Siinäpä se.
Mä petin päästäkseni suhteesta, mutten siltikään päässyt. :headwall:
Miten se on mahdollista?? Tarkoitan, että kyllähän sitä suhteesta irti pääsee joka tapauksessa, jos niin haluaa...!![]()