Oletko miehesi mielestä kaunis vai ok näköinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se "Ihan kiva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se "Ihan kiva"

Vieras
Taustalla tuore pettäminen, ja sanoin että minusta tuntuu pahalle, itsetuntokin maassa.
Tunnen itseni rumaksi kun näin ne hänen laittamansa viestit, kuinka kehui toista naista kaunottareksi, upeaksi tms. ja minua vaivaa että hän ei ole koskaan sellaista sanonut minulle.
No hän sanoi että minä olen ihan kivan näköinen, kun kysyin että ihan kivanko vaan? niin sanoin että kyllä, minä olen hänen mielestään ihan kivan näköinen.
Luulin jollain tapaa että mies näkisi edes niiden ruusun punaisten lasien läpi naisen kauniina, mut tuo painoi minun itsetunnon ulkonäön suhteen ihan maahan.

Sit kysymyset teille:
- Oletteko te miehenne mielestä ihan kivan näköisiä vai kauniita, upeita tms.?
- Mitä jos miehenne kehuisi muiden naisten ulkonäköä "vau, upea" tms. ja teille ei mitään sellaista koskaan?

Olen hänen mielestään Kkunis ja seksikäs. Hyvännäköinen. Söpö. Riippuu tilanteesta missä tuon sanoo. Saa ihan vapaasti sanoa, jos joku toinenkin on hänen mielestään kaunis. Mutten silti tykkäisi jos alkaisi sitä hehkuttaa ja innostuisi liikaa asiasta :)

Eipä tuo ole koskaan kehunut, mutta ei kyllä kehu kyllä muitakaan :D Ja ei varmana katsele muita (mikä MUN mielestä on epänormaalia). Eli uskoisin, että pitää mua omissa silmissään kaikkein kauneimpana :)

Kauniiksi kehuu usein; maailman kaunein nainen, upea, seksikäs, himottava, paranen vanhetessa aina vaan, tms. Takapuolta ja tissejä kehuu myös, kuten tietysti mun luonteenpiirteitä/tekoja. Mut mä oonki aika ihana. :)

Mun mies sanoo aina että olen maailman kaunein. Ehkä himpun liioittelua, mutta mies tuntuu olevan kovin vilpitön. Olen kuulemma just häneen makuunsa. Saan myös kuulla hyvin yksityiskohtaisia kehuja, kuten sääristä jne.

Mulla oli ex joka sanoi, että ymmärtää miksi moni pitää minua hyvännäköisenä. Hän piti minua kauniina, mutta en ollut kuulemma hänestä "älytön". Hänellä oli tapana kehua muiden naisten ulkonäköä vuolaasti. Heidi Klum oli parasta mitä hän tiesi. No, hän on entinen syystäkin... Kyllä se veti mielen matalaksi, vaikka koenkin olevani kaunis. Haluan sellaisen kumppanin jonka silmissä olen kaunis. Viis muiden mielipiteistä.

Ainakin pitäisi pitää suu supussa jos pitää muita naisia kauniimpana kuin omaansa. Sinäkin ap olet taatusti parasta mitä löytyy ja myös ansaitset kuulla sen. Sen sijaan et ansaitse miestä jonka mielestä olet ihan kivan näköinen ja joka pettää sinua. :hug:

Ehkäpä miehesi on todennut nuo kommentit saadakseen seksiä tältä toiselta naiselta?

Kauniina mieheni minua kuulemma pitää ja on sen usein sanonutkin.
Muiden naisten ulkonäköä mieheni ei minulle kehu, vaikka hänellä silmät päässä todistettavasti onkin.
Eihän tuo tuntuisi mukavalta tietenkään.

Upea ja kaunis ja ihana se sanoo musta. Ja semmoista, mitä ei kannata kirjoittaa kaikkien näkyville myös.:rolleyes: Mies saattaa kyllä sanoa jotain naista kauniiksi, mutta yleensä vaan kysyttäessä. Tietty huomaan, jos se kauemmin katsoo jotain kaunista naista. En tykkäisi, jos minulle tulisi olo, että en riittäisi hänelle tai että hän haluaisi mieluummin jonkun muun.

Toivottavasti miehesi oppii kehumaan sinua, koska tuollainen pettäminen on kyllä aika rankka juttu, varsinkin kun olet kehuista jäänyt paitsi. Voi tietty johtua siitä, että vieraan naisen yritykseen on pitänyt panostaa tota kehumispuoltakin enempi.

Mun mies pitää mua kauniina ja muistaa mainita sen ainakin kerran päivässä. Toiseksi useiten sanoo mua seksikkääksi.

Ei ole koskaan kehunut toisten naisten ulkonäköä mun kuullen. Luulee varmaan että mä pahastuisin. Oikeesti ei mua haittaa jos sanoisi jotain toista kauniiksi tai upean näköiseksi jos ei alkaisi oikein paasaamaan asiasta. Aivan varmasti kuitenkin kulkee silmät avoinna ja näkee kauniita naisia liikkuessaan. Onpa meillä asiakkainakin todella upeita naisia.

[QUOTE="mimmi";22714432]Kauniiksi kehuu usein; maailman kaunein nainen, upea, seksikäs, himottava, paranen vanhetessa aina vaan, tms. Takapuolta ja tissejä kehuu myös, kuten tietysti mun luonteenpiirteitä/tekoja. Mut mä oonki aika ihana. :)[/QUOTE]

Samoin täällä. :)

Mun mies pitää mua kauniina ja muistaa mainita sen ainakin kerran päivässä. Toiseksi useiten sanoo mua seksikkääksi.

Ei ole koskaan kehunut toisten naisten ulkonäköä mun kuullen. Luulee varmaan että mä pahastuisin. Oikeesti ei mua haittaa jos sanoisi jotain toista kauniiksi tai upean näköiseksi jos ei alkaisi oikein paasaamaan asiasta. Aivan varmasti kuitenkin kulkee silmät avoinna ja näkee kauniita naisia liikkuessaan. Onpa meillä asiakkainakin todella upeita naisia.

Mun mies ei aiemmin kehunut ketään muita, vaikka kysyin häneltä. Mä sanoin sille sitten, että ei mua haittaa se kehuminen, koska jos kukaan muu ei ole hänestä kaunis, minusta alkaa tuntua, että hänellä on joku outo maku ja olen joku ihan ufon näköinen.:cool: Mies sanoi, että monet eivät hänen mielestään ole vaan mitään erikoisen näköisiä, vaan pelkästään ihan tavallisen nättejä. Mä opastin, että tavallisen nätti on kyllä maininnan arvoinen juttu. Voi olla, että tapa katsoa on myös muuttunut sen jälkeen.