Oletko mielestäsi kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AIKA JEES
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AIKA JEES

Vieras
Naistenpäivän kunniaksi kysyisin seuraavaa:
Oletko mielestäsi kaunis?
Tarkoitan, että meissä jokaisessa naisessa on ainakin jotakin kaunista, mitä sinulla on kaunista? Silmät, takapuoli, reidet...? Vai oletko kokonaan kaunis?
Entä mitä muuttaisit itsessäsi?

en ole mielestani kaunis, mutta huonomminkin voisi olla. tuossa viidenkympin alla mies on alkanut kehua minua ja se tekee hyvaa itsetunnolle. esim. peppuni on kaunis jos han niin sanoo, samoin hiukset, rinnat, silmat ...
muuttaisin itseani hoikemmaksi ja kymmenen vuotta nuoremmaksi ..

En pidä itteeni kauniina, vähän omituisen näköisenä lähinnä.
Kaikista eniten taidan tykätä silmistäni,korvistani ja pikkurilleistä.Kaikki muu joutais vaihtoon :ashamed:

Maailma pullollaan kauniimpia kuin minä, mutta en koe itseäni rumilukseksikaan, joten olen tyytyväinen itseeni kaikin puolin ja vielä neljä lasta seitsemän vuoden sisällä synnyttäneenä. :D
Hampaat haluaisin valkoisemmiksi muuten kaikki on ok =)

Kasvoista olen omastamielestäni muuten nätti paitsi suu on ruma johtuen etuhampaiden asennosta.Silmiäni aina kehutaan kauniiksi ja isoiksi.Rintoja en kehtaa ees omalle miehelle näyttää koska ovat niin riipputissit(vaik mies kehuu et on kauniin) Olen muuten hoikka paitsi takapuoli ja reidet isot.Jalkani on hirveen isot(siis kengän numeroa tarkoitan) Toisin sanoen häpeän todella paljon itseäni.siis alasti en kehtaa miehen eessäkään kunnolla olla ja siitä hän ei tykkää koska oon kaunis hänen mielestään.hankalaa.

Yhteistyössä