Oletko nähnyt hamopaiden irtoamis unia, nehän tietää kuolemaa jollekin läheiselle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nähnyt n. 10 vuotta sitten unta jossa hampaitani irtosi ja n. 5v sitten unessa hampaani murenivat suussa... Kukaan läheinen ei ole vieläkään kuollut, mutta mä odotan ja sit kun joku kuolee niin voin sanoa että tätä se mun uneni tiesi.

• Tykkää
Reactions: Björn
Jossain sanotaan et jonkun uuden alkua ja jossain muualla jonkun kuolemaa ja mitä lähempänä on etuhampaita, niin hyvinkin läheinen. Itsekin olen nähnyt ja ei ole kumpaakaan käynyt toteen :)

Monta kertaa ja yhtään läheistä ei ole silloin kuollut.
Mut on kaks unta josita tiedän ennustaa että mitä tapahtuu. Niitä en kerro ja sitä ei usko kukaan läheinen että tiesin jo.

Äitini näkee niitä. Monesti on kertonut aamulla ja mietiskellen, että kukahan nyt kuolee, ja ainakin tähän asti joku tuttu/sukulainen (ei siis mikään kummin kaima) on kuollut lähipäivinä. Ja tosiaankin silloin kuin oma äitinsä kuoli, kyseessä oli etuhammas. Mä olen iloinen, etten itse niitä näe.

Mulla nää hammasunet kuuluu vakio uniin joita nään. Siis joko niin että hampaat putoo tai niin että ne on tosi huonossa kunnossa ja murenee. Läheisiä ei ole kuollut, muuta kuinyli 90 pappa ja sen kuoleman ennustamiseen ei kyllä unia tarvittu. Toinen säännöllinen aihe on sienestäminen ja usein niin että kerään sieniä jotka kasvaa ränstyneen talon lattiassa tai lattien läpi. Mitähän se tietää?

Itse olen kuullut/lukenut, että hampaiden irtoaminen kertoo huonosta itsetunnosta ja masennuksesta. Mikä kuulostanee uskottavammalta kuin mitkään ennusteunet kuolemasta.

Yhteistyössä