Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:42% inhetero. Mikä helvetin INhetero, onko se sama kuin hetero?
Ei kun homo/lesbo. Eli sä oot 42% lepakko ja 58% hetero.
Ai,mä käsitin sitten väärin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:42% inhetero. Mikä helvetin INhetero, onko se sama kuin hetero?
Mä googletinja sieltä löytyi tieto siitä että inhetero on sama kuin epähetero :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:31% hetero...mie oon pettyny =(
Eli mieltymystä naisiin löytyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lepakko täällä:mä oon kai lesboin, kunolin 58% inhetero, oho....
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:42% inhetero. Mikä helvetin INhetero, onko se sama kuin hetero?
Mä googletinja sieltä löytyi tieto siitä että inhetero on sama kuin epähetero :xmas:
Oonko mä nyt sit bi-kun oon 58% inhetero :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:31% hetero...mie oon pettyny =(
Eli mieltymystä naisiin löytyy![]()
Niin, iteltäs! Ja varsinkin fjongaan. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:42% inhetero. Mikä helvetin INhetero, onko se sama kuin hetero?
Oonko mä nyt sit bi-kun oon 58% inhetero :saint:
Oot :xmas:
Mutta jokaisessa meissä asuu pieni bisse :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä arvasin et sä vedät ton fjongan tähän![]()
Mikä jottei,saattaisin ehkä pannakkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Joo,mä oon kurkkuani myöten täynnä noita miehiä,pitää vissiin siirtyä naisiin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä arvasin et sä vedät ton fjongan tähän![]()
Mikä jottei,saattaisin ehkä pannakkin![]()
Haaveeks jää onanoiva puskapirjo.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Joo,mä oon kurkkuani myöten täynnä noita miehiä,pitää vissiin siirtyä naisiin :xmas:
Eikös sitä niin sanota, että kaikkea pitää kokeilla...B)