Oletko ollut jossain hiusmalli jutskassa?!? Lyhyillä hiuksilla!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Mie olin ammattikoululla joskus vuonna nakki ja kypärä, kun oli vielä pitkät hiukset... Harmittaa kun ei oo yhtään kuvaa niiltä ajoilta... Sen muistan että pinkkiä raitaa ainakin oli...
Nyt tahtosin kanssa mutta ottaako ne tämmösii rekkiksii sinne?!? :D

Olin nuorempana montakin kertaa. Ekalla kerralla mut pyydettiin hiusmalliksi kun menin tilaamaan permanenttia (juu, se oli muotia siihen aikaan :D ). Sain permiksen, värin ja leikkauksen ilmaiseksi ja just semmoisen ku halusin.

Siitä se sitten lähti, lupauduin kampaamon listoille malliksi ja hiukset lähti lyhenemään. Lopulta hiukset oli aivan klanit, rekkiksetpä juuri, ja silloin totesin että nyt sai riittää. Kun seuraava vaihe olis kait ollut kalju :D.

Olin marraskuussa mun kampaajalle (tai nykyään exälle..) hiusmallina, enkä TODELLAKAAN lähde enää IKINÄ moiseen. :/ :/

Eihän se toki kampaajan vika ollut, sehän teki vain työtä käskettyä, mut silti...

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Olin nuorempana montakin kertaa. Ekalla kerralla mut pyydettiin hiusmalliksi kun menin tilaamaan permanenttia (juu, se oli muotia siihen aikaan :D ). Sain permiksen, värin ja leikkauksen ilmaiseksi ja just semmoisen ku halusin.

Siitä se sitten lähti, lupauduin kampaamon listoille malliksi ja hiukset lähti lyhenemään. Lopulta hiukset oli aivan klanit, rekkiksetpä juuri, ja silloin totesin että nyt sai riittää. Kun seuraava vaihe olis kait ollut kalju :D.

Oijoiii... Kun mua tuo kalju vähän juurikin kiinnostais :whistle:
Mut siis olis kiva saada jotain radikaalia... Vaikka toinen puoli ihan sängellä tai jotain vastaavaa ja sit jotain shokkiraitaa tms...
pitäsköhän käydä kysymässä ihan jostain liikkeestä...

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Olin marraskuussa mun kampaajalle (tai nykyään exälle..) hiusmallina, enkä TODELLAKAAN lähde enää IKINÄ moiseen. :/ :/

Eihän se toki kampaajan vika ollut, sehän teki vain työtä käskettyä, mut silti...

Ainiin mie huomasinkin jotain tuohon viittaavaa sillon, harmi ettet tykänny :/ Mie lähtisin sillä periaatteella että mitä vaan saa tehdä, kasvaahan ne takas..

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Ainiin mie huomasinkin jotain tuohon viittaavaa sillon, harmi ettet tykänny :/ Mie lähtisin sillä periaatteella että mitä vaan saa tehdä, kasvaahan ne takas..

Juu, olihan ne ihan kivat jos oisin 50v.. :whistle: :whistle:

Nyt onneks on hyvä hoviparturi! :D

Ouuuts...

Sama hoviparturi varmaan kun mullakin joskus? :whistle:

Ouuuts...

Sama hoviparturi varmaan kun mullakin joskus? :whistle:

Juu, rakas sisareni. :heart: Kävi meidän pesueen kaikki tupee juuri viikko sit leikkaamassa. =)

Juu, rakas sisareni. :heart: Kävi meidän pesueen kaikki tupee juuri viikko sit leikkaamassa. =)

Juuh... Mä olin niiiin tyytyväinen näihin mitä se mulle leikkas :heart: Tosin näitä on jo kerran sen jälkeen hiukan lyhennetty...

Yhteistyössä